Математика Уақыты : Кабинет: Мұғалім : Сабақтың атауы Кеңістік туралы түсінік . Сілтеме Математика оқыту әдістемесі Сабақтың жабдығы күннің суреті , геометриялық фигуралар . Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі 1.Білімділік: оқушылардың кеңістік туралы ( жоғары - төмен,оңға-солға , алдында-артында , арасында,қасында , ішінде ) түсініктерін қалыптастыру және нақтылау . 2. Дамытушылық: оқушылардың бақылағыштығы мен логикалық ойлауын дамыту . 3.Тәрбиелік. Зейіншілікке , тәртіптілікке тәрбиелеу . Топқа бөлу Оқушыларды пазл арқылы топқа бөлемін Ынтымақтастық атмосферасы Тиін мен Қоянның әкелген ережесін оқыту : 1. Тыныштық сақтау . 2.Бір - бірін тыңдау . 3. Ойды ашық айту . 4.Жауапты толық айту . Психологиялық дайындық . « Күлімде , күн , күлімде ! Күлсін барлық бала шат ! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ !» Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық . Үй тапсырмасын сұрау « Артық фигура » ойынды өткізу . Берілген суреттер бойынша жұмыс жүргізу . 1). Үшбұрыш , шаршы , төртбұрыш , тіктөртбұрыш 2). Үлкен үшбұрыш , кіші үшбұрыш , қызыл үшбұрыш , шаршы . 3). Шаршы , төртбұрыш , дөңгелек . Оқушылар жауаптарын дәлелдеп отырады . Мағынаны тану Жаңа сабақ Жаңа тақырыппен танысу жұмысын практикалық жұмыстан бастауға болады . Мұғалім балалардан сол қолын көрсетуді , оң қолын көтеруді , сол жақ шекесіне қолын тигізуді , т.б . сұрайды . Оқушылардың сөйлеу тілдерінде « үстінде », « астында », « ішінде », « сыртында », « арасында », « оң жақта », « сол жақта » сөздерін дұрыс қолдануы маңызды . V. Оқулықпен жұмыс . №1 тапсырманы орындау кезіңде сурет бойынша сұрақ қою арқылы заттардың , балалардың кеңістіктегі орны анықталады . Заттардың өзара орналасуына қатысты сөздерді дұрыс қолдануға үйрету үшін мынадай сұрақтар қоюға болады . Тиіннің сұрақтары : - Үйдің алдында не тұр ? - Балалардың қайсысы жоғарыда , қайсысы төменде әткеншек тепті ? - Әткеншектің алдында кім тұр ? Осындай әткеншекке жақын тұруға бола ма ? - Сырғанаққа артынан келіп тұрған қызды тап, т.б . №2 тапсырма оқушылардың « жоғарыда , төменде , алдында , артында , оң жақта , сол жақта » сөздерін өз беттерінше қолдануға жаттығуы үшін берілген . №3 тапсырма оқушылардың зейінін дамытуға көмектеседі . Оқушылардың оң жағы мен сол жағын шатастыратыны белгілі . Бұл әсіресе бейне немесе заттың баланың алдында тұруына , айнадағы кескініне байланысты . Мұндай жағдайда суретте бейнеленген қонақтар орнын ауыстырып отырғанын анықтау үшін қыздың оң жағында кім , сол жағында кім отырғанын анықтау керек . Содан кейін осындай бақылауды екінші суретпен де жүргізу керек . 1- ші суретте балалар қалай отыр ? ( Сұрақтарға толық жауап беру. Мысалы : 1-ші үстелдің басында үш бала отыр . Төрде Айгүл , Айгүлдің сол жағында Болат , оң жағында Олжас отыр .) Қоянның тапсырмасы : - Суреттегі қонақтар орындарын ауыстырып отырды ма ? Иә , 2- ші үстелдің басында , балалар өз орнындарын ауыстырып отыр . Болат пен Олжас бір - бірімен орындарын ауыстырды . Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық Алақанды соғайық . Бір отырып , бір тұрып . Бір отырып , бір тұрып . Дем
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тізімді көру
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары