Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Кері байланыстың тиімді жолдарын анықтау және қолдану. Кері байланыс оқушылардың білімін арттырады

    Ынтымақтас

    тық атмосферасын құру

    Топқа (3)бөлініп отыру;

       «Миға

    шабуыл»










    Қызығушылығын ояту. Мұғалімдерге «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беремін








    Керіб айланысты орнатудың тиімді жолдары Практикалық жұмыс









    Өз жұмыстарын қорғайды



    Кері байланыс












    Әр түрі бойынша баяндау





















































































































    Қорытынды кезең Сабақ соңындағы кері — байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде алу.







    Қорытынды:



    билеу,музыка тоқтаған кезде 3 топқа  қауышады.

    Гүл ұсыну арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    -Қалай ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс немесе

    рефлексия деген не?

    -Кері байланыстың (рефлексияның ) мақсаты не?

    -Кері байланыстың қандай түрлерін білесіздер?

    -Қандай әдіс — тәсілдері бар? (Қатысушылар кері

    байланыстың қажеттілігі жайл бір — бірімен ойларымен бөліседі. )

    «Кері байланыс (Рефлексия)» —  қысқаша талқылау.

    Джон Хэттидің «Оқушылардың оқуына әсер ету»

    Зерттеу жұмысында кері байланыстың оқу үлгерімін арттыру үшін қалай әрекет етуіміз қажеттілігі туралы пікір айтылады.

    «Данышпан мен адам»

    Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» — деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе — мыжып жіберемін, ал егер өлі десе — онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.

    Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен.


    -Кембридж оқу бағдарламасы оқытудың неше модульін ұсынады?

    Жеті модуль аясы:

    1)Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер;

    2) Сыни тұрғыдан ойлау;

    3)Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;

    4) Білім берудегі АКТ пайдалану;

    5) Талантты және дарынды балаларды оқыту;

    6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;

    7) Білім берудегі басқару және көшбасшылық;


    1 – топ: Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер

    2– топ: Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер

    3– топ: Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру


    1-топ.  Смайлик көрсетеді

    2-топ. Сен сабаққа қай баспалдақта болдың және онда не білдің?

    3-топ Сөйлемді толықтырады; Қызықты болды….

    Қиналған жерлерім…

    Өзім орындай аламын…

    Тапсырманы орындадым…


    Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар.

    Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру.

    1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін әртүрлі суреттер, түрлі — түсті карточкалар, бет әлпетті бейнелейтін карточкалар (смайликтер), көңіл — күйді бояу түстерімен анықтау. («Ауа райы», «Бағдаршам»т. с. )

    Мысалы:

    «Алма ағашы» әдісі

    Оқушыларға сабақ басында  түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

    «Бір сөзбен» әдісі — Оқушылар өздеріне берілген

    сөздердің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.

    (Төзімсіздік, Ашу,  Қуаныш,  Немқұрайлылық,Қанағаттану, Шабыт,Зерігу, Алаңдау,  Тыныштық, Сенімділік,  Сенімсіздік, Рахаттану.)


    2)Сабақтағы іс — әрекетке кері байланыс.

    Мысалы:

    «Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті,

    сатының 1 — ші баспалдағы Мен………….. БІЛЕМІН, 2 — ші баспалдағы Мен……………… ТҮСІНЕМІН, 3 — ші баспалдағы Мен…………. ЖАСАЙ АЛАМЫН.

    «Таңдау» әдісі.

    1.Мен сабақ

    қызықты               қызықсыз болды деп

    ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім

    көп нәрсені     үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды

    мұқият          зейінсіз       тыңдадым.

    4. Мен пікірсайыстарға

    жиі                   сирек   қатыстым

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме

    ризамын           риза емеспін.

    Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен

    сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.


    3) Оқу материалының мазмұнының кері байланысы рефлексиясы

    Бұрын мен білмеуші едім,.. Енді мен білемін деген сияқты ой — пікірлеріңді білдіру.

    Синквейн әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс — әрекетін

    анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді.

    Мысалы: «Аяқталмаған сөйлемдер»

    Бүгін мен…………………. білдім …………….. қызықты болды. …………………….. қиын болды.

    .  ……………. тапсырманы мен

    орындадым. …………………. түсіндім.

    Мен енді………………….. білемін.

    Мен………………………….сезіндім

    Мен………………………………. білім алдым. Мен………………………………….. үйрендім.

    .  ………………………. менің қолымнан келді.

    Мен……………………………….. жасай алдым

    Мен……………………………… жасап көруге талпынамын. ……………… мені таң қалдырды. Сабақ менің өміріме….. берді. Менің…………. жасағым келді.


    «Плюс, минус, қызықты»

    «Плюс» — оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.

    «Минус» — қолымнан келмей жатыр немесе  түсініксіз болып тұр  деген ойларын жазады.

    «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады.



    Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да сабақта өз тиімділігін көрсетеді .

    Оқушылардан топтық кері байланыс алуға да болады екен. Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік.

    Топтық кері байланыс сұрақтары:

    1. Жұмыс барысында топтағы қарым — қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?

    жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті

    жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды

    біздің қарым — қатынасымыз тапсырманы нақты

    орындауға мүмкіндік бермеді, топтағы қарым — қатынасымыз тапсырма орындаған сайын нашарлап кетті.

    2. Топтағы қарым — қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?

    ақпарат алмасуда

    өзара қарым-қатынаста

    өзара түсіністікте

    осы дәрежелердің бәрінде іске асты.


    3.Топ мүшелері тапсырма орындау барысында қандай деңгейдегі коммуникативтік қиындықтарды сезінді?

    ақпараттың аздығы, жетіспеушілігі

    коммуникативтік құралдың тапшылығы (сөз

    байлығының төмен болуы, ойды дұрыс жеткізе алмау)

    тілдік, сөйлесу қарым — қатынасындағы қиыншылық

    4. Жұмыс барысында қарым — қатынас жасаудың қай стилі басым болды?

    бір адамға бағытталған стиль

    тапсырманы орындауға бағытталған стиль

    5. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?

    топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым — қатынас

    сақталды

    топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны байқалды.

    6.  Топтағы сол жағдайдың болуына кім немесе не әсер етті?

    топтағы бір адамның өзін көшбасшылыққа итермелеуі

    топ мүшелерінің көбісінің ортақ қарым — қатынас

    орнатқысы келмеуі, немқұрайлылығы

    бірігіп істеуге берілген тапсырманы түсінбеу.

    берілген тапсырманың қызықсыз, қиын болуы



    Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:

    Чемодан              қоқыс жәшігі              еттартқыш

    -Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

    Осылайша қатысушы мұғалімдер шеберлік-сыныптан не білім алғандарын көрсетеді.


    Кері байланыс әрекетін ұйымдастыруда көзделетін басты мақсат: баланың саналы ішкі рефлексиясы даярланады, сол арқылы қазіргі кездегі маңызды болып саналатын өз бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық сияқты қабілеттері дамиды.









    Бүгінгі сабақта

    Сабақтың тақырыбы____________________________________________

    Бүгінгі сабақ маған ұнады (ұнамады) ___________________________________

    Cебебі_______________________________________________________________________

    Ерекше қиын болды____________________________________________________________

    Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________

    Ең қызықты болғаны___________________________________________________________

    Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________

    Менің мұғалімге ұсынысым __________________________________________________ _____________________________________________________________________________

    Күні _______________




    Кемшілік + Жетістік кестесі


    Сабақтың тақырыбы __________________________________


    Кемшілік

    +

    Жетістік

    Сабақ барысында жіберген кемшіліктеріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды

    жаз


    Бұл жерге сол кемшілікті түзеуге көмектескен немесе

    жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмаса бір оқиғаны жаз

    Сабақ барысында өзіңнің қол

    жеткізген жетістігіңді жаз.






















    Күні ____________________________

    БЛОБ ағашы

    Сабақтың тақырыбы: _____________________________________

    Сабақтан кейінгі жетістік деңгейің қай суретке сәйкес келеді, белгіле. Себебін айтып көр__________________________________________ ______________________________________________________________

    Күні_________________________

    БББ стратегиясы

    Сабақтың тақырыбы ________________________________

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді






    Күні_____________________________

    Сабақтың тақырыбы________________________________


    3-2-1


    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

    1

    2

    3

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті

    1

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қалиақбарова Нұргүл Төлеуқызы
    26 Сәуір 2024
    449
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кері байланыс түрлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кері байланыс түрлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Кері байланыс түрлері" баяндамасында сабаққа қажетті бірнеше тиімді кері байланыс түрлері мысалға келтірілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Кері байланыстың тиімді жолдарын анықтау және қолдану. Кері байланыс оқушылардың білімін арттырады

    Ынтымақтас

    тық атмосферасын құру

    Топқа (3)бөлініп отыру;

       «Миға

    шабуыл»










    Қызығушылығын ояту. Мұғалімдерге «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беремін








    Керіб айланысты орнатудың тиімді жолдары Практикалық жұмыс









    Өз жұмыстарын қорғайды



    Кері байланыс












    Әр түрі бойынша баяндау





















































































































    Қорытынды кезең Сабақ соңындағы кері — байланыс. «Тазалық» ойыны түрінде алу.







    Қорытынды:



    билеу,музыка тоқтаған кезде 3 топқа  қауышады.

    Гүл ұсыну арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    -Қалай ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс немесе

    рефлексия деген не?

    -Кері байланыстың (рефлексияның ) мақсаты не?

    -Кері байланыстың қандай түрлерін білесіздер?

    -Қандай әдіс — тәсілдері бар? (Қатысушылар кері

    байланыстың қажеттілігі жайл бір — бірімен ойларымен бөліседі. )

    «Кері байланыс (Рефлексия)» —  қысқаша талқылау.

    Джон Хэттидің «Оқушылардың оқуына әсер ету»

    Зерттеу жұмысында кері байланыстың оқу үлгерімін арттыру үшін қалай әрекет етуіміз қажеттілігі туралы пікір айтылады.

    «Данышпан мен адам»

    Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» — деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе — мыжып жіберемін, ал егер өлі десе — онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.

    Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен.


    -Кембридж оқу бағдарламасы оқытудың неше модульін ұсынады?

    Жеті модуль аясы:

    1)Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер;

    2) Сыни тұрғыдан ойлау;

    3)Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;

    4) Білім берудегі АКТ пайдалану;

    5) Талантты және дарынды балаларды оқыту;

    6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;

    7) Білім берудегі басқару және көшбасшылық;


    1 – топ: Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер

    2– топ: Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер

    3– топ: Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру


    1-топ.  Смайлик көрсетеді

    2-топ. Сен сабаққа қай баспалдақта болдың және онда не білдің?

    3-топ Сөйлемді толықтырады; Қызықты болды….

    Қиналған жерлерім…

    Өзім орындай аламын…

    Тапсырманы орындадым…


    Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар.

    Слайд арқылы мұғалімдерге сабақтағы кері байланыс жайлы, оның классификасиясы, формасы жайлы мәліметтер беру.

    1)Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс Көңіл – күйдің алуандығын білдіретін әртүрлі суреттер, түрлі — түсті карточкалар, бет әлпетті бейнелейтін карточкалар (смайликтер), көңіл — күйді бояу түстерімен анықтау. («Ауа райы», «Бағдаршам»т. с. )

    Мысалы:

    «Алма ағашы» әдісі

    Оқушыларға сабақ басында  түсті алма беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

    «Бір сөзбен» әдісі — Оқушылар өздеріне берілген

    сөздердің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипатайтындай 3 сөзді таңдап айтады.

    (Төзімсіздік, Ашу,  Қуаныш,  Немқұрайлылық,Қанағаттану, Шабыт,Зерігу, Алаңдау,  Тыныштық, Сенімділік,  Сенімсіздік, Рахаттану.)


    2)Сабақтағы іс — әрекетке кері байланыс.

    Мысалы:

    «Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті,

    сатының 1 — ші баспалдағы Мен………….. БІЛЕМІН, 2 — ші баспалдағы Мен……………… ТҮСІНЕМІН, 3 — ші баспалдағы Мен…………. ЖАСАЙ АЛАМЫН.

    «Таңдау» әдісі.

    1.Мен сабақ

    қызықты               қызықсыз болды деп

    ойлаймын.

    2. Мен сабақта: үйрендім

    көп нәрсені     үйренгенім аз болды.

    3. Мен басқаларды

    мұқият          зейінсіз       тыңдадым.

    4. Мен пікірсайыстарға

    жиі                   сирек   қатыстым

    5.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме

    ризамын           риза емеспін.

    Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен

    сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады.


    3) Оқу материалының мазмұнының кері байланысы рефлексиясы

    Бұрын мен білмеуші едім,.. Енді мен білемін деген сияқты ой — пікірлеріңді білдіру.

    Синквейн әдісі, оқушының оқып отырған тақырыпқа қатысты іс — әрекетін

    анықтауға, бұрынғы білім мен жаңаны түсінудің арақатынасын жалғастыруға мүмкіндік береді.

    Мысалы: «Аяқталмаған сөйлемдер»

    Бүгін мен…………………. білдім …………….. қызықты болды. …………………….. қиын болды.

    .  ……………. тапсырманы мен

    орындадым. …………………. түсіндім.

    Мен енді………………….. білемін.

    Мен………………………….сезіндім

    Мен………………………………. білім алдым. Мен………………………………….. үйрендім.

    .  ………………………. менің қолымнан келді.

    Мен……………………………….. жасай алдым

    Мен……………………………… жасап көруге талпынамын. ……………… мені таң қалдырды. Сабақ менің өміріме….. берді. Менің…………. жасағым келді.


    «Плюс, минус, қызықты»

    «Плюс» — оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.

    «Минус» — қолымнан келмей жатыр немесе  түсініксіз болып тұр  деген ойларын жазады.

    «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады.



    Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да сабақта өз тиімділігін көрсетеді .

    Оқушылардан топтық кері байланыс алуға да болады екен. Осы сұрақтарды оқып талқылап көрейік.

    Топтық кері байланыс сұрақтары:

    1. Жұмыс барысында топтағы қарым — қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?

    жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті

    жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды

    біздің қарым — қатынасымыз тапсырманы нақты

    орындауға мүмкіндік бермеді, топтағы қарым — қатынасымыз тапсырма орындаған сайын нашарлап кетті.

    2. Топтағы қарым — қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?

    ақпарат алмасуда

    өзара қарым-қатынаста

    өзара түсіністікте

    осы дәрежелердің бәрінде іске асты.


    3.Топ мүшелері тапсырма орындау барысында қандай деңгейдегі коммуникативтік қиындықтарды сезінді?

    ақпараттың аздығы, жетіспеушілігі

    коммуникативтік құралдың тапшылығы (сөз

    байлығының төмен болуы, ойды дұрыс жеткізе алмау)

    тілдік, сөйлесу қарым — қатынасындағы қиыншылық

    4. Жұмыс барысында қарым — қатынас жасаудың қай стилі басым болды?

    бір адамға бағытталған стиль

    тапсырманы орындауға бағытталған стиль

    5. Тапсырма орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?

    топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым — қатынас

    сақталды

    топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны байқалды.

    6.  Топтағы сол жағдайдың болуына кім немесе не әсер етті?

    топтағы бір адамның өзін көшбасшылыққа итермелеуі

    топ мүшелерінің көбісінің ортақ қарым — қатынас

    орнатқысы келмеуі, немқұрайлылығы

    бірігіп істеуге берілген тапсырманы түсінбеу.

    берілген тапсырманың қызықсыз, қиын болуы



    Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:

    Чемодан              қоқыс жәшігі              еттартқыш

    -Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

    Осылайша қатысушы мұғалімдер шеберлік-сыныптан не білім алғандарын көрсетеді.


    Кері байланыс әрекетін ұйымдастыруда көзделетін басты мақсат: баланың саналы ішкі рефлексиясы даярланады, сол арқылы қазіргі кездегі маңызды болып саналатын өз бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық сияқты қабілеттері дамиды.









    Бүгінгі сабақта

    Сабақтың тақырыбы____________________________________________

    Бүгінгі сабақ маған ұнады (ұнамады) ___________________________________

    Cебебі_______________________________________________________________________

    Ерекше қиын болды____________________________________________________________

    Менің ойымша, оның себебі_____________________________________________________

    Ең қызықты болғаны___________________________________________________________

    Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім____________________ _____________________________________________________________________________

    Менің мұғалімге ұсынысым __________________________________________________ _____________________________________________________________________________

    Күні _______________




    Кемшілік + Жетістік кестесі


    Сабақтың тақырыбы __________________________________


    Кемшілік

    +

    Жетістік

    Сабақ барысында жіберген кемшіліктеріңді немесе өзіңе қиын болған жағдаяттарды

    жаз


    Бұл жерге сол кемшілікті түзеуге көмектескен немесе

    жағдаяттан шығуға қол ұшын созған оқушыны, болмаса бір оқиғаны жаз

    Сабақ барысында өзіңнің қол

    жеткізген жетістігіңді жаз.






















    Күні ____________________________

    БЛОБ ағашы

    Сабақтың тақырыбы: _____________________________________

    Сабақтан кейінгі жетістік деңгейің қай суретке сәйкес келеді, белгіле. Себебін айтып көр__________________________________________ ______________________________________________________________

    Күні_________________________

    БББ стратегиясы

    Сабақтың тақырыбы ________________________________

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді






    Күні_____________________________

    Сабақтың тақырыбы________________________________


    3-2-1


    Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

    1

    2

    3

    Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті

    1

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Мақала Барлық сыныптар
    26.04.2024
    449
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қалиақбарова Нұргүл Төлеуқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации