Керқұла атты Кендебай ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Керқұла атты Кендебай ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды әдебиет пәнінде қолдануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беу ұйымының атауы

Ават орта мектебі

Пәні

әдебиет

Бөлімі:

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің аты- жөні

Раева Айгерім Джумагазықызы

Күні: 24.11.2022 ж


Сынып:5 а

Қатысушылар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы

Оқу бағадарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды

Бағалау критерийі

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын ауызша, жазбаша сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

7 минут














1.Психологиялық ахуал туғызу. «Сағат» әдісі бойынша Сыныпты сабақ басталмас бұрын 3 топқа бөліп отырғызамын. Осы кезде топтың аталуына тоқталамын. «Еңбекқорлық», «Кәсіпкерлік», «Адалдық» топтары Топқа бөлу арқылы оқушылардың бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Жүру барысы: Бір Аллаға сыйынып, Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге, Ықыласпен тоқылық! Оқысаңдар, балалар, Шамнан шырақ жағылар. Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар. Ыбырай Алтынсарин

Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың атын оқи отырып, өзіндік пікірін айтады.

«Өткенге үңілсек» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау. 1.Қоңыраудың Ыбырай өмірімен қандай қатысы бар? 2. Мынау кімнің үйі? Немесе қандай мақсатта салынған ғимарат? 3.Егін даласының суретін Ыбырай өмірімен байланыстырып көрейікші... 4. Ы.Алтынсарин кім? Шығармаларын ата 5.Әңгімелерінің басты тақырыптары қандай? Мысал келтіру. Сұрақтар қойылған кезде, тақтада бейнежазба ойнап тұрады.



ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Оқулық «Атамұра» баспасы, 2017 ж А.Ақтанова, А.Жүндібаева











Слайд, интернет материалдары








Ортасы

25 мин







































2 мин

Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.. Әр топқа үш минуттан уақыт беріледі. Белгілі уақыттан соң топтан бір оқушыдан шығып, «Аквариум»әдісі арқылы қарсы топтарға өз мәтіндерінің мазмұнын таныстырады.

1- тапсырма. Т.Ж Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтін мазмұнымен танысады. Топтарға мәтін мазмұнының бөлігі ұсынылады Дескрипторлар:

-. Мәтін мазмұнымен танысады.

-. Мәтін мазмұнын түсінеді.

-. Мәтінді мазмұндайды.

ҚБ Термометр

Кеспе қағаздар

«Оқиғалар картасы» әдісі. Мәтін мазмұнын оқиға желісіне сала отырып таныстырады.

2- тапсырма. Ж.Ж Берілген мәтін бойынша оқиғалар тізбегін дәптерге жазады.

Дескриптор.

-Әдеби шығарманың фабуласын біледі.

-Шығармадағы оқиғалар тізбегін дәптерге жазады.



«Адасқан сөздер» ойыны арқылы оқушыларға сөйлем беріледі.





Сергіту сәті «Жалғасын тап» ойыны Мақал – мәтелдердің жалғасын тапқызу. Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) Еңбегіне қарай - құрмет, … ( жасына қарай – ізет ) Еңбек ердің көркі … ( Ер елдің көркі ) Еңбек етсең ерінбей, … ( Тояды қарның тіленбей) Еңбек ет те мақтан, … ( ойнап күл де шаттан ) Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан )

Берілген сөздерді дұрыс орналастырып, оқиға желісімен айтады.

Дескриптор.

-Сөйлем құрастырады.

-Сөйлемдерді талдап, негізгі ойды анықтайды.









Соңы

8 минут












Үй тапсырмасы



Бағалау

3 мин

ББТ» әдісі арқылы кері байланыс алу

Оқушылардан бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.





Оқушылар сабақ барысында алған білімдері бойынша «ББТ» әдісі бойынша мұғалімге кері байланыс береді

Білетінім -

Білгенім -

Түйгенім




Ыбырай шығармашылығын оқу. Сейітқұлға мінездеме жазу.












1-10 баллдық жүйе бойынша бағалау критерийлерін негізге ала отырып, оқушылардың білімі бағаланады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2023
377
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі