Материалдар / Кесінді.Сынық сызық.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кесінді.Сынық сызық.

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық фигураларды(нүкте,сынық сызық,кесінді,түзу,қисық сызықтар,тұйықталған жəне тұйықталмаған сызықтар)ажырата біледі,оларды сызып бере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
4940
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Кесінді. Сынық сызық.Мектеп: 89-Қайнарбұлақ атындағы жалпы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты- жөні: Анарметова Барно
Сынып: 1 «Ә» сыныпҚатысқандарҚатыспағандар
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:1.3.1.2. Геометриялық фигураларды (нүкте, сынық сызық,, түзу, қисық сызықтар,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле) туралы түсініктері болуы және оларды ажырата білу.


Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады


Геометриялық фигураларды (нүкте, сынық сызық,кесінді, түзу, қисық сызықтар,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар) ажырата біледі.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


Геометриялық фигураларды (нүкте, сынық сызық, кесінді, түзу, қисық сызықтар,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар) ажырата біледі, оларды сызып бере алады


Кейбір оқушылар орындай алады


Кесінді мен сынық сызықтың ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіреді, оларды сызығы жоқ қағазға түсіреді.
Тілдік мақсатОқушылар игереді: Оқушылар фигураларды (кесінді, сынық сызық) атайды. Оларды сызып үйренеді.Тірек сөз: кесінді, сынық сызықПәндік лексика және терминология: Диалог/жазу үшін қажетті сөздерТалқылау:-Кесінді деген не? Сынық сызық деген не?-Екі нүктенің арасын қосу арқылы қандай фигура сызуға болады?-Қай кесіндінің ұзындығын салыстыра алмадың? Неге?
Алдыңғы оқу:Геометриялық фигуралар (нүкте, түзу, қисық сызықтар,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, сәуле) туралы түсінеді және оларды ажырата біледі.
Күтілетін нәтиже:Геометриялық фигураларды ( нүкте, сынық сызық, кесінді, түзу, қисық сызықтар,тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар) ажырата біледі, оларды сызып бере алады.Бұл фигуралардың айырмашылығын түсіндіре алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 5-минут

















Ортасы 20 минут



























































Соңы10 минут

Ширату:Орамға оралған киім жаятын жіптің бір бөлігін тарқатып оқушылардан сұраймын:-Балалар, мына жіп неге ұқсайды? (Сызыққа)-Бұл жіптен қандай сызық жасауға болады? (Түзу сызық, тұйықталмаған сызық,тұйықталған сызық)Екі оқушыны тақтаға шығарып жіпті тартып түзу немесе тұйықталмаған сызық түрлерін көрсетулерін тапсырамын. Жіпті бойлай тұрғызып жіптен ұстап «Шаттық шеңберін» құрғызамын. Шеңберді бойлай тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайтын жақсы тілектер айтқызамын.Жұмысты жалғастырамыз. Осы жақсы тілектер орындалуы үшін жіптің бір бөлігін өздерімен алып кетуді ұсынамын.-Балалар, мұны қалай жасаймыз? Оқушылардың пікірлерін тыңдаймын. Соның ішінен қайшымен қырқып алу туралы ұсынысты қабылдаймын.Енді әр оқушының қолында не пайда болды?(Әр оқушының қолында кесінді пайда болды.)-Балалар, сендер өмірде кесіндіні қай жерлерде кездестіресіңдер? (жол кесіндісі, арқан кесіндісі т.б.)-Кесінді мен түзу сызықтың қандай айырмашылығы бар? (түзу сызықтың ұштары болмайды, ол шексіз,ал кесіндінің екі ұшы болады)Төрт оқушыдан бөліп шағын топтар құрамын. Қолдарындағы кесінділерді біріктіріп көруді ұсынамын.- Сонда не пайда болды?Оқушылардың жұмыстарын қарап шығамын. Сынық сызық туралы толығырақ түсіндіріп кетемін.Оқушыларға өздерін қоршаған ортадан кесінділер мен сынық сызықтарды тапқызу. Сынық сызық буындарының кесінді болып табылатынын анықтату (Ж) «Кесіндіні сызып үйрен»Алгоритм қадамдарына сүйеніп қағазға сызу дағдысын меңгерту. Бір-бірін жұпта тексерту. ( Ұ) «Кесіндіні тап»Суретті қарап шығып, тек кесіндіні атауЖауабы: АВ кесінді (Ж) «Сынық сызықтар құрастыр»Оқушылар Өшіргіш пен Сызғыш рөлінде болып, қағазға төрт буыннан тұратын сынық сызық сызады.(Ұ) «Орындап көр»Оқушыларға әр жұптағы кесінділердің ұзындықтарын салыстырту.-Қай кесіндінің ұзындығын салыстыра алмадың? Неге?Жауабы: сары және жасыл түсті кесінділердің ұзындықтары бірдей. Сары кесіндінің ұзындығын салыстыру қиындық туғызды. Себебі, олар перпендику -ляр орналасқан.(Ұ) «Шығарып көр»Суретпен жұмыс.-Суретте неше кесінді көрсетілген?-Кірпі ініне қай жолмен тезірек жетеді?Сұрақтарға жауап алу.Талқылау барысында бір кесіндіден тұратын жол-ең қысқа жол деген қорытынды жасату. Суреттен бұрыштарды тапқызу.Жауабы: ОТ кесіндісі қысқа.Дәптермен жұмысКері байланыс:-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не ұнады? -Не үйрендіңдер?Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.Мен_________түсіндім.Мен енді_______ жасай аламын.Менің қолымнан_______ келеді.Менің .......................... білгім келеді



орамға оралған жіп















қайшы







































парақша







сызғыш, қарындаш

















оқулықтағы иллюстрация









дәптер



Қосымша мәліметтер:
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Оқушылар сабақ соңында:
  • Кесінді мен сынық сызықты ажыратады;
  • Кесінді мен сынық сызықты сызады;
  • Кесінді мен сынық сызықты әріптермен белгілеуді меңгереді.


  • Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану,сауат ашу Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс:Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.


    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті?Қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!