Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кесте тігу. 5сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы өнер |
Бауыржан Момышұлы атындағы 45гимназия |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сериева Айсұлу Убайдуллаевна
|
|||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
|||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Көркем кестелеу жұмысына арналған материалдарды және құрал-жабдықтарды анықтайды, талдайды: Көптеген оқушылар: Қазақ және орыс қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін зерттейді. (қолдану) Кейбір оқушылар: Кестенің композициясын құрастырады, нобайын матаға түсіреді . |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Қолдану: Қазақ және орыс қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін ажыратады кесте толтырады.
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Симме́трия Ассиметрия Кесте – вышивка – Embroidery Көктеу – сметать – Sweep Торлау – обметать – Neaten Сәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery Жіптер – нитки – thread Кергіш – пяльцы – hoop Оймақ – наперсток – thimble |
|||||||||||||||||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығына негізделіп, мен... Қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшелігі.... тұрады. Мен ою-өрнек композициясын ..... жасау үшін қолдандым. Берілген бұйымды жасауда шебер келесі... қолданды |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- Құрмет құндылығын бір-бірін тыңдау, түсіну, ой бөлісу арқылы; ынтымақтастық құндылығы артады. |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша қажетті ақпаратты интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. |
|||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар композиция негіздерін, сәндік-қолданбалы өнер тарихы мен негізін біледі. Текстиль материалдары және құралжабдықтарымен жұмыс істеу дағдылары бар. Сондай-ақ, аудиторияға өз жұмысын ұсына алу тәжірибесі бар. |
|||||||||||||||||||||
Сабақ барысы
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбері» Оқушылар бір-бірлерінің қолдарын ұстап, шеңбер болып тұрады. Ата-аналарыңның өздерін еркелеткен сөздерін айту.) Мақсаты: жылылық,өз-өзіне деген сенімділік деңгейін арттырады. «Мозайка» әдісі арқылы оқушылардың жақын арадағы даму аймағын (топқа бөлу) анықтайды.
Өткен сабақты қайталау сұрақтары: «Миға шабуыл»
Қол жұмысқа арналған құрал-жабдықтармен жұмыс жасау барысында еңбек қауіпсіздігін сақтау ережелерімен танысады |
Тренинг.
Слайд
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20-25 мин
Сабақтың соңы 3-5 мин |
Тапсырма 1 Сұрақ- жауап Кестелеу жұмысына арналған құрал-жабдықтарды анықтайды, талдайды І-топ «Ине»
Сұрақ:
ІІ- топ «Жіп»
Бағалау критерийі: кестелеуге арналған мата, жіп және құрал-жабдықтардың негізгі түрлерін біледі;
Дескриптор: Кестелеуге арналған инені номерлері ажратады, таңдайды. Кестелеуге арналған жіпті қолданылуына қарай анықтайды, таңдайды
Тапсырма 2 Топтық жұмыс: Ойлан-жұптас-бөліс Топ -1: Бейнекөрстілімді көріп , қазақ, орыс ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін салыстырады.
Кесте 1
Бағалау критерийі:Қазақ және орыс қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін ажыратады кесте толтырады Дескриптор: Қазақ және орыс халқының ұлтттық кесте өнеріндегі ерекшеліктерді салыстырады, айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратады. Бағалау: Топтар арасындағы өзара бағдаршам арқылы бағалау Жұмыс барысында оқушылар техника қауіпсіздік ережесін сақтайды Топ- 2 тапсырма. Көркем кестелеу жұмыстың бірінші кезеңінде жұптар болашақ бұйымға арналған кестені безендіру тәсілдерін сипаттайды таңдайды.
Дескриптор: кестенің Дескриптор: Қазақ және орыс халқының ұлтттық кесте өнеріндегі ерекшеліктерін және безендіру тәсілдерін зерделейді, сипаттайды. Бағалау: Топтар арасындағы өзара бағдаршам арқылы бағалау
ІІІ.Кестенің композициясын құрастырады, нобайын матаға түсіреді 3 Тапсырма: Өзіндік жұмыс Кестенің композициясын құрастыру, нобайын матаға түсіріп орындайды.
Бағалау критерийі: өз бетінше жұмыс жасайды. идея ұсынады, түстерді дұрыс үйлестіреді шығармашылық нобай орындайды Дескриптор.
. Бағалау. Оқушылар өздерінің нобайларын бір-біріне көрсетіп, бағалайды, ұсыныстар жасайды. Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:
Бағалау: Шапалақ Рефлекция: Кері байланыс:
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |