Материалдар / Кестеден тыс көбейту және бөлу. 17*5, 84:4 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу.Кескіндеме
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кестеден тыс көбейту және бөлу. 17*5, 84:4 түріндегі кестеден тыс көбейту және бөлу.Кескіндеме

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыс көбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі. Бірқатар оқушылар: 100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар: Өз бетімен көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
44
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МАТЕМАТИКА ГОС СҰРАҚТАРЫ

  1. Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі

Жалпы арифметика сандар (бүтін мен бөлшек) және оларға қолданылатын амалдар туралы ғылым. «Арифметикамен біз ғылым бастаймыз» –деп М.В. Ломоносов айтқан. Арифметика кезінде заттарды санау, уақыт мезгілін санау кезінде пайда болған. Ұзақ уақыт бойы дамыған, алғашқы кезекте Ежелгі Шығыс, Вавилон,Үнді, Қытай, Египет елдерінде шыққан.

Арифметика (грекше «арифмос» - сан) – математиканың сандары, бірінші кезекте теріс емес рационал сандар туралы және оларға амалдар қолдану жөніндегі саласы. Арифметика математиканың өзге бір саласы болып табылатын алгебрамен тығыз байланысты. Бастауыш сыныпта арифметикалық амалдарды оқып үйренген кезде натурал сан жаңа сипаттама – оларға қолданылатын обьекті ретінде кездеседі. Арифметикалық амалдардың, заңдардың және амалдар қасиеттерінің, амалдардың компоненттері мен нәтижелерінің арасындағы және амалдардың өздерінің арасындағы байланыстар мен тәуелділіктердің нақтылы мағынасын ашып көрсету, сондай-ақ есептеу дағдыларын, арифметикалық есептерді шығара алу шеберліктерін қалыптастыру мәселесі енеді. Әрбір арифметикалық амал, басқа да математикалық ұғымдар сияқты.

Арифметикалық материалдарға мыналар жатадды: теріс емес бүтін сандар нумерациясы, сол сандарға қолданылатын арифметикалық амалдар шамалар, оларды өлшеу жөнінде, бөлшектер жөнінде, атаулы сандар мен оларға қолданылатын амалдар жөнінде мағлұматтар

  1. Кестелік қосу және азайтуды оқыту әдістемесі.

  2. Көбейту мен бөлуді оқыту әдістемесі.

  3. Қазақстанда бастауыш математиканы дамыту оқыту мәселелерін теориялық және тәжірибелік тұрғыдан зерттеген ғалымдар.

  4. Жай есептерді шығаруға үйрету әдістемесі.

  5. Құрама есептерді шығаруға үйрету әдістемесі.

  6. Қозғалысқа берілген есептерді оқыту әдістемесі.

  7. Жиындар және олармен орындалатын амалдар.

  8. Өрнектерді оқу, жазу және салыстыру әдістемесі.

  9. Пропорционал шамаға байланысты есептер.

  10. Алгебра элементтерін оқыту әдістемесі.

  11. Геометрия элементтерін оқыту ерекшеліктері.

  12. Есептеу тәсілдерін оқыту әдістемесі.

  13. Бастауыш математика пәнінің базалық білім мазмұны.

  14. Шамалар және оларды өлшеуді оқыту әдістемесі.

  15. Матемтика пәні бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудағы педагогикалық тәсілдемелер.

  16. Жақша мен амал тәртібін оқыту әдістемесі.

  17. Критериалды бағалауды математика сабақтарында қолдану.

  18. Математика сабақтарында ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ жоспарлау

  19. Таңдап алу тәсілімен шығарылатын комбинаторлық есептерді оқыту әдістемесі.

  20. Пікірлердің ақиқаттығы және жалғандығын оқыту әдістемесі.

  21. Блум таксономиясын математиканы оқыту барысында қолдану.

  22. Математика пәні бойынша бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік құзыреттілігіне қойылатын талаптар.

  23. Дуальды оқыту жүйесі арқылы бастауыш сыныпта математиканы оқытудың мүмкіндіктері.

  24. «Үлес» ұғымын қалыптастыру әдістемесі.

  25. Теріс емес бүтін сандарды оқыту әдістемесі.

  26. Бастауыш математика сабақтарында саралап оқыту.

  27. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды оқыту әдістемесі.

  28. Геометриялық фигуралар және олардың элементтерімен таныстыру әдістемесі.

  29. Математиканың бастапқы негіздері.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!