Сабақ тақырыбы: Кестелік қосу және азайту | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім есімі: |
Сынып 3 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Кестелік қосу және азайту туралы түсіндіру |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын меңгереді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Оқулықта берілген тапсрмаларды орындайды |
| Кейбір оқушылар: |
| Ондықтан аттап қосу тәсілдерін үйренеді |
Тілдік мақсат
| Оқушылар ....(істей алады)Ондықтан аттап қосу тәсілдерін біледі |
| Негізгі сөздер мен тіркестер |
| Кестелік қосу және азайту |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған мақсаттар: |
| Кестелік қосу және азайту |
| Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? |
| Қосу және азайту кестесі не үшін керек? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Кестелік қосу және азайту |
Алдыңғы оқу : тест бойынша білімдерін тексеру. Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ)7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту) |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар
|
Басталуы:5 мин | Психологиялық ахуал Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! |
|
Ортасы.
2 мин
4 мин
2 мин
20 мин
3 мин | —Жаңа сабақ. Жеке жұмысМағынаны тану– Балалар, 2-ні қосу кестесіндегі 9 + 2 = (9 + 1) + 1 = 11 екені түсінікті болса, 9-ға 3-ті қосуды қалай түсіндірер едіңдер?9 + 3 = (9 + 1) + 2 = 11– Ендеше, 2(2)- модульді басып, «9-ды қосу» тақырыбын тыңдайық.6-кесте– 9-ды қосу кестесі қиынға соқты ма? – деп қайталап пысықтаймыз.2(2)- модульіндегі 1-2-3-тапсырмаларды дидактикалық құрал ретінде пайдаланып, 9-ды қосу кестесін пысықтау үшін ауызша тақтада жұмыс жүргізу. Тақтаға кезекпен оқушылар мысалдарды түсіндіре отырып, шығарады.7-кесте. 8-кесте. 9-кесте.– Келесі 8-ді, 7-ні, 6-ны қосу кестесімен танысайық. Ол үшін, 2(3)- модуль батырмасын басып тыңдайық.– Тапсырмалардың орындалғандары дұрыс па? (тоқтату батырмасын басу)– Қане, кім қателерді дұрыстайды?(Жалғастыру батырмасын басу).– Енді 7-нің 10-нан нешеуі кем? – деп тоқтату батырмасын басып, балалардың жауабын тыңдаймыз.Келесі ойынымыз «Ойлан, тап» ойыны. 2(3)- модульдің №4 тапсырма батырмасын басып, ойынның шартымен танысайық.10-кесте– Кезекпен ойлаған санды тапқан оқушы тақтаға жазып көрсетеді. Қалғандары тексеріп отырады. Келесі санды келесі оқушы жазады. Сөйтіп, ойын жалғаса береді. Кім жылдам ойланатынын анықтаймыз.Оқулықтағы есептерді шығару.Қосымша тапсырмалар.1 тапсырма. 2 тапсырма. Хх3=100-73 104+х=700-443 ух5=283+167 у:8=120:60 ах4=200-164 30ха=500-230 Хх3=27 Оқулықтағы тапсрмаларды орындау.Қосымша:1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)4. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов, Базаров)5. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады?(4)6. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)7. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)8. 1/10 санының кері саны? (10)9. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12) |
ОқулықКеспе қағаздары
Оқулық
|
Аяқталуы.8 мин |
Қорытындылау. Көңіл-күй смайликтеріне сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі. БББ парағын толтырады.Өзін-өзі және сынптастарды бағалау.
Рефлексия.Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Үй жұмысы: |
|