Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кез келген денелердің пішімін өлшеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: |
Мектеп: |
|
Сынып: 7 |
Оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Мұғалім: |
Сабақ тақырыбы: |
КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ. |
Сабақ түрі: |
Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру. |
Сабақтың оқу мақсаттары: |
|
Сабақтың міндеттері: |
|
Жетістік критериялары |
|
Құндылықтарды дарыту:
|
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар дұрыс, дұрыс емес пішінді қатты дененің көлемін анықтау әдісін ауызша немесе жазбаша сипаттайды Арнайы пәндік лексикалық терминология: көлем, биіктік, ұзындық, ен, масса, сұйық, газ, қатты дене, тығыздық, таразы, мензурка |
Пәнаралық байланыс: |
Математика сабақтарында оқушылар дұрыс пішінді денелердің (куб, параллелепипед) көлемдерін есептеді, ұзындық, ен, биіктік ұғымдарын біледі. |
Алдыңғы білім: |
Алдыңғы сабақтарда оқушылар құралдардың бөлік құны ұғымын, тура өлшеулерді қателіктерді ескере отырып жазуды үйренген. Мәліметтерді жинау барысында кесте толтыру ережелерімен таныс. |
|
ЖОСПАР |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
0-2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа психологиялық даярлық. Сабақ мақсатымен таныстыру. Дұрыс және бұрыш пішінді денелердің көлемдерін анықтауды үйрену. (G) Бір немесе бірнеше оқушы өткен сабақта не өткендігін айтады, негізгі ұғымдар мен формулалар тақтаға жазылады. |
Маркер, тақта |
||||||||||||||||||||
5-10 мин. |
(Т) Қайталау. Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау. Өткізілетін жұмыстың мақсаты: көлем ұғымын еске түсіру, V=a×b×c формуласымен көлемді есептеу. Жауапты әр жұп сынып алдында талқылайды. ( G) Тапсырма Сызғыштың көмегімен қораптың көлемін анықтаңыз. Оқушылар жауабы тақтаға жазылады. Шамалардың өлшем бірліктеріне баса назар аударыңыз, қажет болған жағдайда басқа да өлшем бірліктерді қайталаңыз. Оқушылар жауаптарында көп айырмашылық болса, бұның не себепті болғандығы туралы сұраңыз, оқушылар әр түрлі болжамдар жасаулары қажет (мысалы, сызғыш дұрыс орналастырылмады, сызғышқа дұрыс жағынан қаралмады және т.б.). Өлшеулер мен есептеулер жүргізілген соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:
*Ескерту: Егер сіріңке қорабы жоқ болса, кітаптың немесе басқа бір төртбұрыш пішінді дененің көлемін анықтаңыз. |
Сіріңке қорабы, сызғыш |
||||||||||||||||||||
11-12 мин. |
(Т) Ұйымдастыру кезеңі, зерттеуге дайындық, сабаққа қажетті қауіпсіздік техникасы. Өлшеуді қалай жүргізу керек? Оқушыларға өлшеуге қажетті құрал жабдықтарды лаборант үстелінен өздері таңдап алуын ұсыныңыз. Бұл олардың өзіндік жұмыс істеу қабылеттерін арттырады. |
|
||||||||||||||||||||
13-30 минут 30-35 мин.
|
(G/LAB) Көелмді өлшеу. Тапсырманы орындау барысында мұғалім әрбір оқушының жұмысын қадағалап, қиындық туындаған жағдайда сұрақтар қою арқылы оқушының тақырыпты өздігінен меңгеруіне жағдай жасап кері байланыс беріп отыруы қажет. Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен көлемді анықтау Мақсаты: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, оның көмегімен сұйықтың көлемі мен бұрыс пішінді денердің көлемін анықтауды үйрену. Құрал-жабдықтар: өлшеуіш цилиндр, суы бар стакан, басқа ыдыстар, дене. Жұмыс барысы:
V1=…………..…………………….см3
V1=…………………см3
V2=………………………..см3
Қорытынды:
…………………………………………………өлшедім.
Ол үшін алдымен ......................................... өлшеу керек, сондан кейін ............................................ өлшеу керек, сонда дененің көлемі .................................................................................. айырмасы болады.
Денелердің көлемін анықтаңыз: 1.а) 1.b)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Фанерадан өлшемдері 40 см, 20 см, 15 см болатын параллелипипед пішініндегі ашық жәшік жасау керек. Жәшікті жасау үшін қанша фанера жұмсалады? Оның сыйымдылығы қандай?
|
Көлемдері әр түрлі өлшеуіш цилиндр, суы бар стакан, басқа ыдыстар, бұрыс пішінді денелер (тас, ермексаз кесегі, картоп және т.б. денелер). Құралдар әрбір оқушыға беріледі.
|
||||||||||||||||||||
35-40 мин. |
Сабаққа рефлексия. Мұғалімге өткен сабақ туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Стикерге жазыңыз: Бүгін не білдім Бүүгін не үйрендім Бүгін неге таң қалдым
Үй тапсырмасы:
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|