Материалдар / Киім – мінез айнасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Киім – мінез айнасы

Материал туралы қысқаша түсінік
: сөйлемдерді дұрыс құрай алады, сөйлемдер арасындағы лексикалық байланысты сақтай алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальто Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
540
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:25.09.2017жМектеп: Жаңаөзен қаласы № 17 орта мектеп
5 сыныпМұғалімнің аты – жөні: Лесбаева Мереке
Қазақ тілі сабағыҚатысқандар:22Қатыспағандар:1
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары2-бөлім: 5 тақырып «Киім – мінез айнасы5 Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау5 Ж3 Сюжетті суреттердің /фотосуреттердің/ желісі бойынша әңгіме құрастыру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы орындай алады:суреттер арқылы тірек сөздерді тауып, әңгіме құрастыра аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады: сурет мазмұнына сай әңгіме құрастыра аладыКейбір оқушылар орындай алады:әңгіме жазу барысында сурет мазмұнына қоса өз пікірін білдіре алады.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: сөйлемдерді дұрыс құрай алады, сөйлемдер арасындағы лексикалық байланысты сақтай алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальтоДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Шаш үлгісі, киім киюі, Талқылауға арналған тіркестер:
  • Киім киюдің әдебі қандай?
  • Киім таңдаудағы ерекшелік неде?
  • Киім таңдауда түске мән беру керек пе?
  • Стиль түрлерін ата.
  • Не себепті ...... деп ойлайсыз?
  • Адам киім таңдауда неге мән беру керек?
  • Киім адамның ішкі және сыртқы дүниесімен байланысты ма?
  • ишара:

    Алдыңғы оқу: білімі бар
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттуғы түрлеріРесурстар
    Басы 3 минШаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне тілек білдіру«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу



















    Қағаз қиындылары







    Ортасы 3 мин





























    5 мин

    5 мин



    7 мин









    5 мин
    БолжауЖеке жұмыс
  • Суретте не көріп тұрмыз?
  • Қандай түсті киім киген?
  • Киім өзіне жарасып тұрма?
  • Қай мезгілде киетін киім?
  • Жарасымды киім киетін адамды кім дейміз?
  • І тапсырма. Суреттен 5 тірек сөзді тауып, әңгіме құрастырып жазу.Бағалау:бас бармақІІ тапсырма: «Ой қозғау» «Адам көркі шүберек» дегенді қалай түсінесіңдер?Бағалау:бас бармақ ІІІ тапсырма. Киім киюдің ерекшелігі неде?/постер қорғау/1 топ: Киім таңдауда неге мән берген жөн?2 топ: Киімге қатысты тыйым сөздер3 топ:Ұлттық киім қандай мағына береді?Бағалау:бас бармақ Сергіту сәті

    ІV тапсырма. Тірек сызбаБағалау:Vтапсырма. Ой түйіндеуКөрнекіліктерді қолдана отырып, (әртүрлі стильдегі киімдер) оқушылар қай киімді таңдайтынын, қандай әшекей бұйымдарды, аксессуарларды қолдануға болатындығын айтып, ой бөліседі.



    Сурет





























    сурет









    флипчартмаркерлер



    https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU






  • Кесте



















    Сурет қиындылары
    Соңы Кері байланыс

    Өзін-өзі бағалау әдісі
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма берілдіБасбармақ, өзін-өзі бағалау ағашыБейнелеу,
    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сейкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды,өйткені тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме жазуды үйренді. Қабілеті бар оқушылар өз пікірлерін білдіріп отырды. Жақсы өтті, өйткені, оқушылар қолдау көрсету арқылы тапсырмаларды орындады. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізбедім.
    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Постер қорғау2: Ой түйіндеуҚандай екі нәрсе немесе тапсырманы сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1: Галерея ұйымдастыру2: Киім стилдеріне қатысты видео көрсетілген жағдайдаОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Жекелеген оқушыларға тапсырма 2:





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!