×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Киім – мінез айнасы

Автор:Ерғалиева Қымбат
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Тәрбие сағаты
Сыныбы: 8 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-07-05

Материал туралы қысқаша түсінік

: сөйлемдерді дұрыс құрай алады, сөйлемдер арасындағы лексикалық байланысты сақтай алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальто Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Күні:
5 сынып
Қазақ тілі сабағы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары2-бөлім: 5 тақырып «Киім – мінез айнасы5 Ж3 Сюжетті суреттердің /фотосуреттердің/ желісі бойынша әңгіме құрастыру
Сабақ мақсаттары
Тілдік мақсатПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Сырға, сақина, білезік, көзілдірік, пальтоДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Талқылауға арналған тіркестер:
  • Киім киюдің әдебі қандай?

  • Киім таңдаудағы ерекшелік неде?

  • Киім таңдауда түске мән беру керек пе?

  • Стиль түрлерін ата.

  • Не себепті ...... деп ойлайсыз?
  • Адам киім таңдауда неге мән беру керек?

  • Киім адамның ішкі және сыртқы дүниесімен байланысты ма?

  • ишара:

    Алдыңғы оқу: білімі бар
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттуғы түрлеріРесурстар
    Басы 3 минШаттық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне тілек білдіру



















    Қағаз қиындылары







    Ортасы 3 мин





























    5 мин

    5 мин



    7 мин









    5 мин
    БолжауЖеке жұмыс
  • Суретте не көріп тұрмыз?

  • Қандай түсті киім киген?

  • Киім өзіне жарасып тұрма?

  • Қай мезгілде киетін киім?

  • Жарасымды киім киетін адамды кім дейміз?

  • «Адам көркі шүберек» дегенді қалай түсінесіңдер?1 топ: Киім таңдауда неге мән берген жөн?2 топ: Киімге қатысты тыйым сөздерСергіту сәті

    Бағалау:Көрнекіліктерді қолдана отырып, (әртүрлі стильдегі киімдер) оқушылар қай киімді таңдайтынын, қандай әшекей бұйымдарды, аксессуарларды қолдануға болатындығын айтып, ой бөліседі.



    Сурет





























    сурет









    флипчарт



    https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU


























  • Сурет қиындылары
    Соңы Кері байланыс

    Өзін-өзі бағалау әдісі
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдану көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырма берілдіБейнелеу,
    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сейкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды,өйткені тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме жазуды үйренді. Қабілеті бар оқушылар өз пікірлерін білдіріп отырды. Жақсы өтті, өйткені, оқушылар қолдау көрсету арқылы тапсырмаларды орындады. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма өзгеріс енгізбедім.
    Қорытынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)Қандай екі нәрсе немесе тапсырманы сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?2:



    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: