Басталуы
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
2.Бар ынтасын сабаққа
аудару.
Өткен сабаққа
қайталау
-
Гигиена дегеніміз
не?
-
Тазалау
түрлері.
-
Бөлмені тазалауға арналған
құрал-жабдықтарды ата.
-
Үйді тазалаған кезде қандай
заманауи техниканы пайдаланасыңдар?
-
Өзіңіздің үй тазалау
ережеңізді атаңыз.
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне
сәттілік тілейді.
Киімдерді күту
ережелері.
-
Киімдерді таза ұстау
керек.
-
Әрдайым жуып отыру
керек.
-
Үтікпен үтіктеп отыру
керек.
-
Сөреге әдемілеп, бүктеп жинап
қою керек
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен
иллюстрациялық суреттер
|
Ортасы
3
мин
10
мин
5
мин
1
3
мин
6
мин
5
8
9
мин
|
Киім және аяқкиім күтімі, оларды
сақтау
Киімдерді
күту.
Киім – адамның денесіне киюге
арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған
ортаның, табиғаттың түрлі әсерлерінен қорғайды. Оның тұтыну мәнімен
бірге ғұрыптық және белгілі бір мақсатқа қызмет ететін маңызы бар.
Жақсы киінуге ұмтылатын кісіге жинақылық, тазалық қасиеттер тән
болу керек.
Қолдануына қарай киім
түрлерінің бөлінуі:
-
Сырт
киім
-
Жеңіл
киім
-
Іш
киім
-
Жағажай
киімі
-
Бас
киімі
Аяқ киім түрлерін
айту
Топтық жұмыс.
Жыл мезгілдеріне байланысты топтарға бөлу (қыс,
көктем, жаз, күз)
Мезгілдік киімді күту бойынша постер
дайындаңдар.
· Күту ережелері;
· Жөндеу бойынша
ерекшеліктер;
· Сақтау ережелері
Жеке
жұмыс. Дәптермен
жұмыс
(жеке оқушыға берілген
киімнің затбелгісіне қарай отырып, сипаттама жазу,
айту
Пайдалы
кеңес. Аяқ киімдегі жағымсыз иісті
кетірудің ережесі.(видео)
Сергіту сәті.
Мақал-мәтел Киім
-
Ақ ….. – кірлегіш, Ақ көңіл –
кешіргіш (киім)
-
Ескі киімді баптағаның
–
Жаңа …… сақтағаның.
(Киімді)
-
…… қарсы алып, ақыл-ойымен
шығарып салады. (Киіммен)
-
Ағаш көркі - жапырақ, адам
көркі - …… (шүберек)
-
Тар ..... – тозғақ.
(киім)
-
Терек –
жапырағымен,
Денең ….. сұлу.
(шүберегімен)
-
Ит те ….. қарап үреді.
(киімге)
-
Ауа-райы нашар болмайды, нашар
….. болады. (киiм)
-
Жамаулы ….. де жаңбырға
жарайды. (киім)
-
Астарлы ….. тоңдырмас,
(шапан)
Үш өрім жіп
үзілмес.
Жұмбақ
аяқ киім
-
Қаз – қатар тегісі
бар,
Қақпақсыз есігі
бар.
Көмейінде тілі
бар,
Аузын буар жібі
бар,
Кеме сынды
пошымы,
Білсең айтшы, осыны?
(Бәтеңке)
-
Түзде
адымдайды,
Үйде
дамылдайды,
Дәлізге жұрт
тастайды
Төрге аяқ баспайды. (Сыртқа
киетін аяқ киім)
-
Қайда жүрсең,
Қосарлана шабады.
Үйге кірсең,
Босағада қалады. (Аяқ киім)
-
Қара құрым жайлы өзі
кигенінде,
Іздері жоқ біздің де, түйменің
де. (Пима)
Тәжірибе
жұмысы.
|
Суретке қарап өз ойларын
айтады.
Жыл мезгілдерін жазып,
қорғайды
Кітаппен
жұмыс. кітаптағы киімді күтуге қатысты затбелгіні
қарап,оларды киімдерден тауып, ажырата
білу.
Киімді күтуге қатысты негізгі
белгілер.(видео)
Оқушылар жауап
береді.
Тәжірибе
жұмысы.
1.Үтікпен жұмыс жасаудың қауіпсіздік ережелерін
еске түсіру.
2. 3 түрлі киім түрі
беріледі
3.
Жейдені үтіктеп
көрсету.
4. Аяқ киімді тазалауды
көрсету.
|
|
|