Сабақ:
|
Қазақ
тілі
|
Күні:
|
|
Мұғалім:
|
С.Хұдярова
|
Мектеп:
|
«Қарағұр» жалпы орта
мектебі
|
Тақырыбы:
|
Киім
стильдері
|
Сынып:
|
5
сынып
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсатттары:
|
Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
(5.Т/А4);
Лексиканың ауызекі сөйлеу және
жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану
(5.О2).
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар орындай
алады: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
бере алады;
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Сөздікпен жұмыс істей
алады;
|
Кейбір оқушылар орындай
алады: Мәтіннің негізгі ойын
анықтай алады;
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады: Орфографиялық қателерді таба
алады;
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: Стиль, аксесуар, классикалық,
романтикалық, спорттық, фольклорлық
стильдер.
|
Диолог құруға\
шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Классикалық стиль,
романтикалық стиль, спорттық стиль, фольклорлық
стиль.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: Стиль дегеніміз не? Киім
стильдерін ата.
|
Не себепті ....
деп ойлайсыз?
Сән неге өзгеріп отырады деп
ойлайсыздар?
|
Ишара: Сабаққа белсене қатысқан
оқушыларды қолпаштау.
|
Алдыңғы
оқу:
|
Қайталауға арналған
сұрақтар
|
Жоспар:
|
Жоспарланған
уақыт.
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар.
|
Басы
8
мин.
|
Психологиялық ахуал
туғызу: «Шаттық шеңбері» жаттығуы арқылы оқушылардың зейінін
сабаққа шоғырландыру.
Қағазға киімнің стиль түрлерін
жасырып, үш топқа бөлу.
1 – топ. Классикалық стиль.
2 – топ. Спорттық стиль.
3 – топ. Романтикалық стиль
|
Пазлдар.
|
Ортасы.
35мин
|
Жаңа
сабақ:
«Миға шабуыл»
стратегиясымен видео көрсету арқылы
оқушылардың киім стильдері туралы пікірлерін тыңдай отырып, жаңа
сабақ тақырыбын ашамын.
1.Мәтінмен
жұмыс:
1.Мәтінді «ИНСЕРТ»
әдісі арқылы ой тастай отырып
оқыту.
2. «Неліктен?»
әдісімен топтар мәтін бойынша бір-біріне сұрақ
қояды. Мыс: Спорттық стильдегі киімдер
еркін, жеңіл, өзгермелі болады, неліктен?
3. Ойтүрткі. Топтар
«Сандықтағы» берілген сұрақтардың біреуін таңдап алып талқылайды,
өз ойларын айтады.
|
(http:// sabag.kz/
сән туралы түсінік)
Сандықша.
Үлестірмелі қағаздар.
|
|
Дескриптер:
-
Мәтіннің негізгі
идеясын анықтайды.
-
Мәтін бойынша
сұрақтарға жауап береді.
2-тапсырма.
«Түзету» әдісі
бойынша орфографиялық қателерді
тап.
3-тапсырма.
Зат есімге кластер
құрғызу:
Зат
есім
Дескриптер:
-
Кластер құра
алады.
-
Зат есімнің
түрлеріне мысал келтіре
алады.
|
А3 парағы,
түрлі-түсті маркерлер,
стикерлер.
|
|
4-тапсырма.
Сурет арқылы сұхбат
ұйымдастыру.
Меруерт Нұрасыл
Жасұлан Аяна Бекбол
Кім қай стильде
киінген? Сұхбат мәтінен жалпы және жалқы есімдерді
көрсетіңдер?
Дескриптор:
-
Сұхбат құра
алады.
-
Стиль түрлерін
анықтай алады.
5-тапсырма.
Ұлдар өздеріне
қатысты, қыздар өздеріне қатысты сәндік аксесуарлардың атауларын
жазып, зат есімнің қай түріне жататынын
анықтаңдар.
6-тапсырма.
«Постер жасау» әр
бір топ өзінің аттарына байланысты постер қорғау
керек.
Дескриптор:
-
Стиль турлерінің
суретін сала алады.
-
Сипаттай
алады.
Кері
байланыс:
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
|
|
|
Үй тапсырмасы: 29
бет, 4-тапсырма
|
А3 парағы,
түрлі-түсті маркерлер,
стикерлер.
Парақшалар
тарату.
Қазақ тілі. 5сынып.
Оқулық.
|
Соңы
2
мин.
|
Рефлексия:
«Телефон»
әдісі.
|
«Телефон»
тарату.
|
Саралау-оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түсіндіресіз?
|
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс-
Денсаулық және
қауіпсіздік, АКТ-мен
байланыс
Құндылықтармен
байланыс
(тәрбие
элементі)
|
Деңгейлік
тапсырмалар тарату.
|
Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау.
Мәтіндегі
орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздер мен сөз тіркестерін
анықтайды.
|
Сурет.
Компьютерді қолдану.
Киім стильдерін ажыратып, талғамға сай
киіну.
Ұлттық құндылыққа
тәрбиелеу.
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не
үйренді?
Сабақ қалай өтті,
қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес
болды ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай
өзгеріс енгіздім және неге?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз.
|
-
Сабақтың мақсаты мен
міндеті әр түрлі әдіс тәсілдер арқылы
орындалды.
-
Оқушылар киім
стильдерін ажырата алады. Зат есімнің түрлерін
меңгерді.
-
Сабақ жоғарғы
деңгейде өтті.
-
Берілген тапсырмалар
жоспарланған саралау бойынша іске
асты.
-
Уақытты үнемді
пайдаландым.
-
Өзгеріс
жоқ.
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1: Кластер, постер
қорғау.
2:Мәтіндегі
орфографиялық қателерді
табу.
Қандай екі нәрсе
немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізді
(оқыту мен оқуға қатысты)?
1: «Инсерт»
әдісі.
2: Мәтіндегі
орфографиялық қателерді
табу.
Осы сабақтың
барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
|