Материалдар / киім стильдері 5-сынып

киім стильдері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыпты анықтай алады; мәтін бойынша сұрақтаржауап береді; сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
5563
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары.
Сабақ:Қазақ тілі
Күні:

Мұғалім:С.Хұдярова
Мектеп:«Қарағұр» жалпы орта мектебі
Тақырыбы:Киім стильдері
Сынып:5 сынып
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсатттары:Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (5.Т/А4); Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану (5.О2).
Сабақтың мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады;


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөздікпен жұмыс істей алады;


Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады;
Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады: Орфографиялық қателерді таба алады;


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Стиль, аксесуар, классикалық, романтикалық, спорттық, фольклорлық стильдер.



Диолог құруға\ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Классикалық стиль, романтикалық стиль, спорттық стиль, фольклорлық стиль.


Талқылауға арналған сұрақтар: Стиль дегеніміз не? Киім стильдерін ата.


Не себепті .... деп ойлайсыз?Сән неге өзгеріп отырады деп ойлайсыздар?


Ишара: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды қолпаштау.



Алдыңғы оқу:Қайталауға арналған сұрақтар

Жоспар:
Жоспарланған уақыт.Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар.
Басы8 мин.Психологиялық ахуал туғызу: «Шаттық шеңбері» жаттығуы арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Қағазға киімнің стиль түрлерін жасырып, үш топқа бөлу.1 – топ. Классикалық стиль.2 – топ. Спорттық стиль.3 – топ. Романтикалық стиль





Пазлдар.
Ортасы. 35минЖаңа сабақ:«Миға шабуыл» стратегиясымен видео көрсету арқылы оқушылардың киім стильдері туралы пікірлерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбын ашамын.1.Мәтінмен жұмыс:1.Мәтінді «ИНСЕРТ» әдісі арқылы ой тастай отырып оқыту. 2. «Неліктен?» әдісімен топтар мәтін бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Мыс: Спорттық стильдегі киімдер еркін, жеңіл, өзгермелі болады, неліктен?3. Ойтүрткі. Топтар «Сандықтағы» берілген сұрақтардың біреуін таңдап алып талқылайды, өз ойларын айтады.(http:// sabag.kz/ сән туралы түсінік)

















Сандықша. Үлестірмелі қағаздар.







Дескриптер:
  • Мәтіннің негізгі идеясын анықтайды.
  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
  • 2-тапсырма.«Түзету» әдісі бойынша орфографиялық қателерді тап.3-тапсырма.Зат есімге кластер құрғызу:







    Дескриптер:
  • Кластер құра алады.
  • Зат есімнің түрлеріне мысал келтіре алады.
















  • А3 парағы, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер.























    4-тапсырма.Сурет арқылы сұхбат ұйымдастыру.

    Меруерт Нұрасыл Жасұлан Аяна Бекбол

    Кім қай стильде киінген? Сұхбат мәтінен жалпы және жалқы есімдерді көрсетіңдер?Дескриптор:
  • Сұхбат құра алады.
  • Стиль түрлерін анықтай алады.
  • 5-тапсырма.Ұлдар өздеріне қатысты, қыздар өздеріне қатысты сәндік аксесуарлардың атауларын жазып, зат есімнің қай түріне жататынын анықтаңдар.6-тапсырма.«Постер жасау» әр бір топ өзінің аттарына байланысты постер қорғау керек.

    Дескриптор:
  • Стиль турлерінің суретін сала алады.
  • Сипаттай алады.
  • Кері байланыс:

    Үй тапсырмасы: 29 бет, 4-тапсырма













































    А3 парағы, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер.









    Парақшалар тарату.





    Қазақ тілі. 5сынып. Оқулық.
    Соңы2 мин. Рефлексия: «Телефон» әдісі.



    «Телефон» тарату.
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс- Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланысҚұндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)


    Деңгейлік тапсырмалар тарату.
    Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.Мәтіндегі орфографиялық нормаға сай жазылмаған сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.Сурет.Компьютерді қолдану. Киім стильдерін ажыратып, талғамға сай киіну.Ұлттық құндылыққа тәрбиелеу.
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


  • Сабақтың мақсаты мен міндеті әр түрлі әдіс тәсілдер арқылы орындалды.
  • Оқушылар киім стильдерін ажырата алады. Зат есімнің түрлерін меңгерді.
  • Сабақ жоғарғы деңгейде өтті.
  • Берілген тапсырмалар жоспарланған саралау бойынша іске асты.
  • Уақытты үнемді пайдаландым.
  • Өзгеріс жоқ.
  • Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: Кластер, постер қорғау.2:Мәтіндегі орфографиялық қателерді табу.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: «Инсерт» әдісі.2: Мәтіндегі орфографиялық қателерді табу.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ