Сабақтың тақырыбы: «Кірқыстырғыштар»Сабақтың мақсаты: Кірқыстырғыштармен қағазға қыстырып түрлі бейнелер жасау.Сабақтың түрі: аралас сабақ. Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойын.Көрнекі-құралдар: суреттер, қапшықтар, түрлі-түсті кірқыстырғыштар.I аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату. Аяқпенен топ-топ, Ал қолменен хлоп,хлоп,хлопБір оңға, бір солға,Айналайық кел мында. III. Жаңа сабақ. Ұсақ қол моторикасы - саусақтар қозғалысы және қолдың буындарын үйлестіру дегенді білдіреді. Ұсақ моториканы маңыздылығы - адамның бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын орналасқан. Балалар кірқыстырғыштар түрлі-түсті, үлкен, кішкентай болады.Түрлі-түсті кірқыстырғыштармен қағаздарға қыстырып түрлі бейнелер жасаймыз.Ұсақ қол қимыл қозғалысын дамыту үшін жаттығулар жасаймыз. IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым, Жұдырығымды түйдім. Қайшылайық 1,2,3 Бойға жинап күшРелаксация.Әуенді тыңдау арқылы бір сәт баланы демалдыру, тыныштандыру. Көзін жұмып, жәй әуен тыңдату.II аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.Аяқпенен топ-топ, Ал қолменен хлоп,хлоп,хлопБір оңға, бір солға,Айналайық кел мында. III аптаСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.Аяқпенен топ-топ, Ал қолменен хлоп,хлоп,хлопБір оңға, бір солға,Айналайық кел мында. IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым, Жұдырығымды түйдім. Қайшылайық 1,2,3 Бойға жинап күш"Орын орнына қой" ойыны.Мақсаты: Балалар пішіндерді кірқыстырғыштармен түстерді таңдап қыстырып үйрету.Керекті материалдар: Пішіндер бөлшектері (үшбұрыш, төртбұрыш, төбесі, есігі,терезесі т.с.с). IY апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.Аяқпенен топ-топ, Ал қолменен хлоп,хлоп,хлопБір оңға, бір солға,Айналайық кел мында. IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым, Жұдырығымды түйдім. Қайшылайық 1,2,3 Бойға жинап күшV. Бекіту.«Екі қырықаяқ» саусақ жаттығуы.Екі қырықаяқ (Екі қол саусақтары бір-бірімен түйіседі).Жолмен жүгірді.Жүгірді, жүгірді.Бір-бірімен кезікті (Екі алақанды қосады).Құшақтасқандары соншалық (Сұқ саусақтарды айқастырады.) Құшақтасқандары соншалық (Ортаңғы саусақтарды айқастырады). (Алақандарды айқастырады.)Екеуін күштеп ажыраттық. (Қолдарын жібереді.)VI. Қорытынды.Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Бағалау.Баланы мадақтау.