Материалдар / «Кірқыстырғыштар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Кірқыстырғыштар»

Материал туралы қысқаша түсінік
мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Маусым 2018
434
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Кірқыстырғыштар»

Сабақтың мақсаты: Кірқыстырғыштармен қағазға қыстырып түрлі бейнелер жасау.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойын.

Көрнекі-құралдар: суреттер, қапшықтар, түрлі-түсті кірқыстырғыштар.

I апта

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.

Аяқпенен топ-топ,

Ал қолменен хлоп,хлоп,хлоп

Бір оңға, бір солға,

Айналайық кел мында.

III. Жаңа сабақ. Ұсақ қол моторикасы - саусақтар қозғалысы және қолдың буын

дарын үйлестіру дегенді білдіреді. Ұсақ моториканы маңыздылығы - адамның

бас миында саусақ қимылына және сөйлеуге жауап беретін орталықтар өте жақын орналасқан. Балалар кірқыстырғыштар түрлі-түсті, үлкен, кішкентай болады.

Түрлі-түсті кірқыстырғыштармен қағаздарға қыстырып түрлі бейнелер жасаймыз.

Ұсақ қол қимыл қозғалысын дамыту үшін жаттығулар жасаймыз.

IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым,

Жұдырығымды түйдім.

Қайшылайық 1,2,3

Бойға жинап күш

Релаксация.

Әуенді тыңдау арқылы бір сәт баланы демалдыру, тыныштандыру.

Көзін жұмып, жәй әуен тыңдату.

II апта

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.

Аяқпенен топ-топ,

Ал қолменен хлоп,хлоп,хлоп

Бір оңға, бір солға,

Айналайық кел мында.

III апта

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.

Аяқпенен топ-топ,

Ал қолменен хлоп,хлоп,хлоп

Бір оңға, бір солға,

Айналайық кел мында.

IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым,

Жұдырығымды түйдім.

Қайшылайық 1,2,3

Бойға жинап күш

"Орын орнына қой" ойыны.

Мақсаты: Балалар пішіндерді кірқыстырғыштармен түстерді таңдап

қыстырып үйрету.

Керекті материалдар: Пішіндер бөлшектері (үшбұрыш, төртбұрыш, төбесі, есігі,

терезесі т.с.с).

IY апта

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Баланың зейінін сабаққа аудару,

оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Әуен тыңдату арқылы дене қимылын жасату.

Аяқпенен топ-топ,

Ал қолменен хлоп,хлоп,хлоп

Бір оңға, бір солға,

Айналайық кел мында.

IY.Сергіту сәті: Саусағымды жаздым,

Жұдырығымды түйдім.

Қайшылайық 1,2,3

Бойға жинап күш

V. Бекіту.

«Екі қырықаяқ» саусақ жаттығуы.

Екі қырықаяқ                          (Екі қол саусақтары бір-бірімен түйіседі).

Жолмен жүгірді.

Жүгірді, жүгірді.

Бір-бірімен кезікті                    (Екі алақанды қосады).

Құшақтасқандары соншалық         (Сұқ саусақтарды айқастырады.)   

Құшақтасқандары соншалық          (Ортаңғы саусақтарды айқастырады).

                                                            (Алақандарды айқастырады.)

Екеуін күштеп ажыраттық.             (Қолдарын жібереді.)

VI. Қорытынды.

Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау.

VII. Бағалау.

Баланы мадақтау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!