Материалдар / Кіші жастағы мектеп оқушыларының қабілетін дамыту үшін белсенді оқыту стратегияларын қолдану.
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қонақ күту салтымызОқып- білім жатырмызКелген қонақ сіздергеСәлем бердік жалпымыз.Ойын: «Соқыр теке» -Ал бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы Ойын ережесі деген не? Ц дыбысы мен әрпі.Ондағы біздің 1-ше оқу мақсатымыз. 1.Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 2.Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз ) ажырату және дұрыс дыбыстау. 3.Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. |
Мәтінмен жұмыс.Цирк Цирк алаңқайында Сайқымазақ балалармен ойын ойнады. Ол балаларға ойын ережесін түсіндірді. Мағжан іздеуші болды. Ол жасырынған балаларды көп іздеді. Бірақ ешкімді де ұстай алмады. Ыза болған ол көзіне байлаған орамалды жұлып алды. Ойын ережесін бұзғандықтан, Мағжан қайтадан іздеуші болды.1-топ. Мәтінді оқу2 –топ. Мәтінің мазмұнын ашу3 –топ. Сұрақтарға жауап беру4 –топ. Топтастыру (кластер) осы мәтіндегі ойын ережесіне керекті сөздерді тауып жабыстыру.Әр топ бір-бірін бағалау.(шапалақ әдісі)(М)«Келісемін, келіспеймін» «+», « - »Сұрағы: Есіңе сақта!Ойынның аты болады. Ол ережеге құрылады. Ойын соңында жеңімпаз анықталады. |
Ал енді балалар осындағы біздің3. Оқу мақсатымыз цеЦ сы шыЦе – бірнешерет қайталату.Дәптермен жұмыс.дыбысының жазылуы |
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Несімен ұнады?Не үйрендік?Қандай тапсырмалар орындадық?«Еркін микрофон» РефлексияТүсіндім Түсінбедім |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз