Материалдар / Кіші топ тамыз циклограммасы

Кіші топ тамыз циклограммасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамыз айына кіші топқа арналған жазғы сауықтыру циклограммасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2024
311
2 рет жүктелген
1710 ₸ 1900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_______________________________

Меңгеруші:_____________________________

( тегі, аты, әкесінің аты)

ТАМЫЗ АЙЫ - 1 апта

«Мейірімділік аптасы»


Апта күндері

Дүйсенбі

күні:05.08

Сейсенбі

күні:06.08

Сәрсенбі

күні:07.08

Бейсенбі

күні:08.08

Жұма

күні:09.08


Далада қабылдау



Таңғы гимнастика







Таңғы асқа дайындық

Таңғы ас


Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын,көңіл күйін сұрау. Жаңа суретті альбомдар көрсетіп таныстыру


1.Тәрбиешінің көмегімен екеуден сапқа тұру

2.Екеуден қол ұстасып тәрбиешінің соңынан жүру (15 сек) – қаздар өзенге бара жатыр.

3. Бастапқы қалып: Аяқтарының өкшесі бірге, ұшы ашық қойылған, қолдары бүйірлеріне қойылған,

бастарын оңға – солға бұрады (Қаздар өзенге келгенде жан жағына қарайды га – га – га деп)

4.Бастапқы қалып: Жоғарыдағыдай белдерінен еңкейіп төмен қарайды. (Қаздар суға қарайды)

қолдарының ұшын аяқ басына тигізеді (Қаздар шомылуда)

5.Орнынан тұрып баяу жүру.


Тамақтану алдында қолдарын жуу әдетін пысықтау.

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеу, тамақтанып болған соң аузын майлықпен сүртуді пысықтау


Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті:


Әңгімелесу: «Анамыз бен әкемізге қалай көмектесеміз?», «Жақындарымызды қалай қуантуға болады»


Сурет салу: «Айсұлу қуыршақтың бантигі»

Сенсорлық ойындар «Мұнараны жинақта».


Табиғатқа байланысты ертегі оқып беру. Мазмұнына қарай сұрақтар қоюмен әнгімелесу

Желілі ойын «Бақшада»


Сюжеттік суреттерді қарау: «Мейірімділік сабақтары»

Сюжетті-рөлдік ойындар: «Қонақ шақыру»

Серуенге дайындық




Күндізгі серуен




Серуеннен оралу



Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну


Дидактикалық ойындар: «Анаңа қандай гүл шоқтарын сыйлағың келеді»


Балалардың сүйікті қимыл-қозалыс ойындарын ойнату.

Жаңа ойындарды үйрету.

Қимылды ойын «Поезд»

Саусақ ойыны: «Саусақтарға арналған бесік жыры»

Музыкалық іс шара «Әншілер мен бишілер».

Сабын көпіршіктерімен ойнау

Табиғат, ауа райы «Жерде не өседі» бақылату.

Бұлттарды, құстарды, жәндіктерді бақылау.

Қимылды ойындар: «Күннің көзі мен жаңбыр», «Аю мен аралар»

Қимылды ойын «Поезд»

Доппен ойнату. Допты нысанаға лақтыруды жетілдіру.

«Менің көңілді добым» сурет салғызу, мүсіндету

Өз-өзіне қызмет көрсету дағдыларын бекіту

Гигиеналық

шаралар


Түскі асқа дайындық

Түскі ас


Күндізгі ұйқы


Қолды дұрыс жууға,сабынды пайдалану, сүлгіні қолдану, қолдарын құрғатып сүрту әдістерін қалыптастыру, өз сүлгісін тани білуді пысықтау.

«Салқын су құю» сауықтыру шарасын орындату

Тамақты дұрыс ішу, азықты мұқият шайнауды, тамақтарды ретімен жеуді үйрету, қасық, бет орамалды қолдануды пысықтау


Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, орындыққа ұқыпты бүктеп, іліп қойуын қалыптастыру.

Өз жатын орнын тани білу.

Ұйқыдан тұру, шынығу



Бесін ас



«Ауа ваннасы» сауықтыру шарасын қабылдату 4-5 минут

Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс кию.



Тамақтану алдында қолдарын жуу әдетін пысықтау.

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту

Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті





Дидактикалық ойындар: «Анамыздың көмекшілеріміз»


Желілі ойын «Бақшада».

Қайда не өседі? Бала бақша ауласында өсетін жеміс жидектерді бақылату.


Ауладағы өсімдіктер мен шөптерге күтім жасауда қарапайым тапсырмаларды орындату

«Алқапта не өседі?» әңгімелесу, шығарма оқып беру

«Мейірімділік» жәрмеңкесіне қатыстыру

Серуенге дайындық

Өз-өзіне қызмет көрсету дағдыларын бекіту


Серуендеу









«Торғайлар» қ/о



Дәстүрлі емес әдістермен суреттер салуды дамыту. Құмда саусақпен күннің сурет салғызу.

Дидактикалық ойындар: «Жылы сөз айту»

Құммен еркін ойындар ойнату Бормен сурет салғызу

«Қоян мен қасқырлар» қ/о


Доптарды бір-біріне домалату


Қимылды ойындар: «Түзу жолың бойымен жүреміз»,

«Шарды ұста» қ/о


Құммен еркін ойындар ойнату Бормен сурет салғызу

Үйге қайту

Ата-анаға кеңес


Табиғи материалдармен ойын ойнауды ұсыну

Апта бойғы жұмыстар бойынша ақпарат беру.

Ата-аналарға кеңес беру: «Не жақсы, не жаман?, «Балаға сыпайы болуға қалай көмектесуге болады»




ТАМЫЗ АЙЫ - 2 апта

«Достық»


Апта күндері

Дүйсенбі

күні:12.08

Сейсенбі

күні:13.08

Сәрсенбі

күні:14.08

Бейсенбі

күні:15.08

Жұма

күні:16.08


Далада қабылдау



Таңғы гимнастика








Таңғы асқа дайындық

Таңғы ас


Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын,көңіл күйін сұрау. Таңдаған ойыншықпен ойнауға жағдай жасау



1.Тәрбиешінің көмегімен екеуден сапқа тұру

2.Екеуден қол ұстасып тәрбиешінің соңынан жүру (15 сек) – қаздар өзенге бара жатыр.

3. Бастапқы қалып: Аяқтарының өкшесі бірге, ұшы ашық қойылған, қолдары бүйірлеріне қойылған,

бастарын оңға – солға бұрады (Қаздар өзенге келгенде жан жағына қарайды га – га – га деп)

4.Бастапқы қалып: Жоғарыдағыдай белдерінен еңкейіп төмен қарайды. (Қаздар суға қарайды)

қолдарының ұшын аяқ басына тигізеді (Қаздар шомылуда)

5.Орнынан тұрып баяу жүру.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеу, тамақтанып болған соң аузын майлықпен сүртуді пысықтау

Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті:


Педагогтің достық туралы өлеңдер оқып беруі

Ойын: «Кел, амандасайық», «Дос болайық бәріміз»


«Достық» еліне саяхат

Достық туралы әндер тыңдау

«Достық» туралы ән жаттау

Қуыршақ театры «Бауырсақ ертегісі» тамашалап кейіптену

.

Достық туралы әңгімелесу

Жапсыру: «Досыма сыйлық»

Қоршаған табиғаттың сұлулығын байқауға үйрету. Көкөністер мен жемістер туралы(қызанақ, қияр, сəбіз,алма) қарапайым түсініктерін қалыптастыру;

Серуенге дайындық


Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну

Күндізгі серуен


Дидактикалық ойын

«бау бақша»

Құрсаумен және секіртпемен ойнайтын ойындар ойнату.

Еркін ойындар.Құмда жалаң аяқ жүруді ұйымдастыру


Музыкалық ойындар, сумен бояулармен ойындарды ойнату


Әртүрлі заттардың астымен енбектеп нысанға дейін жылжуды үйрету. Отырған жəне тұрған қалыптан доптарды домалату. Дене қимылдарын жетілдіру

Қимылды ойындар: «Түлкі мен қояндар» «Көпіршіктер»


Аулада жүрген күшікті таныстыру.ол жөнінде әңгіме құрату.


«Жайдары жаз», ермексазбен жұмыс.

Жаз мезгілі туралы әңгімелесу арқылы балалардың түсінік-танымын кеңейту, алған білімдерін бекіту (кері байланыс). Табиғатты бақылату.


Сауықтыру іс-шараларын жасату

Емдік тағам жеміс-жидектерден шырындарды ішкізу

Аула сыпырушының еңбегін, құстарды, мысықты бақылау


Серуеннен оралу

Өз-өзіне қызмет көрсету дағдыларын бекіту

Гигиеналық

шаралар



Түскі асқа дайындық,

Түскі ас


Күндізгі ұйқы


Қолды дұрыс жууға,сабынды пайдалану, сүлгіні қолдану, қолдарын құрғатып сүрту әдістерін қалыптастыру, өз сүлгісін тани білуді пысықтау.

«Салқын су құю» сауықтыру шарасын жасату


Тамақты дұрыс ішу, азықты мұқият шайнауды, тамақтарды ретімен жеуді үйрету, қасық, бет орамалды қолдануды пысықтау


Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, орындыққа ұқыпты бүктеп, іліп қойуын қалыптастыру.

Өз жатын орнын тани білуді пысықтау.


Ұйқыдан тұру, шынығу


Бесін ас


«Ауа ваннасы» сауықтыру шарасы 4-5 минут қабылдату

Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс кию.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту

Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті



Үй жануары күшік туралы шығарма оқып беру


Достық туралы әндер тыңдау

«Достық» туралы ән жаттау

«Гүлге оранған ханзада мен ханшайым» байқауын өткізу (ән айту, би билеу)

Дидактикалық ойындар «Не артық?», «Қай зат көп?»

Көңілді музыка сүйемелдеуімен қонаққа келген қуыршақпен балалардың бірге би билеуін ұйымдастыру


Серуенге дайындық


Өз-өзіне қызмет көрсету дағдыларын пысықтау


Серуендеу


«Төгілген жіптерді жылдам жина» қ/о

Еркін ойындар

«Ортамызда кім жоқ» қ/о

Құмда гүлдердің суретін салғызу.



Қимылды ойындар: «Паровоз»,

«Жағалауға қарай жүгір » қ/о

Алып шыққан сенсорлық ойыншықтармен еркін ойындар ойнату

«Автобус» қ/о

Құммен ойын, топпен және жеке баламен ойындар ұйымдастыру

Үйге қайту

Ата-анаға кеңес


Үйде ойнайтын ойындарды ұсыну.

Апта бойы балалардың алған әсерлерін әңгімелесу арқылы үйде жалғастыруды ұсыну.

Ата-аналарға кеңес беру: «Балабақша мен отбасының ынтымақтастығы»

ТАМЫЗ АЙЫ - 3 апта

«Жаз сыйы»


Апта күндері

Дүйсенбі

күні:19.08

Сейсенбі

күні:20.08

Сәрсенбі

күні:21.08

Бейсенбі

күні:22.08

Жұма

күні:23.08


Далада қабылдау



Таңғы гимнастика








Таңғы асқа дайындық

Таңғы ас


Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын,көңіл күйін сұрау.



1.Тәрбиешінің көмегімен екеуден сапқа тұру

2.Екеуден қол ұстасып тәрбиешінің соңынан жүру (15 сек) – қаздар өзенге бара жатыр.

3. Бастапқы қалып: Аяқтарының өкшесі бірге, ұшы ашық қойылған, қолдары бүйірлеріне қойылған,

бастарын оңға – солға бұрады (Қаздар өзенге келгенде жан жағына қарайды га – га – га деп)

4.Бастапқы қалып: Жоғарыдағыдай белдерінен еңкейіп төмен қарайды. (Қаздар суға қарайды)

қолдарының ұшын аяқ басына тигізеді (Қаздар шомылуда)

5.Орнынан тұрып баяу жүру.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеу, тамақтанып болған соң аузын майлықпен сүртуді пысықтау


Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті:


Мүсіндеу: «Алма»


Дидактикалық ойындар: «Қозыларға арналған үйщік», «Қонақтарды қарсы алу», «Жұбын табу»

Құстар туралы тақпақ жаттату. Тақпақты оқуға қызығушылық таныту, мазмұнын түсінуін дамыту Желілі ойын «дәрігер».

Ән айту арқылы дыбыстарды таза айтқызу, тындау , «жоғары» және «төмен» дыбыстарды айыру ,екі бөлімді әнді ажырата білуге үйрету

«Жайдары жаз», ермексазбен жұмыс.


Серуенге дайындық

Киімдерін өздері кию дағдыларын пысықтау. Қатармен жүрді пысықтау.


Күндізгі серуен


Асфальтта қарындаштармен сурет салу: «Жидектер»

Бұрыннан білетін әндерді айтқызу, билерді билету.

Ата-аналармен бірге «Жидектер» тақырыбына альбом жасау

Қимылды ойындар: «Аюдың апаны», «Жидектерді жинау»


Қимылды ойын «Кім жылдам?» Құмда жалаң аяқ жүруін қалыптастыру.

Музыкалық іс шара білетін әндерді айтқызу, билерді билету


«Күн мен желді» бақылату.


Табиғат, ауа райы «Күн мен желді» бақылату

Гүлзардағы гүлдерді, шөпті бақылау

Жаз мезгілі туралы әңгімелесу арқылы балалардың түсінік-танымын кеңейту, алған білімдерін бекіту (кері байланыс). Табиғатты бақылату.

Серуеннен оралу


Қатармен жүру, киімдерін өздігінен шешу, орнына ұқыпты қою дағдысын бекіту


Гигиеналық

шаралар



Түскі асқа дайындық

Түскі ас


Күндізгі ұйқы

Қолды дұрыс жууға,сабынды пайдалану, сүлгіні қолдану, қолдарын құрғатып сүрту әдістерін қалыптастыру, өз сүлгісін тани білуді пысықтау.

«Салқын су құю» сауықтыру шарасын орындату


Тамақты дұрыс ішу, азықты мұқият шайнауды, тамақтарды ретімен жеуді үйрету, қасық, бет орамалды қолдануды пысықтау


Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, орындыққа ұқыпты бүктеп, іліп қойуын қалыптастыру.

Өз жатын орнын тани білуді жетілдіру.

Ұйқыдан тұру, шынығу


Бесін ас


«Ауа ваннасы» сауықтыру шарасын 4-5 минутжасату

Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс кию.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту

Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті



Саңырауқұлақтар бейнеленген альбом қарату

Дене қимылдарын жетілдіру, еңбектеп нысанға дейін жылжу. Секіртпеден аттап секіруді үйрету

Саусақ ойындары: «Жемістер», «Компот», «Жидектер»

Құстардың суретін дәстүрден тыс әдістермен салғызу

Құстарға ұя құрастыруды үйрету

Серуенге дайындық


Киімдерін өздері кию дағдыларын пысықтау. Қатармен жүрді пысықтау.

Көркем сөз.

Ақ көгершін, көгершін,

Қолғанат құс сен едің.

Бар кезіп қайт, ел үшін,

Кең дүниенің көлемін.


Серуендеу


«Торғайлар» қ/о

Табиғи материалдарды (құм, су, тас) қолданып, ойнауға мүмкіндік беру.


«Жүгіріп қағып ал» қ/о

Әртүрлі көлемдегі заттарды атауын үйретіп, санын (біреу-көп),

ажыратуын дамыту


«Торғай мен мысық» қ/о

Еркін ойындар

«Тырналар- тырналар » қ/о


Сумен ойындар ойнату

«Шарды ұста» қ/о

Кітаптар қарату. Қарапайым (Кім? Не? Не істейді? сұрақтарға жауап беруге үйрету

Үйге қайту

Ата-анаға кеңес

«Ерте, ерте, ертеде....» әжемнің ертегісін тыңдайық челленджі бейнематериалдарын дайындау бойынша кеңес беру

Ата-аналарға кеңес: «Абайлаңыз, улы жидектер!»



ТАМЫЗ АЙЫ - 4 апта

«Қош бол, жарқын жаз!»


Апта күндері

Дүйсенбі

күні:26.08

Сейсенбі

күні:27.08

Сәрсенбі

күні:28.08

Бейсенбі

күні:29.08

Жұма

күні:30.08


Далада қабылдау



Таңғы гимнастика







Таңғы асқа дайындық

Таңғы ас


Балалармен сәлемдесу. Қал жағдайын,көңіл күйін сұрау көңілдендіру


1.Тәрбиешінің көмегімен екеуден сапқа тұру

2.Екеуден қол ұстасып тәрбиешінің соңынан жүру (15 сек) – қаздар өзенге бара жатыр.

3. Бастапқы қалып: Аяқтарының өкшесі бірге, ұшы ашық қойылған, қолдары бүйірлеріне қойылған,

бастарын оңға – солға бұрады (Қаздар өзенге келгенде жан жағына қарайды га – га – га деп)

4.Бастапқы қалып: Жоғарыдағыдай белдерінен еңкейіп төмен қарайды. (Қаздар суға қарайды)

қолдарының ұшын аяқ басына тигізеді (Қаздар шомылуда)

5.Орнынан тұрып баяу жүру.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеу, тамақтанып болған соң аузын майлықпен сүртуді пысықтау


Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті:


Әңгімелесу: «Қош бол, жарқын жаз!»

Дидактикалық ойындар:

«Жұбын табу» .

Таспадан және секіртпеден секіру. Ирек жіппен жүру жаттығуларын жасату, балалардың жүруін реттеуді пысықтау

Қуыршақ театры «Шалқан ертегісі» тамашалап кейпкерлерді сипаттауды қалыптастыру

Дайын көбелектер пішіндерін саусақпен бояту. Өлең айтып, би билету.


Серуенге дайындық


Киімдерін өздері кию дағдыларын пысықтау. Қатармен жүрді пысықтау.


Күндізгі серуен



Дидактикалық ойындар: «Ғажайып дорба»,

Балабақша ауласын, гүлдерді, ауа-райын бақылау

Үй жануары «Мысықты бақылау»

Музыкалық ойындар ойнату

Қимылды ойындар: «Кім бірінші?», «Күннің көзі мен жаңбыр», «Құстар ұшады»

Асфальтта сурет салу: «Кемпірқосақ»

Қимылды ойын «Самолет»..


Серуеннен оралу


Қатармен жүру, киімдерін өздігінен шешу, орнына ұқыпты қою дағдысын бекіту


Гигиеналық

шаралар



Түскі асқа дайындық,

Түскі ас


Күндізгі ұйқы


Қолды дұрыс жууға,сабынды пайдалану, сүлгіні қолдану, қолдарын құрғатып сүрту әдістерін қалыптастыру, өз сүлгісін тани білуді пысықтау.

«Салқын су құю» сауықтыру шарасы орындату


Тамақты дұрыс ішу, азықты мұқият шайнауды, тамақтарды ретімен жеуді үйрету, қасық, бет орамалды қолдануды пысықтау

Киім түймелерін, сырмаларын ағыту, орындыққа ұқыпты бүктеп, іліп қойуын қалыптастыру.

Өз жатын орнын тани білу.

Ұйқыдан тұру, шынығу


Бесін ас



«Ауа ваннасы» сауықтыру шарасын 4-5 минутжасату

Киімдерін ұқыпты өздігенен киіну. Түймелерін қадау, сырмаларын сыру, аяқ киімдерін дұрыс кию.


Қолдарын сабындап жуып, сүлгіге сүрту дағдыларын пысықтау

Таза және ұқыпты тамақтануды, қасықты дұрыс ұстауды, тамақтану кезінде аузын жауып жеуді дамыту

Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті



Таныс өлеңдерді оқыған кезде балаларға сөздерді, сөз тіркестерін қосылып айтуға мүмкіндік беру.


Құрылыс ойыншықтарымен еркін ойындар ойнату


«Мен атамның көмекшісімін» тақырыбында әңгімелесу тапсырмалар орындату


Бірдей көліктерді топтастырып ойнату. түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі көлемі неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру.



Серуенге дайындық



Киімдерін өздері кию дағдыларын пысықтау. Қатармен жүрді пысықтау.


Серуендеу


«Төгілген жіптерді жылдам жина» қ/о

Еркін ойындар

«Ортамызда кім жоқ» қ/о

Мысық туралы ертегі оқып беру

«Күн мен түн» қ/о


Құммен ойын ойнату топпен және жеке баламен ойындар ұйымдастыру

«Жалауға қарай жүгір » қ/о

Балалардың өздеріне ұнайтын жаттығуларды жасата отырып, спорттық ойындарды бірлесіп таңдатып, ойнату



Үйге қайту

Ата-анаға кеңес

Достық, тәртіп туралы әңгімелесу ойын жағдаяттарын құру және оны дұрыс шешуге бағыттау бойынша кеңес




ҚИМЫЛДЫ ОЙЫНДАР


Өз үйіңді тап

Ойыншылар 3-4 кішкентай аласа ұзынша орындықтарда отырады. Барлық балаларда әдемі үлкен ойыншықтар: бірінші тұрған ұзынша орындықта қуыршақ, екіншісінде –ит, үшіншісінде-мысық, төртіншісінде-аю, қояю. Тәрбиешінің «Серуенге шығамыз» деген нұсқауымен барлық балалар орындарынан тұрып тәрбиешінің соңынан жүреді.

Серуен барысында балалар түрлі қозғалыс қимылын орындайды (секіреді,жүгіреді, жүреді). Тәрбиешінің «Жаңбыр жауа бастады» деген нұсқауымен балалар өз үйлеріне қарай жүгіреді. Ойынды қайталау барысында, тәрбиеші балаларға білдірмей ойыншықтардың орынын ауыстырып қояды. Балалар өз үйлерін тез, адаспай табуы керек.


Жүгіріп қағып ал.

Балалар ойын алаңында еркін тұрады. Тәрбиеші үлкен әдемі доппен балаларға қарама-қарсы тұрады.(қашықтығы1,5-2м) Тәрбиеші» Бір лақтырамын, екі лақтырамын, үш лақтырамын, кім жүйрік қағып алсын!» -деп допты лақтырады да өзі қағып алып: «Қаға алмадыңдар қайта жүгіріңдер» дейді. Балалар өз орындарына қайта барып тұрады. Ойын жалғасады. Ойын кезінде балалардың қағып алуына мүмкіндік жасап, қойып жүреді. Қалған балалар соңына еріп жүреді.


Құстың қауырсыны кімге барады.

Балалар ойын алаңында еркін тұрады. Тәрбиеші құстың қауырсынын алып, үрлейді. Барлық бала жан – жаққа қашып жүгіреді, ойын жалғасады.


Жалауға қарай жүгір

Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы тұрады. Тәрбиеші қолындағы жалауды жоғары көтереді. Балалар тәрбиешінің қасына жиналады. Жалауды қайта түсіргенде балалар жан-жаққа тарап кетеді. Ойын бірнеше рет қайталанған соң, бір бала жалауын көтеріп жүреді, басқа балалар соңынан еріп жүреді. Ойын басынан қайталана береді.


Шарды ұста

Тәрбиеші ортаға көп үрленген шарларды жайып тастайды. Ойын басталды деген кезде (тәрбиешінің көмегімен) балалар шарды ұстап тәрбиешіге береді. Кім көп шар жинаса сол бала жеңімпаз атанады. 10-15 сек. Ойын жалғасады.

Күн мен жаңбыр

Балалар ашық алаңда еркін ойнап жүреді, гүл тереді, көбелек қуады, секіреді, жүгіреді.т.б. Тәрбиеші «Жаңбыр жауды!» дегенде балалар пана іздеп, үйшіктерге тығылады. Тәрбиеші «Күн шықты!» дегенде балалар қайта алаңға шығып ойындарын жалғастыра береді.

Ұшақтар

Балаларды ойын алаңына еркін тұрғызып, тәрбиеші өзі ұшақ болып көрсетеді. Тәрбиеші «Ұшақтар ұшады!» деген кезде барлық бала ұшақ болып ұшады. «Ұшықтар қона бастады!» дегенде барлық бала өз орындарына келіп қона бастайды. Тәрбиешінің бастауымен ойын жалғасады.

Автобус

Балалар қатарға бір-бірден тұрады. Тәрбиеші автобус жүргізушісі. Қалғандары жолаушылар. Тәрбиеші дыбыс берген кезде автобус жылжи бастайды. Ең әуелі баяу, кейін жылдам, жылдамырақ жүреді. Балалар жүрісті баяулатады. Жүргізуші автобусты тоқтатады. Ойын тағы жалғасады.





Торғайлар

Балаларды ойын алаңына еркін тұрғызып, тәрбиеші өзі торғай болып көрсетеді. Тәрбиеші «Торғайлар ұшады!» деп барлық балармен қолын екі жанына созып, сермеп ұшады. «Торғайлар жерге қонып, жем тере бастады деп» барлық балаларды өз орындарында тоқтатып, отырып, саусақтарымен еденді түрткізеді.Содан соң торғайлар ұйқтады деп, екі алақанын бетінің бір жағына қойып, басын қисайтып, көзін жұмады.Тәрбиешінің осы қимылдарды қайта бастауымен ойын жалғасады.

Төгілген жіптерді жылдам жина

Балалар ашық алаңда еркін ойнап жүреді. Тәрбиеші ортаға бірнеше үлкен орама жіптерді тарқатып тастап, бірнеше балаға ораманы алып жіптің ұшына жеткенше орап кел деп, өзі жіптің басын ұстап отырады. Тәрбиешінің бастауымен ойын жалғасады.

«Ортамызда кім жоқ»

Балалар тәрбиешіге қарама-қарсы тұрады. Тәрбиеші қолындағы орамалды баланың біреуінің үстіне жабады-да балалардан сұрайды, ортамызда кім жоқ?

Тәрбиеші орамалды баланың үстінен көтеріп алып , баланың атын айтады.

Тәрбиешінің бастауымен ойын жалғасады.


Қоян мен қасқыр (Тәрбиеші балалармен бірге)

Санамақ бойынша қасқыр мен лақты сайлап ортаға шығарады. Қалған балалар қойшылар болады. Қойшылар бір-бірінің қолын ұстап шеңбер болып айналып жүреді. Шеңбердің ортасында лақ жайылып жүреді. Шеңбердің сыртындағы қасқыр ортадағы лақты жеуге ұмтылып жүреді. Егер қасқыр лақты шеңбердің ішінде ұстап алса ойын жалғасады.

Т ы р н а л а р - т ы р н а л а р

(Балалар тырналарға ұқсап тізіліп тұрады)

Ойынды жүргізуші «Тырналар-тырналар, қане тізіліп тұрыңдар» деп бастайды. Барлық ойыншылар тізіліп тұрады. «Тырналар-тырналар, енді қане жіп болындар» дейді. Балалар жіпке ұқсап тізіліп тұра қалады. Тәрбиеші «Тырналар-тырналар жылан сияқты болыңдар» дегенде балалар жыланға ұқсап, ирелек-ирелек болып тура қалады. Жаттығулар жас ерекшеліктеріне байланысты шапшаңдықпен өткізіледі. Егер ойыншылар ойыннан қателесіп кетсе, ойынды қайтадан бастайды


















Жаз мезгіліндегі сауықтыру шаралары :


Салқын су құю

Салқын су құю процедурасын түскі ас алдында жаз мезгілінде жүргізген тиімді

Су құйыну үшін баланы легенге түрғызып, 5-10 см жоғарыдан басын суламай, иықтан бастап су құйылады. Мұнан соң баланың денесі әбден қызарғанша сүртіндіру қажет.

Су құйынуда ең алғашқы температура 31-32* С, әр 2-3 күн сайын төмендетіп 28-25* С – ға дейін жеткізіледі. Су құйынуды бақылау үшін «тіркеу дәптері» арналып, баланың келмеген күндері жазылып отыру тиіс.

«Ригалық әдіс»

Тұзды жолмен жүру. Бұл шынықтыруда 1,5-2 метрлік жұмсақ сүлгіні 10 % тұз ерітіндісімен сулап (100гр тұзды 1литр суға) балаға оның үстімен жүруді ұсынады. Сосын таза сумен аяқты жуады.


Жалаң аяқ жүру

Топта түкті кілемшенің (әр түрлі кілемшелер) үстінен, бүдірлі аяқ жолмен түскі ұйқыдан соң жүру.


Жалпақ табандылықтың алдын алу жұмыстары

Гимнастикалық орындықта,еденде отырып аяқты алға созып, қол аяқ үстінде, арқаны түзу ұстайды.

1. «Сәлеметсіз бе - сау болыңыз»

Табанмен әрі және бері қимыл жасау. (5-6 рет)

2. «Иіліп сәлем бер»

Аяқтың бармақтарын иілдіру және шалқайту. (8-10 рет)

3. «Үлкен бармақ өзінің кіші ағайындарымен ұрсып қалды»

Үлкен бармақты өзіне қарай қалған бармақтарды әрі қозғау. Егер қиын болса қолдың көмегімен жасау керек.

4. «Саусақтар ұрсып қалды -татуласты»

Аяқ ұшын жан-жаққа қарату, сосын бір-біріне жинастыру. (3-4 рет)

5. «Өкше ұрсып қалды да татуласты»

Өкшелерді алшақ ұстау, сосын жинастыру. (3-4 рет)

6. «Қаз серуенге шықты»

Табан еденде , бармақтарды бүгіп табанмен алға жүру . (2-3 рет)

7. «Шеңберлер»

Аяқ созылған. Табанды ішке созып сыртқа дөңгелете қозғалту. (5-6 рет)

8. «Кірпі»

Үгу добына табанды тіреп отыру. Допты қатты басып өкшеден аяқ ұшына және кері жылжыту. (8-10 рет)


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!