Басы
Орта-сы
Соңы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасамын. Үй тапсырмасын
тексеремін.
Әйгілі кітапханалар атауы
бойынша топқа бөлу. Қызығушылықты
ояту.
Оқылымалды
тапсырма.
1. Кітап оқудан қандай ой
түюге болады?
2. Ең соңғы оқыған кітаптарың
қандай?
1-тапсырма.
Аудиожазбадан «Кітап туралы ой» мәтінін тыңдап, негізгі ойды
жетекші сұрақтар арқылы
анықтаңдар.
1. «Кітап жаһанның
басты жаңалығы» дегенмен келісесіңдер
ме?
2. Кітаппен
достасудан қашқақтап, әр парағын жұлып, қор қылып ұстайтын адамдар
туралы не ойлайсыңдар?
3. Мәтін авторының
құрбысы сияқты барлық кітапқа аянышпен, жанашырлықпен қарайтын
достарың бар ма?
4. «Шын достықтың,
ізгі ниеттің, пәк көңілдің, терең ойдың, асыл сөздің қадірін
бағалай алмағанымыз ұят қой!». Осы сөздер сендерге қандай ой
салды?
Жұптық
жұмыс.
2-тапсырма. Тыңдалым
мәтінінен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді түртіп алып, жинақы
мәтін түрінде жазады.
Жеке
жұмыс.
3-тапсырма. «Кітап –
досың, ұстазың, кеңесшің, ақылшың» тақырыбында себеп-салдар
үстеулерін қатыстырып сөйлемдер
құрайды.
Бағалау
критерийі
Коммуникативтік
жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестерді, дайын тіркестер мен
терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық
жеткізеді.
Дескриптор:
1.Мәтін мазмұнын
түсінеді.
2.Негізгі ойды
білдіретін сөйлемдерді түртіп
алады.
3.Жинақы мәтін
түрінде жазады.
4.Себеп-салдар
үстеулерін қатыстырып сөйлемдер
құрайды.
Үйге
тапсырма:
«Кітап – қазына»
тақырыбында себеп-салдар үстеулерін қолданып, эссе
жазады.
Бағалау. «Жетістік баспалдағы»
әдісі
Рефлексия «ПОПС формуласы»
әдісі
Мұғалімнің тиімді кері
байланысы.
|
Балалар мұғалім сөзін мұқият
тыңдайды
Балалар мәтіндң мұқият
тыңдайды
Оқушылар
үстеулерді мағыналық түрлеріне
қарай ажыратып, дұрыс
сәйкестендіреді
Оқушылар берілген үстеулерге
сөйлем құрап, синонимін
табады
Оқушылар «сыбаға», «ерулік» ұғымына түсінік
береді.
Оқушылар «ПОПС формуласына» бүгінгі сабақтан алған
әсерлерін жазып, өз ойларымен
бөліседі.
|
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
«Бес бармақ»
әдісі
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
Мұғалімнің ауызша кері
байланысы
«Шапалақ»
әдісі
|
Интербелсенді
тақта
https://youtu.be/YMjsuz1IExA
|
|