Материалдар / Кітапхана - кемел дос

Кітапхана - кемел дос

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал тәжірибе алмасу үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
3350
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке», «Шұжық» өлеңіМектеп: «№23 ОМ» КММ
Күні: ……Мұғалімнің аты-жөні: Рахимжанова Шолпан Сериковна
Сынып: 6 «А»Қатысқандар: 12Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбыКітапхана -кемел дос





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.4.1 – мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;6.3.2.1. – ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік).
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:
  • жаңа сөздерді үйренеді
  • мәтінді оқиды, мазмұндайды
  • жабық сұрақтарға жауап береді
  • мәтіннен тірек сөздерді табады
  • Басым бөлігі:
  • сөздер мен сөз тіркестерін құрайды
  • диалогке түседі
  • мәтіннің кейбір эпизодтарын сипаттайды
  • Кейбір оқушылар:
  • мәтіннің эпизодтарын ашады, сипаттайды
  • өзара пікір алмасып, сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін сақтайды
  • Бағалау критерийі
  • Мәтінді оқиды
  • Ақпаратпен танысады
  • Мәтін құрылымына сәйкес түрлерін анықтайды
  • Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтайды


  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: оқу, мазмұндау. сипаттау, айту, ашу, қорытындылау, ұстануНегізгі сөздер мен сөз тіркестері: электронды, оқырман, мәлімет, білім, баспасөз

    Құндылықтарға баулу



    Кітаптың жастар қоғамында алатын орны. Адам өмірінде алатын орны.
    Пәнаралық байланысТарих, өлкетану
    Алдыңғы білім

  • Қала мәдениетін, білім орталықтарын біледі






  • Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы1 мин

    Сергіту сәті «Мен қандаймын стартерТопқа бөлу: Суреттер арқылы (3 топқа бөлу)Қаланың көрнекті жерлері бойынша 3 топқа бөлінеді1 топ: «Кітап» тобы2 топ: «Оқулық» тобы3 топ: «Оқырман» тобы









    Суреттер Карточкалар
    Сабақтың ортасы9 мин Сөздік жұмысы:1-тапсырма: Мәтінді оқып, топтық тапсырмаларды орындау (топтық жұмыс)1-топ: «Кітапхана» сөзіне анықтама беруТөмен деңгейлі оқушы – тірек сөздермен сөз тіркестерін құрайды.М: ұлттық, орталық, бөлім, қолжазба, хрестоматия.Орта деңгейлі оқушы - тақырыпқа сай жұмбақтарға жауап береді. М: Ұзын-ұзын ұсқауын, Ұзынына кім жетер? Шұбар ала күйкентай, Шұбарына кім жетер? (Кітап) Бір қобди дүние жүзін бағалаған, Әсемдеп, талай адам қамалаған. Қобдидың ашылмайтын кілті өзінде, Ашылса табылар еді не қалаған. (Білім, кітап )Жапанда бір нәрсе бар аузы жабық, Ашылар мезгілінде баурын жазып. Ішінде толып жатқан қазынасы бар, Қорек қып пайданалар тамам халық. (Кітап, оқу) Жоғары деңгейлі оқушы – мұғалім ұсынған сауалнама арқылы өз білімдерін толықтырады.1. Кім мәңгілікке кітапхананың нағыз досы?2. Кім көп оқыған, бірақ ештеңе тоқымаған?3. Кім екен жыл бойы оқулығын ұқыпты ұстаған?4. Достар, кім айтадыКітапты жыртып былғамау керектігін?5. Дұшпанын жерге қаратыпКітаптан білім алатын

    2 -топ: «Кітапхана - кемел дос» тақырыбына диалог құру1 төмен деңгейлі оқушы – кітапхана суретін постерге түсіріп, айтадыОрта деңгейлі оқушы - жетекші сұрақтар арқылы диалог құрастырып, айтады
  • Қалада қандай кітапханалар бар?
  • Кітапханада нелер болады?
  • Қандай кітаптарды білесің?
  • Қандай кітаптарды оқуды жақсы көресің?
  • Жоғары деңгейлі оқушы - «Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұхбатқа түсу арқылы өз ойларын тиянақты түрде басқа топтарға түсіндіреді.Сұрақтар:
  • Ұлттық кітапхана қайда орналасқан?
  • Мұнда қандай бөлімдер бар?
  • Қандай қолжазбалар, жәдігерлер сақталған?
  • Мұннан не табуға болады?


  • 3-топ: Мәтін түрін анықтау, стильдік ерекшелігін айту. Төмен деңгейлі оқушы - мәтіннен сын есімдерті табады, сипаттайдыОрта деңгейлі оқушы - сөздерді қолданып, сөйлем түрлерінің интонациялық ерекшелігін сақтайдыЖоғары деңгейлі оқушы - мәтінді оқып, сипаттап, түрін анықтайды.М: Елорда төріндегі Ұлттық кітапханаға келушілер саны жылдан-жылға өсіп келеді (мәтін түрі - әңгімелеу). ҚБ: топтар бірін-бірі «Қоқыс жәшігі» тәсілімен бағалайды.Кері байланыс: «Білім себеті» тәсілі арқылы өз ойларын білдіреді.











    СызбаКесте Суреттер
    Сабақтың соңы

    Рефлексия «Жетістік ағашындағы» сұрақтарға жауап бере отыра өз білімдерін пысықтайды.













    Сурет
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
  • Тірек сөздер
  • Алгоритм
  • Жетекші сұрақтар






  • 1.Топтар бірін-бірі «Қоқыс жәшігі» әдісі арқылы бағалайды (тақырыпқа сай сөздерді алу, қалдыру, және өңдеу)2. Және өзім смайл арқылы бағалаймын.

    1.Көз көру қабілетіне жиі әсер ететін АКТ құралдарын көп қолданбау

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалау





    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:





    2:







    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







    2:



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ