Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: 34 |
Мектеп: Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп КММ |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты – Тампишева А.С |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Климаттық үдеріс |
|||||||||||||||||
|
Сынып 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: |
5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері: |
Климатты ауа -райынан ажырата алады. Климаттық үдерістерді сипаттайды; Жануарлардың климатқа беймделуін анықтайды; |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге қатысты лексика мен терминология «Ауа-райы», «Жануарлар», «тау түзілу», «үгілу», «климат», «ауа температурасы», «метерология», «бейімделу» Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Ауа- райы және климат .....не? Климаттық үдерістерге ...жатады. Ауа райының қандай элементтері ....? Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары:............... |
|||||||||||||||||
|
Оқу дағдысының деңгейлері |
Білу,түсіну,қолдану,жинақтау |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу, тілге құрмет, өз ойын ашық айту, сабаққа белсене қатысу, еңбексүйгіштік, өзі мен өзгенің еңбегің бағалай білу құндылықтары дамиды |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық дамыту |
Тақырыпқа байланысты кей түсініктерді анықтау барысында өмірмен байланысы (жыл мезгілдері) |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Флипчарт, «Bilimland» сайты |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген: Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер туралы білімдердің жалғасы болып табылады. Оқушылар «климат үдерістері», «ауа райы» туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады. |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалуы тиіс іс – әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Білу 3 мин
5-мин |
Ұйымдастыру кезеңі .\Психологиялық ахуал орнату / «Қос шеңбер» арқылы оқушылар бір біріне жақсы комплимент сөздер айту. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады. Топқа бөлу: Жыл мезгілдеріне суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1-топ Көктем 2- топ Жаз 3-топ Қыс 4-топ Күз
Үй тапсырмасын тексеру «Ашық микрофон» әдісі арқылы Оқушылар қолдарына микрофон ұстап үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. 1.Жер бедерін зерттейтін ғылымды не деп айтамыз? 2.Қандай фактілер тау түзілісінің үдерісін көрсетеді? 3 4.Үгілудің қанша түрі бар? 5.Үгілу дегеніміз не? 6.Топырақтың құнарлылығы неде ? 7.Топырақтың бұзылу себебін анықта ? |
Үлестірмелі қағаз |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 4 -мин
Түсіну 2-мин \топтық жұмыс\ 8- мин
Қолдану \жеке жұмыс\ 5-минут
/жұптық жұмыс/ 2-мин
Жинақтау 5-мин
|
«Ой қозғау» әдісі Сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Оқушылар табиғатта болатын үдерістер туралы білімдерін ортаға салады. Ол үшін «Түрткі сұрақтар» қойылады:
Мұғалім оқушыларға түрлі табиғат үдерістерін бейнелейтін суреттерді көрсетіп Оқушылар табиғат көріністері жайлы әңгімелейді. Суретке қарап бүгінгі тақырыпты ашу -Қандай табиғат құбылыстарын білесіңдер?
«Кинометафора» әдісі Бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы оқушылар өз ойын, ой-пікірлерлерін айтады. Оқушылар «Bilimland» сайтынан Ауа райы және климат » туралы бейнеақпаратпен танысып, олардың бір-бірімен байланысын ашады: 1-тапсырма «Ойлан,топтас, пікірлес» \ мазмұнды жұмыс \ Ауа райы мен климаттың өмірмен байланысы туралы ақпарат жинау. Оқушыларға үйден жануарлардың ,құстардың,өсімдіктердің ауа райы және климатқа бейімделуі, жыл мезгілдеріне дайындығын бақылағандарын ортаға сала отырып дайын суреттермен жұмыс жасайды. Топттар жасаған жұмыстарын қорғай «Шапалақтау әдісі» топтардың бір бірін бағалауы. 2-тапсырма: Оқушылар табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түрлі суреттер арқылы анықтайды: 1.Жауын-шашын, дауыл, желдер 2. Найзағай 3. Климаттық құбылыстар қар Жетістік критерий: -желдің себебі мен салдарын жаза алады; - найзағайдың себебі мен салдарын жаза алады; - қардың жауу себебі мен салдарын жаза алады;
Дескриптор -желдің себебі мен салдарын жазады; - найзағайдың себебі мен салдарын жазады; - қардың жауу себебі мен салдарын жазады Кері байланыс «Смайликтер арқылы бағалау» 3-тапсырма: «Bilimland» сайтынан тапсырма Сөйлемдерді толықтыр әдісі. 1.Ауа райын болжаумен ......қызметі айналысады? 2.Ауа райы дегеніміз белгілі бір жердегі ... тәулік ішінде болатын жай күй? 3.Аристотель ......атты кітабын б.з.д 350 жыл жазған? 4.Алғашқы кезде адамдар әр түрлі дүғалар оқып.... ауа райын бағындырғысы келген? 5.Олар атмосферадағы болып ......зерттеді? «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір бірін бағалайды 4-тапсырма «Қысқа тест» әдісі Ауа райы және климат тақырыбына арналған
тесттік жұмысты оқушылар
орындайды. Жауабы: 1-А, 2-Б, 3-Ә, 4-А, 5-Ә «Көрші әдісі» арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды. |
флипчарт
«Bilimland» сайтынан
Флипчарт
|
||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 5 –мин рефлексия
|
«Басбармақ» әдісі арқылы бүгінгі сабақта тақырыптың барлығын түсінгенін, енді түсініп келемін, түсінбедім стикир жапсырады. БББ
|
Плакат
БББ кестесі |
||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу 1-минут |
Табиғатта болып жатқан өзгерістер туралы эссе |
Үлестірме қағаз |
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Кіріспе сұрақтар негізінде жаңа сабақ тақырыбын анықтайды. Сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. Берілген түсініктерді ажыратады, мысал келтіре отырып түсіндіре алады. |
|
Постер қорғауда еңбек құралдарын қолдануда абай болу. |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Климат үдерісі
Климат үдерісі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: 34 |
Мектеп: Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп КММ |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты – Тампишева А.С |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Климаттық үдеріс |
|||||||||||||||||
|
Сынып 5 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: |
5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
|||||||||||||||||
|
Жетістік критерийлері: |
Климатты ауа -райынан ажырата алады. Климаттық үдерістерді сипаттайды; Жануарлардың климатқа беймделуін анықтайды; |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге қатысты лексика мен терминология «Ауа-райы», «Жануарлар», «тау түзілу», «үгілу», «климат», «ауа температурасы», «метерология», «бейімделу» Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Ауа- райы және климат .....не? Климаттық үдерістерге ...жатады. Ауа райының қандай элементтері ....? Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары:............... |
|||||||||||||||||
|
Оқу дағдысының деңгейлері |
Білу,түсіну,қолдану,жинақтау |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу, тілге құрмет, өз ойын ашық айту, сабаққа белсене қатысу, еңбексүйгіштік, өзі мен өзгенің еңбегің бағалай білу құндылықтары дамиды |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық дамыту |
Тақырыпқа байланысты кей түсініктерді анықтау барысында өмірмен байланысы (жыл мезгілдері) |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Флипчарт, «Bilimland» сайты |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген: Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер туралы білімдердің жалғасы болып табылады. Оқушылар «климат үдерістері», «ауа райы» туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады. |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалуы тиіс іс – әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Білу 3 мин
5-мин |
Ұйымдастыру кезеңі .\Психологиялық ахуал орнату / «Қос шеңбер» арқылы оқушылар бір біріне жақсы комплимент сөздер айту. Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады. Топқа бөлу: Жыл мезгілдеріне суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1-топ Көктем 2- топ Жаз 3-топ Қыс 4-топ Күз
Үй тапсырмасын тексеру «Ашық микрофон» әдісі арқылы Оқушылар қолдарына микрофон ұстап үй жұмысына байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. 1.Жер бедерін зерттейтін ғылымды не деп айтамыз? 2.Қандай фактілер тау түзілісінің үдерісін көрсетеді? 3 4.Үгілудің қанша түрі бар? 5.Үгілу дегеніміз не? 6.Топырақтың құнарлылығы неде ? 7.Топырақтың бұзылу себебін анықта ? |
Үлестірмелі қағаз |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 4 -мин
Түсіну 2-мин \топтық жұмыс\ 8- мин
Қолдану \жеке жұмыс\ 5-минут
/жұптық жұмыс/ 2-мин
Жинақтау 5-мин
|
«Ой қозғау» әдісі Сабақ бастар алдында осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.Оқушылар табиғатта болатын үдерістер туралы білімдерін ортаға салады. Ол үшін «Түрткі сұрақтар» қойылады:
Мұғалім оқушыларға түрлі табиғат үдерістерін бейнелейтін суреттерді көрсетіп Оқушылар табиғат көріністері жайлы әңгімелейді. Суретке қарап бүгінгі тақырыпты ашу -Қандай табиғат құбылыстарын білесіңдер?
«Кинометафора» әдісі Бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы оқушылар өз ойын, ой-пікірлерлерін айтады. Оқушылар «Bilimland» сайтынан Ауа райы және климат » туралы бейнеақпаратпен танысып, олардың бір-бірімен байланысын ашады: 1-тапсырма «Ойлан,топтас, пікірлес» \ мазмұнды жұмыс \ Ауа райы мен климаттың өмірмен байланысы туралы ақпарат жинау. Оқушыларға үйден жануарлардың ,құстардың,өсімдіктердің ауа райы және климатқа бейімделуі, жыл мезгілдеріне дайындығын бақылағандарын ортаға сала отырып дайын суреттермен жұмыс жасайды. Топттар жасаған жұмыстарын қорғай «Шапалақтау әдісі» топтардың бір бірін бағалауы. 2-тапсырма: Оқушылар табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түрлі суреттер арқылы анықтайды: 1.Жауын-шашын, дауыл, желдер 2. Найзағай 3. Климаттық құбылыстар қар Жетістік критерий: -желдің себебі мен салдарын жаза алады; - найзағайдың себебі мен салдарын жаза алады; - қардың жауу себебі мен салдарын жаза алады;
Дескриптор -желдің себебі мен салдарын жазады; - найзағайдың себебі мен салдарын жазады; - қардың жауу себебі мен салдарын жазады Кері байланыс «Смайликтер арқылы бағалау» 3-тапсырма: «Bilimland» сайтынан тапсырма Сөйлемдерді толықтыр әдісі. 1.Ауа райын болжаумен ......қызметі айналысады? 2.Ауа райы дегеніміз белгілі бір жердегі ... тәулік ішінде болатын жай күй? 3.Аристотель ......атты кітабын б.з.д 350 жыл жазған? 4.Алғашқы кезде адамдар әр түрлі дүғалар оқып.... ауа райын бағындырғысы келген? 5.Олар атмосферадағы болып ......зерттеді? «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір бірін бағалайды 4-тапсырма «Қысқа тест» әдісі Ауа райы және климат тақырыбына арналған
тесттік жұмысты оқушылар
орындайды. Жауабы: 1-А, 2-Б, 3-Ә, 4-А, 5-Ә «Көрші әдісі» арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды. |
флипчарт
«Bilimland» сайтынан
Флипчарт
|
||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 5 –мин рефлексия
|
«Басбармақ» әдісі арқылы бүгінгі сабақта тақырыптың барлығын түсінгенін, енді түсініп келемін, түсінбедім стикир жапсырады. БББ
|
Плакат
БББ кестесі |
||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу 1-минут |
Табиғатта болып жатқан өзгерістер туралы эссе |
Үлестірме қағаз |
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Кіріспе сұрақтар негізінде жаңа сабақ тақырыбын анықтайды. Сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. Берілген түсініктерді ажыратады, мысал келтіре отырып түсіндіре алады. |
|
Постер қорғауда еңбек құралдарын қолдануда абай болу. |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

.Таулардың
пайда болуы?




















