«Ой қозғау»
әдісі Сабақ бастар алдында
осы әдіс бойынша сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.Оқушылар табиғатта
болатын үдерістер туралы білімдерін
ортаға салады. Ол үшін «Түрткі
сұрақтар» қойылады:
-
Табиғатта қандай өзгерістер
болады?
-
Қандай табиғат құбылыстарын
білесіздер?
-
Жер сілкінісі, су тасқыны
туралы білесің бе?
-
Олардың табиғатқа зардабы
қандай?
-
Таулар қалай пайда
болады?
Мұғалім оқушыларға
түрлі табиғат үдерістерін бейнелейтін суреттерді көрсетіп
Оқушылар табиғат көріністері жайлы
әңгімелейді. Суретке қарап бүгінгі
тақырыпты ашу
-Қандай табиғат құбылыстарын
білесіңдер?
«Кинометафора» әдісі Бейнесюжеттен үзінді
көрсету арқылы оқушылар өз ойын, ой-пікірлерлерін
айтады. Оқушылар «Bilimland»
сайтынан
Ауа райы және
климат »
туралы бейнеақпаратпен
танысып, олардың бір-бірімен байланысын
ашады:
1-тапсырма «Ойлан,топтас, пікірлес» \
мазмұнды жұмыс \ Ауа райы мен
климаттың өмірмен байланысы туралы ақпарат
жинау.
Оқушыларға үйден жануарлардың
,құстардың,өсімдіктердің ауа райы және климатқа бейімделуі, жыл
мезгілдеріне дайындығын бақылағандарын ортаға сала отырып дайын
суреттермен жұмыс жасайды. Топттар жасаған жұмыстарын
қорғай
«Шапалақтау
әдісі» топтардың бір бірін
бағалауы.
2-тапсырма: Оқушылар табиғаттағы болып
жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түрлі суреттер арқылы
анықтайды:
1.Жауын-шашын,
дауыл, желдер
2.
Найзағай
3. Климаттық
құбылыстар қар
Жетістік
критерий:
-желдің себебі мен
салдарын жаза
алады;
- найзағайдың себебі мен
салдарын жаза алады;
- қардың жауу себебі мен
салдарын жаза алады;
Табиғат
үдерісі
|
Себебі
|
Салдары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
-желдің себебі мен салдарын
жазады;
-
найзағайдың себебі мен салдарын жазады;
- қардың жауу себебі мен
салдарын жазады
Кері байланыс «Смайликтер
арқылы бағалау»
3-тапсырма: «Bilimland»
сайтынан
тапсырма
Сөйлемдерді толықтыр
әдісі.
1.Ауа райын болжаумен
......қызметі айналысады?
2.Ауа райы дегеніміз белгілі
бір жердегі ... тәулік ішінде болатын жай
күй?
3.Аристотель ......атты
кітабын б.з.д 350 жыл
жазған?
4.Алғашқы кезде адамдар әр
түрлі дүғалар оқып.... ауа райын бағындырғысы
келген?
5.Олар атмосферадағы болып
......зерттеді?
«Бағдаршам» әдісі
арқылы оқушылар бір бірін
бағалайды
4-тапсырма
«Қысқа тест»
әдісі
Ауа райы және климат тақырыбына арналған
тесттік жұмысты оқушылар
орындайды.
1. Белгілі бір жерде, белгілі бір уақыт
ішінде болатын атмосфераның
жағдайы?
А) ауа
райы
Ә)
климат
Б) табиғат
зонасы
2. Жер атмосферасы туралы ғылым және ондағы
болып жатқан
құбылыстарды:
А)
экология
Ә)
география
Б) метеорология
зерттейді.
3. Атмосфераның төмеңгі қабатының көп жылдық
жай күйі?
А) ауа
райы
Ә)
климат
Б) табиғат
зонасы
4. Адам денсаулығы мықты болу үшін
–
А) таза ауаны қорғау
керек;
Ә) зауыт, фабрика салу
керек;
Б) ауа райын өзгерту
керек;
5. Алғашқы
метеорологтар?
А)
астрономдар
Ә)
бақсылар
Б)
синоптиктер
Жауабы: 1-А, 2-Б, 3-Ә, 4-А, 5-Ә
«Көрші әдісі» арқылы оқушылар бірін бірі
бағалайды.
|