Материалдар / Климаттық үдерістер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Климаттық үдерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні мұғалімдеріне пайдаға асады деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2020
1060
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Жаратылыстану

Мектеп: №5 ЖББОМ КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Өлі табиғаттағы үдерістер


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Е.Даулетиярова


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып: 5 А Ә Б




Сабақ тақырыбы


Климаттық үдерістер

Осы сабақтақол жеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)

5.4.1.1 өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

5.4.1.2 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіреді

Барлық оқушылар: Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер);

Оқушылардың көбі: Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіреді;

Кейбір оқушылар: Өлі табиғатта болатын үдерістерінің байланысын анықтайды, қорытынды

жасайды.

Жетістік критерийлері

Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды;

Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіреді.

Табиғаттағы заттардың айналымын түсінеді;

Тау түзілу, үгілу процесстерін анықтайды;

Климаттық үдерістерді сипаттайды;

Табиғаттағы үдерістердің байланысын қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

  • Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіреді

Пәнге қатысты лексика мен терминология

«Өлі табиғат», « үдерістер», «табиғатта заттардың айналымы», «тау түзілу», «үгілу», «климаттық үдерістер», «себеп-салдарлар»

Құндылықтарды дарыту




«Мәңгілік ел» құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы

Мектеп құндылығы: ынтамақтастық, сыйластық, еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

Тақырыпқа байланысты кей түсініктерді анықтау барысында физика, география пәндерімен байланыстыруға болады.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация көрсетуде, оқушылардың өзіндік іздеу жұмыстарында АКТ қолданылады

Бастапқы білім


Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген: Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер туралы білімдердің жалғасы болып табылады. Оқушылар «табиғат үдерістері», «таудың түзілуі», «ауа райы» туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру Ауа райы тренингі арқылы.

Миға шабуыл әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Географиялық диктант

  • Өлі табиғатта болатын үдерістерге жатады.....

  • Тау түзілу үдерісі ......., оның себебі..............

  • Үгілу үдерісі....., ..............себептен пайда болады.

  • Климаттық үдерістерге ...жатады.

  • Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары:...............

Ассоциация әдісі арқылы ой шақыру

«Түрткі сұрақтар» қойылады:

  • Табиғатта қандай өзгерістер болады?

  • Қандай табиғат құбылыстарын білесіздер?

  • Жер сілкінісі, су тасқыны туралы білесің бе?

  • Олардың табиғатқа зардабы қандай?

  • Таулар қалай пайда болады?

- Климат дегеніміз не?

- Ауа райы дегеніміз не?

- Климат құрушы факторларды атаңыздар?

Тақырыптағы мәтінмен жұмыс



Сабақтың ортасы


Климат дегеніміз -бір жердің бір неше жылдар бойы қайталанған ауа райы.

Венн диаграммасы арқылы Климат және Ауа райынсалыстыру ұқсастықтарын және айырмашылықтарын жазу.


Параграф мәтіні





Параграф мәтіні


Сабақтың соңы

Серпілген доп

  • Өлі табиғат дегеніміз не?

  • Табиғатта қандай өзгерістер болады?

  • Қандай табиғат құбылыстарын білесіздер?

  • Жер сілкінісі, су тасқыны туралы білесің бе?

  • Олардың табиғатқа зардабы қандай?

  • Таулар қалай пайда болады

ЖЖ Ауаның температурасы сағат 01. 00 –де (+10°С), сағат 07. 00-де (+14°С), сағат 13. 00-де (+24°С), сағат 19. 00 –де (+16°С) болғанда, орташа тәуліктік температураны тап.

  • Температураның тәуліктік амплитудасын тап.

  • Шешуі:

  • 1) Орташа тәуліктік температура 

  •   (10°С + 14°С + 24°С + 16°С ) : 4 =  64°С : 4 = 16°С

  • 2) Температураның тәуліктік амплитудасы

  •  24°С  - 10°С = 14°С  

  • Кері байланыс

  • Shape1 Shape2



Дифференциация –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Дифференциация


Оқушылардың топта немесе жұптық тапсырмаларды орындау кезіңде қадағалау. Оқушылардың уәжін көтеру негізінде мадақтау сөздері, қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланып отырады.

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттерімен белсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтары

Пәнаралық байланыс инфориатика. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталды.

Сабақ бойынша рефлексия


«Үш С». Оқушыларға бүгінгі өткен сабақтағы және алдағы іс-әрекетінің үш сәтін атау ұсынылады:

  1. С – сабақта оқып-үйрену барысында өзіңе ұнаған сәт.

  2. С – қиындық тудырған сәт.


3С – келесі сабақта олардың жұмысын жақсартатын іс-әрекет.

Бұл бөлімді сабақ туралы өзпікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралыс оң жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!