Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысы. Бәйтерек ауданы.
Абай мектеп- гимназия-интернаты.
География пәнінің мұғалімі.
ЕРЖАНОВА АМАНГУЛ.
Қысқамерзімді жоспар.
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары.
Мектеп |
Абай МГИ |
Педагогтің аты-жөні: |
Ержанова А.Қ |
Күні: |
20.02.2024 ж. |
Сыныбы: 7 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.4.1.3 -халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді. |
Сабақтың мақсаты: |
Халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіріп бере алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі /Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
1.«Серпілген сауал» әдісі. Үй тапсырмасы бойынша оқушылар бір -біріне сұрақтар қою. |
Оқушылар амандасады. Оқушылар бір бірімен әр елдің амандасу түрлерін көрсетеді. - «Мозайка» әдісі арқылы суреттерді топтастыру арқылы топқа бөлінеді.
1.«Серпілген сауал» әдісі. Үй тапсырмасы бойынша оқушылар бір -біріне сұрақтар қояды. |
Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсыңдар!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
ДК экраны 7-сынып оқулық. Жұмыс дәптерлер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары» тақырыбы бойынша бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз. (Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді). Мәтінмен танысамыз. 41 тақырыпты оқу. «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Диалог және қолдау көрсету» тәсілі. Жеке жұмыс. «Білгенге маржан» бөлімі бойынша сұрақтар беру. 1 – тапсырма. А-деңгейі. Географиялық диктант. |
Диалог және қолдау көрсету» тәсілі. Жеке жұмыс. «Білгенге маржан» бөлімі бойынша сұрақ - жауап. 1 – тапсырма. А-деңгейі. Географиялық диктант. 1. Мәдениет дегеніміз ....................... 2.Дүние жүзі өркениеттің орталықтары ........................... 3.Тарихи-мәдени аймақтар ............айтады. 4.Этнография - .......... зерттейді. 5.Дүниенің жеті кереметіне ................ жатады. (А)деңгей; -сұраққа дұрыс жауап береді – біледі; түсінеді. |
Дискрипторлар: Әр термин бойынша түсініп жауап айтса - 1 балл. Жалпы 5- балл
|
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарына байланысты видеоролик көреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
2- тапсырма. «Жұптық жұмыс» В деңгейі: «Жеті кереметті анықтау» Берілген суретті анықтап, суреттегі жеті кереметтің бірінің атын табу керек. Дүниежүзінің картасынан суреттегі жеті кереметтің орнын дұрыс көрсету. 3- тапсырма. «Топтық жұмыс» С деңгейі: «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?» П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қорытынды) – сол себепті… 4- тапсырма. Топтық жұмыс. «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін дұрыс орналастыру ұсынылады. дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіру. 1-топ: «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аудандары» картасына ежелгі жеті кереметті дұрыс орналастыру. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін кестеге дұрыс орналастыру. дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіру.
3-топ: Қазақстандағы жеті керемет суреттерін Қазақстанның картасына дұрыс орналастыру тапсырылады. дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді
|
2- тапсырма. «Жұптық жұмыс» В деңгейі: «Жеті кереметті анықтау» Берілген суретті анықтап, суреттегі жеті кереметтің бірінің атын табу керек. Дүниежүзінің картасынан суреттегі жеті кереметтің орнын дұрыс көрсету. 3- тапсырма. Топтық жұмыс» С деңгейі: «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?» П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қорытынды) – сол себепті… 4- тапсырма. Топтық жұмыс. «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін дұрыс орналастыру ұсынылады. дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді. 1-топ: «Дүниежүзінің тарихи-мәдени аудандары» картасына жеті кереметті дұрыс орналастыру.
2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін жазып және суреттерін кестеге дұрыс орналастыру. дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді
3-топ: Қазақстандағы жеті керемет суреттерін Қазақстанның картасына дұрыс орналастыру тапсырылады.Қазақстанның тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді.
|
Дескрипторлар:
(В)
деңгей; Әр сурет
бойынша білімін жинақтап, картадан орнын көрсетсе
- Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |