Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 1 санының қасиеті 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 1 санының қасиеті 3-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 1 санының қасиеті туралы түсініктерін кеңейту, амалдарды орындауда бір санының қасиетін қолдану
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды
дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді,
ҚБ:
Қол шапалақтау
Психоло
гиялық ахуал.
Сабақтың ортасы
5 мин.
"Попкорн "
әдісі.
5мин
Саралау
тапсырмалары
15
1д
2
д
3д
8 тапсырма
7мин
Амансай
Қызылсай
Боралдай
Түйетас
Украйн машинастройтелі,
Профессоры
Мұғалім балалардың С.Бабенконың «Түйетас»
ертегісін біле ме екен деп сұрайды, онда қандай ауыл атаулары
кездеседі? Тапсырманы орындап, сұраққа жауап беруге болады.
Оқушылар бірмен көбейтілген өрнекті тауып, тапсырма сұрақтарына
жауап береді.
Жауабын тез-тез,
кезек-кезек бір оқушы
айтуға
тапсыру.
1*9 1 * 999 999*
1
9 *1 99 * 1 1 *
99
Дескриптор:
Санды
бірге көбейткендегі нәтижені
айтады
Мысалдармен дәлелдейді
(15-14)*1=1
22-(12-11)=1
6*2+0=
(15:15)+37=38
(10*1)+(40-39)=11
(5*4):(12-11)=20
Дескриптор:
Жақшаларды тиісті орнына
қояды
Амалдардың орындалу ретін
белгілейді
Амалдардың орындалу ретін сақтап
орындайды
Мәнін табады
(3+5)*8=32
3+(5*8)=32
(3+5)*(4-2)=30
ҚБ: бас
бармақ
Қол
шапалақтау
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Сабақтың
соңы
2
мин.
Мұғалім оқушыларға сөйлемдері аяқталмаған
үлестірмелі қима қағаз таратады, оқушылар жалғасын жазады: Мен
…үйрендім Мен … жасай алдым. Менің… қолымнан
келді.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
Кері байланыс
1мин.
Үйге тапсырма
Рефлексия
43 бет 8
т
Оқушыларға парақ
таратылады
Параққа мұғалімге хат
жазады
Күнделікке жазады
«СМС»
Кері байланыс парағы.
(15-14)*1=
22-(12-11)=
6*2+0=
(15:15)+37=
(10*1)+(40-39)=
(5*4):(12-11)=
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз