Күні: 16. 10.
2015
Сыныбы: 4
Пәні: Математика
Пән
мұғалімі: Жолдасова
Дина
Сабақтың
тақырыбы: Көбейту және бөлудің
қасиеттерін есептеулерде қолдану
Сабақтың
мақсаты: Көбейтудің тиімді әдістерін қолдану арқылы
меңгерту, есте сақтау жолдарын іздестіру, білім, біліктерін
кеңейту, есептеу машығын
жетілдіру.
Күтілетін
нәтижесі: Көбейтудің тиімді әдістерін
қолдана алады, өрнектерді жазып, оның мәнін таба алады, амалдарды
тиімді тәсілмен есептей біледі.
Сабақтың
формасы: ұжымдық, топтық, жұптық,
жеке Қолданылатын
әдіс-тәсілдер: «Ойлан, бірік, бөліс»,
деңгейлік тапсырмалар, "Өз үйін тап", "Бес
саусақ"
Құрал-жабдықтар,
көрнекілік: кеспе материалдар,
электронды оқулық, стикерлер, маркер,
плакат
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушынның
іс-әрекеті
|
Мақсаты
|
Кіріспе
(3-5
мин)
|
Білу, түсіну
деңгей
|
Психологиялық
дайындық.
Оқушылармен
амандасу
Сынып
оқушыларына
жағымды ахуал туғызу
.
|
Оқушылар амандасып, көңіл –
күйлерін білдіреді.
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын
білу.
|
Үй тапсырмасын
тексеру.
"Досыңа телефон соқ"
ойыны
7 -
мысал
|
Оқушылар достарына телефон
соғу арқылы өз шығарғанын
тексереді.
|
Өзін және сынып-тасын
тексеруге дағдыландыру.
|
Тұсау
кесер
(5-10мин)
|
Мұғалім оқушыларды
5·4=4·5; (3·2)·4=6·4;
(2+3)·2=2·2+3·2
мысалдары жазылған таратпалар
арқылы топтарға бөледі.
|
Әр оқушы
таратпаларды алу арқылы 3 - топқа
бөлінеді.
1-топ.
Ауыстырымдылық
2-топ.
Терімділік
3-топ.
Үлестірімділік
|
Оқушыларды топ-тарға бөле
отырып, жаңа тақырыпқа бағыт
жасау
|
Табыс
критерийлері
1. Көбейту
қасиеттерінің анықтамасын
білемін
2. Математикалық
диктантты жаза аламын.
3. Өрнектерді құрып,
оның мәнін таба аламын.
4. Тиімді тәсілдермен есептей
аламын.
|
Негізгі
бөлім
(15-20)
|
Талдау, қолдану
деңгей
|
Топтық
тапсырма.
"Ойлан, бірік,
бөліс"
1-
топқа
1. КОАКМӨ осы
әріптер арқылы ереже шығар.
2. Көбейтудің осы
қасиетіне мысал келтір.
3. Тиімді тәсілмен
есепте.
(30+7)·2
(17+33)·5
2 -
топқа
1.ККОКАБ осы әріптер
арқылы
ереже
шығар.
2. Көбейтудің осы
қасиетіне мысал келтір.
3. Тиімді тәсілмен
есепте.
(300+70)·2
(24+36)·4
3 -
топқа
1. ҚСКҮӘҚССКСШКМҚБ
осы әріптер арқылы ереже
шығар.
2. Көбейтудің осы
қасиетіне мысал келтір.
3. Тиімді тәсілмен
есепте.
(200+50)·3
(67+33)·4
|
1.Көбейткіштердің
орындарын ауыстырғанымен көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл -
көбейтудің ауыстырымдылық
қасиеті.
3.
(30+7)·2=30·2+7·2=60+14=74
(17+33)·5=50·5=250
1.Көршілес
көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл -
көбейтудің терімділік
қасиеті.
3.
(300+70)·2=300·2+70·2=740
(24+36)·4=60·4=240
1.Қосындыны санға
көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан
көбей-тінділердің мәндерін қосуға болады. Бұл - көбейтудің қосуға
қатысты үлестірімділік
қасиеті.
(200+50)·3=200·3+50·3=750
(67+33)·4=100·4=400
|
Оқушылардың сөй-леу шеберлігін
анықтау, ынтымақ-тастық қабілеттерін
қалыптастыру. Ой қорытындыларын жасауға
дағдылан-дыру.
|
Деңгейлік
тапсырма.
1 -
тапсырма
Математикалық
диктант.
-8 ондық пен 5-тің
көбейтіндісі. -9 жүзд. пен 3-тің
көбейтіндісі.
-20 мен 80-нің
қосындысын 2 есе арттыр.
2 -
тапсырма.
"Ия және жоқ"
ойыны.
-61 мен 1-дің
көбейтіндісі 1-ге тең.
-санды нөлге бөлсең
сол санның өзі шығады.
- 200-ді 200-ге
бөлсең 1шығады.
-4000-ді 0-ге
көбейтсек 0 шығады.
3 -
тапсырма.
Өрнектерді жаз
және оның мәнін тап.
-60,42 сандарын 6
есе кеміт.
-20,30 сандарын 5
есе арттыр.
4 -
тапсырма
Тиімді тәсілмен
есепте.
20·5·6·300
20·5·6·3000
20·5·6·30
5 -
тапсырма
Шығармашылық
тапсырма.
1,2,3,4,5 цифрларын
және "+" мен "-", таңбаларын пайдаланып, мәні 54-ке тең болатын
өрнек жаз.
Өзін - өзі
бағалау.
|
80·5=400
900·3=2700
(20+80)·2=200
Жоқ
Жоқ
Иә
Иә
60:6=10
42:6=7
20·5=100
30·5=150
20·5·6·300
=180000
20·5·6·3000=1800000
20·5·6·30=18000
15+42-3=54
|
Оқушылардың өз
бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, ақпаратпен жұмыс жасай
отырып, сыни ойлау қабілеттерін
дамыту.
|
Сергіту
сәті.
|
|
Лабиринт
шешу.
|
Қоры-тынды
(5-10
мин)
|
Бағалау
деңгей
|
Топтық
тапсырма.
"Өз үйін
тап"
Оқушыларға мысалдар беріліп,
сол мысалдың көбейтудің қандай қасиетіне жататынын анықтап, сол
ұяшыққа салады.
|
Оқушылар мысалдарды
алып, оларды ажыратып өз ұяшықтарына
салады.
|
Оқушылардың тақырыпты
қаншалықты меңгергендігін
байқау.
|
Үйге
тапсырма
8 - мысалды шығарып
келу.
|
|
|
Кері
байланыс.
«Бес саусақтық»
әдіс.
1) Мен бүгін нені білдім?
2) Мен бүгін не істедім?
3) Менің көңілім?
4) Мен көмектестім.
5) Мен өзімді қалай сезінемін
|
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін ауызша айтады.
|
Оқушылардың реф-лексивті
ойларын дамытады, тақы-рып бойынша тү-сінгені, түсінбеге-нін
анықтау.
|