Сабақтың кезеңі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушынның іс-әрекеті | Мақсаты |
Кіріспе(3-5 мин) | Білу, түсіну деңгей
| Психологиялық дайындық. Оқушылармен амандасу Сынып оқушыларынажағымды ахуал туғызу . | Оқушылар амандасып, көңіл – күйлерін білдіреді. | Оқушылардың сабаққа дайындығын білу. |
|
| Үй тапсырмасын тексеру. "Досыңа телефон соқ" ойыны 7 - мысал | Оқушылар достарына телефон соғу арқылы өз шығарғанын тексереді. | Өзін және сынып-тасын тексеруге дағдыландыру. |
Тұсау кесер(5-10мин) |
|
|
|
|
|
| Мұғалім оқушыларды 5·4=4·5; (3·2)·4=6·4; (2+3)·2=2·2+3·2мысалдары жазылған таратпалар арқылы топтарға бөледі. | Әр оқушы таратпаларды алу арқылы 3 - топқа бөлінеді. 1-топ. Ауыстырымдылық2-топ. Терімділік3-топ. Үлестірімділік | Оқушыларды топ-тарға бөле отырып, жаңа тақырыпқа бағыт жасау |
|
| Табыс критерийлері1. Көбейту қасиеттерінің анықтамасын білемін2. Математикалық диктантты жаза аламын.3. Өрнектерді құрып, оның мәнін таба аламын. 4. Тиімді тәсілдермен есептей аламын. |
Негізгі бөлім(15-20)
| Талдау, қолдану деңгей | Топтық тапсырма. "Ойлан, бірік, бөліс" 1- топқа1. КОАКМӨ осы әріптер арқылы ереже шығар. 2. Көбейтудің осы қасиетіне мысал келтір. 3. Тиімді тәсілмен есепте. (30+7)·2 (17+33)·52 - топқа 1.ККОКАБ осы әріптер арқылы ереже шығар. 2. Көбейтудің осы қасиетіне мысал келтір. 3. Тиімді тәсілмен есепте. (300+70)·2 (24+36)·43 - топқа 1. ҚСКҮӘҚССКСШКМҚБ осы әріптер арқылы ереже шығар. 2. Көбейтудің осы қасиетіне мысал келтір. 3. Тиімді тәсілмен есепте. (200+50)·3 (67+33)·4 | 1.Көбейткіштердің орындарын ауыстырғанымен көбейтіндінің мәні өзгермейді. Бұл - көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.3. (30+7)·2=30·2+7·2=60+14=74 (17+33)·5=50·5=250
1.Көршілес көбейткіштерді олардың көбейтіндісімен алмастыруға болады. Бұл - көбейтудің терімділік қасиеті. 3. (300+70)·2=300·2+70·2=740(24+36)·4=60·4=240
1.Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп, сонда шыққан көбей-тінділердің мәндерін қосуға болады. Бұл - көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті. (200+50)·3=200·3+50·3=750(67+33)·4=100·4=400 |
Оқушылардың сөй-леу шеберлігін анықтау, ынтымақ-тастық қабілеттерін қалыптастыру. Ой қорытындыларын жасауға дағдылан-дыру. |
|
| Деңгейлік тапсырма. 1 - тапсырма Математикалық диктант. -8 ондық пен 5-тің көбейтіндісі. -9 жүзд. пен 3-тің көбейтіндісі.-20 мен 80-нің қосындысын 2 есе арттыр. 2 - тапсырма. "Ия және жоқ" ойыны. -61 мен 1-дің көбейтіндісі 1-ге тең.-санды нөлге бөлсең сол санның өзі шығады. - 200-ді 200-ге бөлсең 1шығады.-4000-ді 0-ге көбейтсек 0 шығады.3 - тапсырма. Өрнектерді жаз және оның мәнін тап. -60,42 сандарын 6 есе кеміт.-20,30 сандарын 5 есе арттыр. 4 - тапсырмаТиімді тәсілмен есепте. 20·5·6·300 20·5·6·300020·5·6·30 5 - тапсырмаШығармашылық тапсырма. 1,2,3,4,5 цифрларын және "+" мен "-", таңбаларын пайдаланып, мәні 54-ке тең болатын өрнек жаз. Өзін - өзі бағалау. |
80·5=400900·3=2700(20+80)·2=200
Жоқ
Жоқ
Иә
Иә
60:6=10 42:6=720·5=100 30·5=150
20·5·6·300 =180000 20·5·6·3000=180000020·5·6·30=18000
15+42-3=54 |
Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, ақпаратпен жұмыс жасай отырып, сыни ойлау қабілеттерін дамыту.
|
Сергіту сәті. |
| Лабиринт шешу. |
Қоры-тынды(5-10 мин) | Бағалау деңгей | Топтық тапсырма. "Өз үйін тап" Оқушыларға мысалдар беріліп, сол мысалдың көбейтудің қандай қасиетіне жататынын анықтап, сол ұяшыққа салады. | Оқушылар мысалдарды алып, оларды ажыратып өз ұяшықтарына салады.
|
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін байқау. |
|
| Үйге тапсырма 8 - мысалды шығарып келу. |
|
|
|
| Кері байланыс. «Бес саусақтық» әдіс. 1) Мен бүгін нені білдім? 2) Мен бүгін не істедім? 3) Менің көңілім? 4) Мен көмектестім. 5) Мен өзімді қалай сезінемін |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ауызша айтады. | Оқушылардың реф-лексивті ойларын дамытады, тақы-рып бойынша тү-сінгені, түсінбеге-нін анықтау. |