Оқушыларды топқа бөлу. Жұмбақ
жасыру.
2. Сылдырдан қорқады,
Шошынып жортады. (Қоян).
Аңдар қыста тіршілігін қалай жалғастырады? Қоян қандай жануар? Қоян
туралы не білесіңдер? Қоянның төлін қалай
атайды?
Ендеше біз бүгін оқу
сағатында «Көжек» ертегісін
оқимыз.
Қоян: тірі табиғат,
аң,өйткені денесін жүн басқан,қоян баласы-көжек, жыл мезгіліне сай
киімін өзгертіп, жауынан қорғанады, өте көбейгіш, үш ай сайн
көбейеді, бірақ мейірімсіз, көжегін тастап
кетеді. ІІІ. Жаңа сабақ. «Көжек»
Ертегі жазылған
парақшаны әр топқа таратып беру
-Әркім өзі мәтінді іштей оқиды;
Аудиодан мәтінді тыңдайды. Әр топ кезекпен
оқиды.
-Әркім өзі үшін қажетті
мәліметті түртіп алады;
Әр топқа сұрақтар
беру:
І
топ
Көжек неге мұздың
үстінде қалды? ?
Қорыққан көжек қандай
күйде болды?
ІІ
топ
Оны кім тастап
кетті.?
Көжек шаруаның үйінен
неге қашып кетті.?
ІІІ
топ
Көжекті кім тауып
алды?
Көжек неге ашық пештің
ішіне түсіп кетті?
Шаруа көжекті неге
қайтадан үйіне алып келді?
ІҮ
топ
Балалары көжекке не
істеді?
Адам тауып алған
көжекке не деп айтты?
Барлық топқа ортақ
сұрақ:
Ақыр соңында көжек не
деді? Осы көжектің айтқан сөзінен кейін сендер қандай ой түйдіңдер?
Туып өскен мекендерің туралы не айтар
едіңдер?
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалды сыбдырды.
Ойлы қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің,
Келе жатқан
томпаңдап,
Көжегі екен
өзінің
.
І топ Көжекті
сипаттау
ІІ топ «Көжек» туралы
эссе жазу
ІІІ топ Адамның көжекті
тауып алған сәтін бейнелеу
ІҮ топ Осы ертегі
желісіне сай мақал-мәтел
құрастыру.
Бүгінгі сабақтан не
жайлы білдік?
Енді осы көжектің алты жақты қыры неде екенін сараптайық.
«Кубизм» стратегиясы.
Байланыстырыңыз. (Пайдалы жағын өмірмен байланыстыру)
Қарсы шығыңыз. (Зияндылығы)
Саралаңыз. (Шығу тарихы, неден)
Салыстырыңыз. (Екінші бір нәрсемен)
Суреттеңіз. (Сипаттау)
Қолданыңыз. (Қоян рөліне
ену)
|