Жұмбақ
шешу
Су бетін
сызып
Ақ құман жүр
жүзіп
(Аққу)
«Аққу» күйі ойнап
тұрады.
Аққу туралы сұрақ 4
сурақ
Аққу туралы не
білесің?
Киелі кұс деп неге
айтады?
Аққу қайда
мекендейді?
Аққу туралы мақал
білесіңбе?
Бір оқушы көгершінболып
сыныпқа кіреді
-балалар-Бақыт құсы бақыт құсы
сен қайдан келесің?
Бірлігімен берекесі жарасқан
тату достар іздеп келе жатырмын
-Балалар Кел бізге
қосыл
Келіп
отырыды
Балалар бақыт құсы деген
бірлігімен берекесі жарасқан жерде болады екен үнемі бейбітшіліктің
,жақсылықтың нышаны ретінде білеміз Олай болса бүгінгі
тақырыбымыздың аты «Көк кептер».
Мәтінді
оқу.
Мұғалім оқу,оқушылар тізбектеп
оқу
Машқур Гумеров 1927 жылы 11
қарашада Башқұрстанның Асқын ауданындағы Кубияз елді мекенінде ауыл
молдасының отбасында туған.
1973 жылы үй-ішімен Солтүстік
Қазақстан облысына көшіп келіп, қазақ орта мектебінде оқыған. Ұлты
татар болғанымен, шығармаларын тек қазақ тілінде
жазады.
Әр топ бөлім бойынша мазмұнын
айтамыз .
1.Оқиға неден
басталды?
Нүсіпбек қандай жағыдайда
қалды?
Нүсіпбектің досы Аймағанның
әрекеті қандай болды?
Досына деген көз қарасы қалай
өзгерді?
Қане, кім мазмұнын айтып
береді?
Дәптермен жұмыс
.
Бүгіні ай күнінді
жазады
Сөздік- Зақпы- айырсадақ (ату
құралы)
Топтастыру
бақыт құсы
б
ейбітшілік құсы
қыстап
қалатын
құс
адамдарға жақсылық
әкеледі
Қарлығаш
әні
би
билеу
Топпен
жұмыс
1-топ Сызбамен
жұмыс
Мәтін
кейіпкерлері
Не
істеді?
Сенің
пікірің
Көрші әйел –Зияда
апай
Нүсіпбек
Аймаған
Нүсіпбекке
болысты.
Қателігін
сезді
Нүсіпбекті жамандыққа
қимады. ......
2-топ
Нүсіпбектің орнында сен
болсаң қайтер едің? Аймағанның орнында болсаң
ше?
3-топ. Шала – жансар көк кептерді
қалай өлімнен құтқарып қалуға болады? Не істейтініңді рет –ретімен
санамалап айт.
Көрініс көрсетеді
«Жаралы көк кеп»
4-топ. Нүсіпбек пен Аймаған
арасындағы достыққа өз көзқарасыңды
білдір.
Оқушылар тақырып аясында
сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар
бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.
|