Материалдар / Көк кептер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көк кептер

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға, тәжірибе алмасуға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2019
2990
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ

САБАҚ:



Машқар Гумеров.Көк кептер.

Мектеп:Қоянды орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі:Ысках Марзия


СЫНЫП: 2 «Н»

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.1.1 Шығарманың мазмұнын түсіну

және қарапайым сұрақтарға жауап беру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

топқа бөлу 3 минут Құстармен бөлу

Біз бірлікшіл достармыз

Білімге біз құштармыз

Бірігіп біз самғаймыз

Биіктерге ұшамыз


1-топ «Сауысқан»

2-топ «Тоқылдауық»

3-топ «Торғай»

4- топ « Кептер»


Ортасы 20 минут





































































































































Сергіту сәті

Жұмбақ шешу

Су бетін сызып

Ақ құман жүр жүзіп

(Аққу)

«Аққу» күйі ойнап тұрады.

Аққу туралы сұрақ 4 сурақ

Аққу туралы не білесің?

Киелі кұс деп неге айтады?

Аққу қайда мекендейді?

Аққу туралы мақал білесіңбе?

Бір оқушы көгершінболып сыныпқа кіреді



-балалар-Бақыт құсы бақыт құсы сен қайдан келесің?

Бірлігімен берекесі жарасқан тату достар іздеп келе жатырмын

-Балалар Кел бізге қосыл

Келіп отырыды

Балалар бақыт құсы деген бірлігімен берекесі жарасқан жерде болады екен үнемі бейбітшіліктің ,жақсылықтың нышаны ретінде білеміз Олай болса бүгінгі тақырыбымыздың аты «Көк кептер».

Мәтінді оқу.

Мұғалім оқу,оқушылар тізбектеп оқу



Машқур Гумеров 1927 жылы 11 қарашада Башқұрстанның Асқын ауданындағы Кубияз елді мекенінде ауыл молдасының отбасында туған.

1973 жылы үй-ішімен Солтүстік Қазақстан облысына көшіп келіп, қазақ орта мектебінде оқыған. Ұлты татар болғанымен, шығармаларын тек қазақ тілінде жазады.

Әр топ бөлім бойынша мазмұнын айтамыз .

1.Оқиға неден басталды?

Нүсіпбек қандай жағыдайда қалды?

Нүсіпбектің досы Аймағанның әрекеті қандай болды?

Досына деген көз қарасы қалай өзгерді?

Қане, кім мазмұнын айтып береді?

Дәптермен жұмыс .

Бүгіні ай күнінді жазады

Сөздік- Зақпы- айырсадақ (ату құралы)

Топтастыру

бақыт құсы

б ейбітшілік құсы

қыстап қалатын

құс

адамдарға жақсылық әкеледі



Қарлығаш әні

би билеу





Топпен жұмыс

1-топ Сызбамен жұмыс

Мәтін кейіпкерлері

Не істеді?

Сенің пікірің

Көрші әйел –Зияда апай

Нүсіпбек

Аймаған

Нүсіпбекке болысты.

Қателігін сезді

Нүсіпбекті жамандыққа қимады. ......

2-топ

Нүсіпбектің орнында сен болсаң қайтер едің? Аймағанның орнында болсаң ше?

3-топ. Шала – жансар көк кептерді қалай өлімнен құтқарып қалуға болады? Не істейтініңді рет –ретімен санамалап айт.

Көрініс көрсетеді «Жаралы көк кеп»

4-топ. Нүсіпбек пен Аймаған арасындағы достыққа өз көзқарасыңды білдір.

Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.


«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

«Интервью» әдісі

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.































































Қол шапалақтап кері байланыс жасалады























































«Қарлығаш» әні





Аяқталуы 20 минут

Бүгіні сабағымыздың мақсаты шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру

Нүсіпбек пен Аймағанды сипатта


Нүсіпбек екеуіне ортақ не? Аймаған


Нүсіпбек Аймаған

Жақсы

Аңқау

Әдепті

адал

Әдепсіз

Жаман

Қыңыр

мақтаншақ




Екеуі де бала











Picture 5



Тақтаға шығып «Ақ көгершін» әнін орындайды



Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
















Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.











Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау –


Жарайсыңдар сабаққа белсене қатысып сабағымыздың мақсатына жеткенімізге өте қуаныштымын

Смайлкпен бағалаймын.


1-топқа Құстар туралы мақал-мәтел дайындап келесіңдер.

2-топқа құстар туралы жұмбақтар жазып келесіңдер

3- топқа құстар туралы суреттер салып келесіңдер

4-топқа құстарға қалай қамқорлық жасайсыңдар жазып келесіңдер


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?















































Мәтін кейіпкерлері

Не істеді?

Сенің пікірің
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!