Көксерек бейнесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көксерек бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



БҚО, Бөкей Орда ауданы, Саралжын ауылы

Қ.Сағырбаев атындағы мектеп-бөбекжай-балабақша кешенінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі


Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Адайбекова Айгерім Қаһарманқызы

Күні:

10.02.2023 ж

Сыныбы:

7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көксерек бейнесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру;

7.2.2.1.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (эпитет, теңеу, метонимия, метафора) қолданысын талдау;

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырып, шығармадағы көркемдегіш құралдардың (эпитет, теңеу, метонимия, метафора) қолданысын талдап жаза алады.

Қазақ әдебиеті пәнінен 7-сыныпқа қысқа мерзімді жоспар



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Амандасу

  • Үй тапсырмасын сұрау

  • Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

  • Сабақ мақсатын оқушыларға таныстыру



  • Амандасу

  • Үй тапсырмасын көрсетеді

  • Жаңа сабаққа көңіл бөледі

  • Мұғалімнің көмегімен жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды


«Жарайсың!», «Тамаша!», «Өте жақсы!», «Бәрекелді!» сөздері арқылы мадақтау


Сабақтың ортасы

20 минут


































10 минут



Жаңа сабақ

Ой шақыру

«Flippity» әдісі

Адасқан әріптерді дұрыс орналастыру арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.


1- тапсырма

Топтық жұмыс



Shape1

Дескриптор:

- Шығармадағы Көксерек бейнесінің жағымды жағын табады;

- Көксерек бейнесінің әлсіз тұстарын қарастырады;

- Көксерек бейнесінің қауіпті тұсын ұсынады;

- Көксеректің мүмкіндіктерін еске түсіреді;

- SWOT талдауы көмегімен өз ойларын нақты әрі дәлелді жеткізеді.


2-тапсырма

Жеке жұмыс

«Twiq» әдісі

Тыңдалым

https://youtu.be/AcmpJKUMrPQ


Қараадырдың қарағанды сайы елсіз. Айналада қабат-қабат_____ адырлар. Жақын елге мәлім- ______ ін. Маңайы қасқырдың _________. Қазір де соның түбінде қысқы жүні әбден түлеп болмаған _________ қасқыр жатыр. Дәл сол кезде түп қарағаннан аса бере, алдында жас _______ қозы топ ете түсті.Соның артынан секіріп шыққан- ________ шолақ. Көксерек _________. Бірақ үлкейісі ________ емес, бәсеңдеу. Қасқырға шабатын _______төбеттер бұны талап та тастайды. Осылай жүріп жаз ортасы ауған кезде Көксерек ________көк шолақ қасқыр болып шықты.


Дескриптор:

- Тыңдалым тапсырмасын мұқият тыңдайды;

- Тапсырмадан 4 эпитетті тауып жазады;

- Тапсырмадан 2 теңеуді тауып жазады;

- Тапсырмадан 2 метафораны тауып жазады;

- Тапсырмадан 2 метонимияны тауып жазады;



Оқушылар кезекпен ортаға шығып, адасқан әріптерді орнына қояды.




Оқушылар қатар бойынша үш топқа бөлінеді. Шығармадағы Көксерек , Құрмаш, Құрмаштың әжесінің бейнесін еске түсіреді. SWOT талдауы көмегімен өз ойларын нақты әрі дәлелді жеткізеді.














Жазылым.



Тыңдалым тапсырмасын мұқият тыңдап, бос орынға көркемдегіш құралдарды орынды қолданады.






















Жалпы- 5 балл





















Жалпы – 5 балл














Постер





















Жеке жұмыс.












Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Ой сүзгі»

М.Әуезовтың «Көксерек» әңгімесі бойынша өз жұмыстарыңа рефлексия жасаңдар.


Ұстаным. Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным...

Салыстыру.

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді осылай салыстырдым...

Талдау.

Көркемдегіш құралдарды былай талдадым...

Қорытынды.

Мынандай қорытынды жасадым...












Дескриптор бойынша «Өзін- өзі бағалау»


«Ой сүзгі» арқылы, сабақты қорытындылайды.



















1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

рефлексия



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.02.2023
516
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі