Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
|
«Жарайсың!», «Тамаша!», «Өте
жақсы!», «Бәрекелді!» сөздері арқылы
мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
|
Жаңа
сабақ
Ой
шақыру
«Flippity»
әдісі
Адасқан әріптерді
дұрыс орналастыру арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
1- тапсырма
Топтық
жұмыс
Дескриптор:
- Шығармадағы Көксерек
бейнесінің жағымды жағын
табады;
- Көксерек
бейнесінің әлсіз тұстарын
қарастырады;
- Көксерек
бейнесінің қауіпті тұсын
ұсынады;
- Көксеректің
мүмкіндіктерін еске
түсіреді;
- SWOT талдауы
көмегімен өз ойларын нақты әрі дәлелді
жеткізеді.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
«Twiq»
әдісі
Тыңдалым
https://youtu.be/AcmpJKUMrPQ
Қараадырдың қарағанды сайы
елсіз. Айналада қабат-қабат_____ адырлар. Жақын елге мәлім- ______
ін. Маңайы қасқырдың _________. Қазір де соның түбінде қысқы жүні
әбден түлеп болмаған _________ қасқыр жатыр. Дәл сол кезде түп
қарағаннан аса бере, алдында жас _______ қозы топ ете түсті.Соның
артынан секіріп шыққан- ________ шолақ. Көксерек _________. Бірақ
үлкейісі ________ емес, бәсеңдеу. Қасқырға шабатын _______төбеттер
бұны талап та тастайды. Осылай жүріп жаз ортасы ауған кезде
Көксерек ________көк шолақ қасқыр болып
шықты.
Дескриптор:
- Тыңдалым тапсырмасын мұқият
тыңдайды;
- Тапсырмадан 4
эпитетті тауып жазады;
- Тапсырмадан 2
теңеуді тауып жазады;
-
Тапсырмадан 2 метафораны тауып
жазады;
-
Тапсырмадан 2 метонимияны тауып
жазады;
|
Оқушылар кезекпен
ортаға шығып, адасқан әріптерді орнына
қояды.
Оқушылар қатар
бойынша үш топқа бөлінеді. Шығармадағы Көксерек , Құрмаш, Құрмаштың
әжесінің бейнесін еске түсіреді. SWOT талдауы көмегімен өз ойларын
нақты әрі дәлелді жеткізеді.
Жазылым.
Тыңдалым тапсырмасын
мұқият тыңдап, бос орынға көркемдегіш құралдарды орынды
қолданады.
|
Жалпы- 5
балл
Жалпы – 5
балл
|
Постер
Жеке
жұмыс.
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия «Ой
сүзгі»
М.Әуезовтың
«Көксерек» әңгімесі бойынша өз жұмыстарыңа рефлексия
жасаңдар.
Ұстаным. Шығарманы оқығаннан кейін
менде қалыптасқан ұстаным...
|
Салыстыру.
Шығармадағы эпизодтар мен
бейнелерді осылай
салыстырдым...
|
Талдау.
Көркемдегіш құралдарды былай
талдадым...
|
Қорытынды.
Мынандай қорытынды
жасадым...
|
|
|
|
|
Дескриптор
бойынша «Өзін- өзі
бағалау»
|
«Ой сүзгі» арқылы,
сабақты қорытындылайды.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
рефлексия
|