№
|
Оқытудың негізгі мақсаты мен тақырыбы.
Балалардың
ойлау қабілетін,
білімділігі
мен
танымдылығын
қалыптастыру.
|
Сабақ
барысында қолданатын
стратегиялар. Оқу процессіне енгізу жолдары мен тәсілдері.
|
Бағалау
жүйесі
(формативтік)
|
Оқушыларды қалай сабаққа
қызықтырамын?
|
Қандай нәтижеге қол жеткіземін?
|
АКТ –нің қандай ресурстарын
қолдануды жаспарлаймын?
|
1
|
2-«Д»
сынып
Пәні –
«Деффектология»
Тақырып: «Көктем»
Мақсат: а) Оқушының ойлау
қабілетін арттыру, тіл байлығын молайту, сөздік қорын молайту.
ә)Практикалық жұмыстар арқылы оқушылардың теориялық білімдерін
арттыру.
б)
Эстетикалық талғамын арттыру. Табиғатты аялауға
бағыттау.
Түсінуі: Көктем мезгіліне қатысты
ой-өрісін биіктетіп, мезгілге қатысты айлар, мерекелер атауын, ауа
райына сипат бере білуге дағдыландыру.
Қолдануы:
Мәтінді
оқып, түсіну. Пәнаралық байланыс арқылы оқушының дүниетанымдық
көзқарасын қалыптастыру. Көркем жазуға
үйрету.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
а) Л. Выготский
«Ролевые-ситуативные игры в педагогике»
ә) Мерсер, Литлтон
«Диалогическое обучение»
б) Александер «Обучение
критическому мышлению»
в) Джинни
Раддок «Голос ученика»
г)
Дональд Шон «Рефлексивный практик» үзінді
Үйрену:
Диалог
құрастырып, тілдік қарым-қатынас жасау.
|
1.
Ынталандыру кезеңі.
Ынталандыратын слайд түсірілімін тамашалау. «МИҒА
ШАБУЫЛ»:
а) Көктем
мерекелерін атаңыз;
ә) Өз
ойыңызды ашық жеткізіңіз.
б) Көктем
айларына шолу
Тапсырма: 1.Көктем айларын атап
беріңіз.
|
-
бақылау
- формативтік
бағалау;
|
-презентация
|
- Оқушыны
оқу процессіне ынталандыру. Оқуға деген қызығушылығын
арттыру.
|
-интерактивтік тақта немесе
проектор
|
2-кезең. Түсініктің
қалыптасуы (сабақтың жүзеге
асуы)
Шақыру
кезеңі
1. Жыл
мезгілдерін атап бер
2. Қыс
пен көктем мезгілінің айырмашылығы..
3. Диалогиялық
оқыту
4. Жыл
мезгілдеріне қарай талдау жүргізу. Тақырыпты түсіну (Гудладт
кластері бойынша)
Ойлану. Түсіну
кезеңі
І бөлім.
1.
Салыстырма кестесі.
а) Көктем мен қыс айларының
атаулары мен ауа райы және мерекелері туралы сұрау
ІІ бөлім
5.
Теориялық білімдерін пысықтауға арналған тапсырмаларды
орындау.
А) Өлең оқу ( екі өлең
шұмағы)
Б) Жұмбақ
шешу ( Екі жұмбақ шешу)
6.
«Мозайка» немесе «Пазлы» әдісі бойынша творчестволық жұмыс
орындау;
|
-
слайдтарды демонстрациялау
-
сұрақтар мен жауаптардың дұрыс немесе бұрыстығын
саралау
-
формативті бағалау
- «Қара
қорабшаның» ішіндегі жұмыс
Өз деңгейдегі тапсырмаларды
орындау
|
зерттеушілік
әңгіме
-
Оқушымды оқу процессіне толығымен қатыстыру;
- Жеке үдерісін арттыру
|
- Оқуға
деген қызығушылықты арттыру;
- Өз ойын толық және ашық
жеткізуге жаттықтыру
- Ойлау қабілетін
дамыту
- таза
және қатесіз жазуға үйрету;
|
-
көрнекілік құралдары: карточкалар, суреттер,
кесте
«Логопедия. Бастапқы оқыту
бағдарламасы» И. Парфенова
|
3.
Рефлексия кезеңі
-
«Еркін жазу»
стратегиясы
Көктем тақырыбына орай үш
сөлем жазу
|
|
«Адамның денсаулығына бәрі де
әсер етеді »– өзін-өзі ынталандыру, жекеленген жұмыс
жүргізу;
|
|
-
«Дефектология бойынша арнайы курс»
М.
Плотникова
|
Сабақты қорытындылау.
«БҮДЕТ» стратегиясы бойынша
жұмыс (Білдім, үйрендім, дәлелдедім, еске
түсірдім)
|
- қорытынды баға (формативтік
бағалау)
|
Деңгейлік тапсырмаларды
орындау.
|
- өзіне
деген сенімін арттыру;
- сабаққа деген қызығушылығын
молайту;
|
-Ноутбук;
|