Материалдар / Көктем айлары 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көктем айлары 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопед, Дефектолог мұғалімдерине
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
719
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқытудың негізгі мақсаты мен тақырыбы. Балалардың ойлау қабілетін, білімділігі мен танымдылығын қалыптастыру.

Сабақ барысында қолданатын стратегиялар. Оқу процессіне енгізу жолдары мен тәсілдері.

Бағалау жүйесі

(формативтік)

Оқушыларды қалай сабаққа қызықтырамын?

Қандай нәтижеге қол жеткіземін?

АКТ –нің қандай ресурстарын қолдануды жаспарлаймын?

сәуір 2020 жыл

1

2-«Д» сынып


Пәні – «Деффектология»

Тақырып: «Көктем»


Мақсат: а) Оқушының ойлау қабілетін арттыру, тіл байлығын молайту, сөздік қорын молайту. ә)Практикалық жұмыстар арқылы оқушылардың теориялық білімдерін арттыру.

б) Эстетикалық талғамын арттыру. Табиғатты аялауға бағыттау.


Түсінуі: Көктем мезгіліне қатысты ой-өрісін биіктетіп, мезгілге қатысты айлар, мерекелер атауын, ауа райына сипат бере білуге дағдыландыру.


Қолдануы: Мәтінді оқып, түсіну. Пәнаралық байланыс арқылы оқушының дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыру. Көркем жазуға үйрету.







Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

а) Л. Выготский «Ролевые-ситуативные игры в педагогике»

ә) Мерсер, Литлтон «Диалогическое обучение»


б) Александер «Обучение критическому мышлению»


в) Джинни Раддок «Голос ученика»


г) Дональд Шон «Рефлексивный практик» үзінді





Үйрену: Диалог құрастырып, тілдік қарым-қатынас жасау.

1. Ынталандыру кезеңі.


Ынталандыратын слайд түсірілімін тамашалау. «МИҒА ШАБУЫЛ»:

а) Көктем мерекелерін атаңыз;

ә) Өз ойыңызды ашық жеткізіңіз.

б) Көктем айларына шолу

Тапсырма: 1.Көктем айларын атап беріңіз.



- бақылау




- формативтік бағалау;










-презентация










- Оқушыны оқу процессіне ынталандыру. Оқуға деген қызығушылығын арттыру.













-интерактивтік тақта немесе проектор







2-кезең. Түсініктің қалыптасуы (сабақтың жүзеге асуы)

Шақыру кезеңі

1. Жыл мезгілдерін атап бер

2. Қыс пен көктем мезгілінің айырмашылығы..

3. Диалогиялық оқыту

4. Жыл мезгілдеріне қарай талдау жүргізу. Тақырыпты түсіну (Гудладт кластері бойынша)

Ойлану. Түсіну кезеңі

І бөлім.

1. Салыстырма кестесі.

а) Көктем мен қыс айларының атаулары мен ауа райы және мерекелері туралы сұрау

ІІ бөлім

5. Теориялық білімдерін пысықтауға арналған тапсырмаларды орындау.

А) Өлең оқу ( екі өлең шұмағы)

Б) Жұмбақ шешу ( Екі жұмбақ шешу)

6. «Мозайка» немесе «Пазлы» әдісі бойынша творчестволық жұмыс орындау;



- слайдтарды демонстрациялау



- сұрақтар мен жауаптардың дұрыс немесе бұрыстығын саралау


- формативті бағалау


- «Қара қорабшаның» ішіндегі жұмыс




Өз деңгейдегі тапсырмаларды орындау


  • Сұхбаттасу,

зерттеушілік әңгіме












- Оқушымды оқу процессіне толығымен қатыстыру;


- Жеке үдерісін арттыру



- Оқуға деген қызығушылықты арттыру;


- Өз ойын толық және ашық жеткізуге жаттықтыру

- Ойлау қабілетін дамыту










- таза және қатесіз жазуға үйрету;







- көрнекілік құралдары: карточкалар, суреттер, кесте











«Логопедия. Бастапқы оқыту бағдарламасы» И. Парфенова

3. Рефлексия кезеңі


  1. «Еркін жазу» стратегиясы

Көктем тақырыбына орай үш сөлем жазу





«Адамның денсаулығына бәрі де әсер етеді »– өзін-өзі ынталандыру, жекеленген жұмыс жүргізу;




- «Дефектология бойынша арнайы курс»

М. Плотникова



Сабақты қорытындылау.

«БҮДЕТ» стратегиясы бойынша жұмыс (Білдім, үйрендім, дәлелдедім, еске түсірдім)



- қорытынды баға (формативтік бағалау)


Деңгейлік тапсырмаларды орындау.

- өзіне деген сенімін арттыру;

- сабаққа деген қызығушылығын молайту;


-Ноутбук;


Үйге тапсырма


«Көктем табиғаты» тақырыбында сурет салу

- Көрініс қою:

«Мен тазалық үшін күресем»;






«Бекітемін» «Келісемін»

Мектеп директоры: ____________________ Х.Джамалова Оқу ісі меңгерушісі: ___________________Б.М.Рауаилов

____________ жыл ___________ жыл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!