Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көктемгі дыбыстар алаңқайында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының Мойынқұм ауданының білім бөлімінің психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті»кмм
Ашық сабақ
«Көктемгі дыбыстар алаңқайына серуен»
Логопед: С.Тулегенова
2024 жыл
Сабақтың тақырыбы: "Көктемгі дыбыстар алаңқайына серуен"
Баланың аты-жөні, жасы, диагнозы: Бөкембай Әли, Дүйсенғали Әбубәкір, Даулетбеков Қожахмет 8-9 жастағы ЖСТД-ІІ-деңгейі
Күні: 11.03.2024жыл Уақыты:10.00
Мақсаты: Дыбыс айтуды түзету.
Мақсаттары:
Түзете-оқыту:
Балаларды білімін «Көктем» лексикалық тақырыбы бойынша бекіту;
Сөйлеу тілінің лексикалық-грамматикалық қатарын жетлілдіру;
Дыбыстардың дұрыс айтылуын бекіту: Л, Р, Ш, Ж, З, С.
Түзете-дамыту:
Фонематикалық естуін, көру зейінін және қабылдауын, тыныс алуын, жалпы, ұсақ және артикуляциялық моторикасын, өз бен қимылдың координациясын, тактильді сезімталдықты, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Түзете-тәрбиелеу:
Өз бетінше жұмыс жасауын, мейірімділікке, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Құралдар: әр балаға кішкентай күндер; түрлі-түсті қыстырғыштар; мультимедиялық құрал, «Көктемгі алаңқай» сабағына презентация, балаларға тәттілер.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Балалар кабинетке кіреді, жартылай шеңбер болып тұрады.
«Сен доссың менімн, біз барлығымыз доспыз»
- Балалар сендер бүгін неге таңғалдыңдар? (балалардың жауаптары).
Ал мен бүгін күнге таңғалдым. Ол шын сиқыршы сияқты жылы және мейірімді амандаса біледі екен.
Релаксация минуты: Жәй музыка ойнайды.
Таңертең біреу ерте
Тереземе қарады
Алақанда шықты
Ашық-қызыл дақ.
Бұл күн етін қараған
Қолын созғандай болд
Шуағы алтын жіңішке
Бірінші досы секілді
Менімен амандасты.
Күнге қолдарыңды созыңдар. Оның шуақтары анамыздың қолдары сияқты, бізді жылуымен жылытады. Жаңа күнге қуанып күлгің келеді. Күн мұң мен өкпені ерітеді. Ол біздің жүрегімізді мейірімділікке және махаббатқа толтырды.
Көктемгі ашық күн қуанып бізге ашылып тұр. Және де мен сендерлі көктемгі алаңқайға серуенге шақырамын, онда бізді қиын дыбыстармен кезедсу күтеді. Сондықтан жақсылап дайындалуымыз керек.
Бетке өз-өзіне массаж жасау.
Қолды ысқылаймыз (алақанды ысқылау) және жылытамыз (шапалақ)
Және сосын жылумен бетімізді жуамыз (ысыған алақандармен жоғарыдан төменге жүргізу)
Саусақтар барлық нашар ойларды жояды (маңдайдың ортасынан самайға дейін тырматәрізді қимылдар жасау)
Құлақтарды жоғары-төмен тез ысқылаймыз (құлақ құрыштарын төменнен жоғарыға және керісінше ысқылау)
Түтікшеге ораймыз
Сырғадан төменге тартамыз (құлақтың сырғасынан төменге тарту)
Ал сосын саусақтармен бетке қарай кетеміз (саусақтар бетке қарай жүгіреді)
Бетті уқалаймыз (сұқ саусақ, ортаңғы және аты жоқ бетті шеңбер қимылдармен уқалайды)
Ал сосын мұрыннан ерінге қарай сырғимыз (спиральтәрізді қимылдармен ортаңғы саусақтармен мұрынның қанаттарынан мұрын-ерін қыртысы бойынша бұрыштарға жүру)
Еріндерді шайнаймыз, шариктерді үрлейміз (астыңғы рінді үстіңгі тістермен тістеу және керісінше; бетті үрлеу)
Және еріндермен оңға-солға билейміз (сұқ саусақтарды ерінге бір-біріне параллель қоямыз және бір-біріне қарсы қимылдайды)
Иекті созамыз және оны шымшимыз (иекті төменге тартып уқалау: астыңғы жақты иектен құлаққа қарай шымшу)
Ал сосын мойынға қарай сырғимыз. (астыңғы жақтан бұғанаға қарай мойынды сипалау; мойынның ортасымен бас бармақпен және қалған саусақтардың арасында өтеді)
Артикуляциялық гимнастика “Тілшік туралы Ертегі” мультимедиялық құралдаы пайдалану.
(Балаларға айна таратылады)
- Ерте-ерте-ертеде үйшік-ауызда Тіл тұрды. Әр күні азанда ол трып, терезені кеңінен ашады, күнге қуанатын болған. (ауызды үш рет ашып-жабу)
Бір күні көктемнің бір күнінде таңертең Тілшік өз терезесін ашты, ал күн бұлтты көрмеді, жел әкелетін бұлт (тілді жалпақ етіп үрлеу)қана күнге суық тиіп қалғанын айтты, өз шуақтарымен қуанат алмайтын болды.
Тілшік күнге көмектесуге шешті де, орман арқылы аттанды («Дарбаза»)
Жолда ол күркетауықты кездестірді, ол оған дұрыс жолды көрсетті («Күркетауық»)
Және атпен біздің Тіл науқас күнге де жетті («Ат шауып келеді»)
Күн бұлтта жатты, оның қызуы бар етін. ( «Ерінмен пыхылдат»)
Тілшік күнге кесемен («Кесе)» ыстық шай ұсынды және тәтті таңқурай тосабын («Тәтті тосап») берді.
Күн жазылды, тіл оған көктемгі гүлдерді сыйлады және үйіне аттанды.
Ал, бізге көктемгі алаңқайға кету керек. Сөздерді буынға бөліп жақсылап анық адымдау керек.
«Буындармен жүреміз» жаттығуы
Соқ-пақ-пен, жол-мен біз бір-ге ба-ра-мыз
Соқ-пақ-пен, жол-мен а-лаң-қай-ға біз ке-ле-міз
Мі-не біз а-лаң-қай-да-мыз (мультимедиялық құрал)
-Қараңдаршы, күн шуағы неге құлады?
- Күн шуағы шыршаға, барабанға, қарлығашқа құлады.
-Тек Л дыбысы естілген сөзді атаңдар. (лимон, тарелка, бұлақ, қалақай, қарлығаш, құлпынай)
-«Лимон» сөзінің бірінші дыбысын атаңдар. Л дыбысын қалай дұрыс айтамыз?
(Ешер балалар қиналса: ерінді алдыға созу немесе жымию… тістер ашық немесе жабық… тіл жоғарыда немесе төменде)
Тілдің ұшы жіңішке
Тістерге жоғары тіреледі
Тілдің бүйірлерінен
Ауа шығады.
Сосын ырғақты, әуезді ЛЛЛ шығады…
Логоритмикалық жаттығу:
Л әрпімен аяқты қоямыз
Қол белде бидегідей
Оңға-солға, солдан-оңға
Дұрысырақ шығады.
Саусақ гимнастикасы «Қарлығаш»
Қарлығаш, қарлығаш, қарлығашым (әр саусақ бас бармақпен амандасады)
Сен қайда болдың, сен нені көрдің? Орманда болдым, көктемді әкелдім (әр саусақ бас бармақпен амандасады)
Әкелдім, әкелдім көктемді (қол білектерімен қанаттарды келтіру)
Экранға қарап күн шуағы тағы неге құлағанын білесіңдер. Экранда болып жатқанды бір көзбен көру керек. (Интерактивті көзге арналған гимнастика «Леопольд мысық»)
Леопольд орман жиегіне шығып аңдардың футбол ойнағандарын көрді. Кімдер ойнады футболды?
(интерактивті жаттығу)
Леопольд бізге де доп ойнауды ұсынады. «Сөзді аяқта» (доппен ойын)
Интерактивті жаттығу:
1. Ал қазір Леопольдқа гүлдердің күлтелерін алдымен [Л], ал сосын [Р] дыбысына келетін сөздермен жинауға көмектесеміз.
2. Леопольд қайтадан сөздерді буынға бөлуге қиналады.
3. Ал сол кезде біздің тіл «[С] и [ Ш ]» ажыратушы» дыбыстар аралына тап болады, оған қолтырауындарды санауға тура келді.
4. Сосын ол сөздерді дұрыс айтып үйренді (каша, касса, асық, азық, таға, баға)
5. Төртіншісы артық затты табу (бояулар, піл, құрбақа, шабдалылар)
6. [С] және [Ш] дыбысы бар сөздерді табу.
7. Үйге бару үшін сөздер тізбегін анық айту керек. (Раушан, тиін, шляпа, шәркей, барабан, көз, самауыр, самокат, пияз, ойық тоқаш, тоқылдақ, піл)
Біздің Тіл үйге келді, көктемгі күнмен жылынып, рахаттанып отыр. Бізге де қайту керек.
Менімен бірге қайталаңдар.
Логоритмикалық жаттығу
Біз аяқпен топ-топ, біз қолдармен хлоп , хлоп. (қимылдарды мәтінмен орындайды)
Біз көзбен миг, миг, біз иықпен чик-чик. (қимылды мәтінмен орындайды)
Бір-екі, бір-екі (топылдайды),
Үйге қайту керек.( шапалақтайды)
Ұсақ моториканың бұлшықеттерін дамытуға жаттығулар. Тапсырма үстелде орындалады.
Міне біз кабинеттеміз, өзіміздің кішкентай шуақтарымызды жасауды ұсынамын. Ал шуақтар қыстырғыштар болады. Егер бүгінгі серуен ұнаса, онда өз күндеріңнің шуақтарын сары ғып, егер іштерің пісса, онда көк қып жасаңдар.
Қорыту.
- Балалар, бүгін сендер жақсылап еңбектендіңдер. Мен сендерді мақтан етемін. Сендерге көп рақмет! Мен сендерге тәттілер бергім келеді.