Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
“Көктемгі таңғажайыптар”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні _____
Білім беру саласы: Қатынас
Блімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: “Көктемгі таңғажайыптар”
Мақсаты: Ауыл еңбегі туралы білімдерін толықтыру. Топтастыру стратегиясын пайдаланып,
сөздік қорларын дамыту.
Міндеті: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: егінші,малшы,табиғат,,т.б
Көрнекіліктер: суреттер, әдіс тәсілдер
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала әрекеті |
Жағымды |
жағымсыз |
I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі II.Ізденіс-ұйымдастыру Әдіс тәсіл III. Рефлексия |
1.Балаларды шеңберге тұрғызу: Табиғат біздің анамыз, . Табиғатқа баламыз. Иіліп Сәлем береміз, Біз әдепті баламыз. Күн ұзарып,қар еріп,су сайларға толады, жыл құсы ұшып келеді,оларға қамқорлық жасау. Ағаш басы бүршік шашып,гүл бәйшешек толады.Алғашқы гүлдер бәйшешек,жауқазын,қызғалдақ. Айтындаршы балалар бұл қай мезгілде болады. -Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?
2.Педагогтің түсіндіруі. - Адам баласы еңбек арқылы дамып жетіледі.Еңбек ету арқылы көпетегне белестерді бағындыра алады. Еңбек адамның денесін шынықтырып, мінез-құлқын қалыптастырады.Еңбектің көптеген түрі бар,соның бірі- көктемгі еңбек. -Балаларға ауылшаруашылығы еңбеккерлерінің суреттерін көрсету, -Бағыттаушы сұрақтар қою: 1.Суретте не бейнеленген? 2.Адамдар немен айналысып жүр? 3.Төрт түлік малды.Не қалай дыбыстайды? 4.Не істеп,Не жинап жүр? Әр түрлі іс-әрекеттегі адамдардың әрқайсысының өздерінің мамандықтары бар екенін түсіндіру. Мысалы: егінші, диқан,малшы,т.б. Көктемде қар еріп, су болып жылғаладан ағады,және шатырдан аққан тамшылар Тамшы тамшы тамшылар, Көгереді ағаш,тал шынар. Тамшылардан өнетін. Тамаша гүлдер бар шығар. 3.Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық, Құстай қанат қағайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Ауылшарушылық өнімдерімен тек қана ауыл емес, қаланы да қамтамасыз ететінін айтып өту. Мысалы: ет, сүт, астық, жеміс-жидектер, көкөністер,т.б. Табиғатты қорғау бағытындағы еңбек түрлеріне ауланы тазалау, арықты аршу, ағаш түптерін әктеу және т.б айта аламыз. 4.Еңбек туралы мақал-мәтелдер жаттау. 1. Еңбек-түбі береке. 2.Еңбек етсең,ерінбеі, Тояды тілінбей. 3.Еңбектің наны тәтті, Жалқаудың жаны тәтті. 5.Сабақты қорытындылау Бағалау: - досын бағалау. |
Өлең шумағын айтады.
Сұраққа жауап береді. Тәрбиешіні тыңдайды.
Қимылдарды қайталайды. Әдіс тәсіл арқылы қайталайды. Мақал-мәтелді қайталап айтады. |
|
|
Күтілетін нәтиже: Білу: Көктемгі еңбек түрінің айырмашылығын білуі;
Игеру : Табиғатты қорғау жұмыстарының дағдыларын игерілуі ;
Меңгеру: Ауыл еңбегі туралы білімдерін меңгерілуі;
Бекітемін_______
Мектеп директоры:
К.Солтаналинова
«__»__________2020ж
Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектебі «» КММ «Айбөбек» шағын орталығындағы Күншуақ тобының мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мпен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру бойынша
2020-2021 оқу жылына арналған жылдық перспективтік жоспар
Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: «Драма» Ересек топ 18с
№ |
Лексикалык тақырып |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеттері |
С/с |
Күні |
|
|
Қыркүйек айының тақырыбы«Балалар бақшасы» |
||||||
2 |
Менің достарым |
«Кел танысайық» |
Қарым-қатынас әдебінің қарапайым нормаларын меңгерту. |
1.Сөз байлығын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру . 2.Қөркем әдебиет дағдыларды дамыту. 3.Достыққа тәрбиелеу |
1 |
|
|
4 |
Жиһаздар |
«Үш аю» ертегісі |
Ертегі қойылымы арқылы сөздік қорын, сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, олардың мінез- құлқын келтіру. |
1.Ойлау қабілетін дамыту. 2.Түрлі эмоцияларды интонациямен дыбыстауды қалыптастыру. 3.Балаларды жанашырлық, мейірімділік, қасиеттерге тəрбиелеу. |
1 |
|
|
Қазан айының тақырыбы «Менің отбасым» |
|||||||
2 |
Менің көшем |
Түлкі мен қоян (конус театры) |
Ертегі барысын, мазмұнын ұғынуға, рөлдерді түсініп ойнауға үйрету; |
1.Кейіпкердің іс-əрекеті мен дауыс ырғағын сəйкестендіре дұрыс сөйлеуге баулу; 2.Тіл ұстарту жаттығуларды орындау 3.Достыққа тəрбиелеу. |
1 |
|
|
4 |
Алтын күз |
«Шалқан ертегісі» (сахналау) |
Түрлі мəтіндерді дыбыстағанда дұрыс тыныс алу дағдыларын қалыптастыру; |
1.Сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, олардың мінез-құлқын келтіру. 2.Сурет бойынша ертегіні айту, кеіпкерлерін атау 3.Еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тəрбиелеу. |
1 |
|
|
Қараша айының тақырыбы«Деніміз сау болып өсейік» |
|
||||||
2 |
Дұрыс тамақтану. Дәрумендер |
Жабайы алма |
Сюжеті бойынша іс-ерекеті кімдікі дұрыс екенін түсіну. |
1.Театрландырылған əрекетті менгеру. 2.Әдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктері тұрғысынан бағалауды үйрету 3.Құрдастарымен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу. |
1 |
|
|
4 |
Біз күштіміз және ептіміз |
«Екі әтеш» |
Ертегісінде әтештер неге таласты,мазмұнын түсіне білу |
1.Таныс сюжеттер бойынша ертегіні драмалау; 2.Есте сақтау қабілеттерін дамыту 3.Достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу |
1 |
|
|
Желтоқсан айының тақырыбы «Менің Қазақстаным» |
|||||||
2 |
Менің туған өңірім |
«Мақта қыз бен мысық» |
Таныс ертегіні сахналауда кейіпкерлердің дене пластикасын, ымын, дауысын, мимикасын құру дағдыларын жетілдіру. |
1.Өз ойын айта білу. 2.Ойлау қабілетін дамыту. 3.Достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу |
1 |
|
|
4 |
«Қош келдің, Жаңа жыл» |
Актер деген кім? |
Жәрмеңкеде таныс кейіпкерлер костюмдерін таңдауды. |
1.Оларға ұқсап әрекеттер жасауды қалыптастыру 2.Есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3.Білімдерін кеңейту, шығармашылыққа баулу. |
1 |
|
|
Қаңтар айының тақырыбы «Табиғат әлемі» |
|||||||
2 |
Жабайы аңдар мен құстар |
Қолғап театры |
Ертегі сюжеті бойынша кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік әрекеттерді меңгерту. |
1.Өз ойын айта білу, басқалардың пікірін тыңдай білуге қалыптастыру 2.Білімдерін кеңейтіп, арттыру 3.Өзіне деген қарым-қатынас мəдениетін қалыптастыру. |
1 |
|
|
4 |
Ғажайыптар әлем. Тірі және өлі табиғат |
Біздің көңіл күйіміз |
Айналададағы өмірде де ертегі болуы мүмкін егер ойшаң болсаң деген түсінікті қалыптастыру |
1.Ойлау қабілеттерін кеңейту. 2. Балалардың тілін дамыту 3.Еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тəрбиелеу. |
1 |
|
|
Ақпан айының
тақырыбы «Біздің айналадағы
өмір»< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |