Материалдар / “Көктемгі таңғажайыптар”

“Көктемгі таңғажайыптар”

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні _____

Білім беру саласы: Қатынас

Блімі: Сөйлеуді дамыту

Тақырыбы: “Көктемгі таңғажайыптар”

Мақсаты: Ауыл еңбегі туралы білімдерін толықтыру. Топтастыру стратегиясын пайдаланып,

сөздік қорларын дамыту.

Міндеті: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.

Сөздік жұмыс: егінші,малшы,табиғат,,т.б

Көрнекіліктер: суреттер, әдіс тәсілдер

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Бала әрекеті

Жағымды


жағымсыз


I.Мотивациалы- ынталандыру кезеңі







II.Ізденіс-ұйымдастыру

























Әдіс тәсіл


















III. Рефлексия

1.Балаларды шеңберге тұрғызу:

Табиғат біздің анамыз,

. Табиғатқа баламыз.

Иіліп Сәлем береміз,

Біз әдепті баламыз.


Күн ұзарып,қар еріп,су сайларға толады, жыл құсы ұшып келеді,оларға қамқорлық жасау.

Ағаш басы бүршік шашып,гүл бәйшешек толады.Алғашқы гүлдер бәйшешек,жауқазын,қызғалдақ.

Айтындаршы балалар бұл қай мезгілде болады.

-Балалар,қазір жылдың қай мезгілі?

  • Жылдың қай мезгілі?

  • Аптаның қай күні?

  • Көктем мезгілін атайықшы Наурыз, Сәуір,Мамыр.

2.Педагогтің түсіндіруі.

- Адам баласы еңбек арқылы дамып жетіледі.Еңбек ету арқылы көпетегне белестерді бағындыра алады. Еңбек адамның денесін шынықтырып, мінез-құлқын қалыптастырады.Еңбектің көптеген түрі бар,соның бірі- көктемгі еңбек.

-Балаларға ауылшаруашылығы еңбеккерлерінің суреттерін көрсету,

-Бағыттаушы сұрақтар қою:

1.Суретте не бейнеленген?

2.Адамдар немен айналысып жүр?

3.Төрт түлік малды.Не қалай дыбыстайды?

4.Не істеп,Не жинап жүр?

Әр түрлі іс-әрекеттегі адамдардың әрқайсысының өздерінің мамандықтары бар екенін түсіндіру. Мысалы: егінші, диқан,малшы,т.б.

Көктемде қар еріп, су болып жылғаладан ағады,және шатырдан аққан тамшылар

Тамшы тамшы тамшылар,

Көгереді ағаш,тал шынар.

Тамшылардан өнетін.

Тамаша гүлдер бар шығар.

3.Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық,

Құстай қанат қағайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Біз тынығып алайық.

Ауылшарушылық өнімдерімен тек қана ауыл емес, қаланы да қамтамасыз ететінін айтып өту. Мысалы: ет, сүт, астық, жеміс-жидектер, көкөністер,т.б. Табиғатты қорғау бағытындағы еңбек түрлеріне ауланы тазалау, арықты аршу, ағаш түптерін әктеу және т.б айта аламыз.

4.Еңбек туралы мақал-мәтелдер жаттау.

1. Еңбек-түбі береке.

2.Еңбек етсең,ерінбеі,

Тояды тілінбей.

3.Еңбектің наны тәтті,

Жалқаудың жаны тәтті.

5.Сабақты қорытындылау

Бағалау: - досын бағалау.

Өлең шумағын айтады.






Сұраққа жауап береді.


Тәрбиешіні тыңдайды.


















Қимылдарды қайталайды.




Әдіс тәсіл арқылы қайталайды.















Мақал-мәтелді қайталап айтады.








Күтілетін нәтиже: Білу: Көктемгі еңбек түрінің айырмашылығын білуі;

Игеру : Табиғатты қорғау жұмыстарының дағдыларын игерілуі ;

Меңгеру: Ауыл еңбегі туралы білімдерін меңгерілуі;







































Бекітемін_______

Мектеп директоры:

К.Солтаналинова

«__»__________2020ж





Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектебі «» КММ «Айбөбек» шағын орталығындағы Күншуақ тобының мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие мпен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру бойынша

2020-2021 оқу жылына арналған жылдық перспективтік жоспар

Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: «Драма» Ересек топ 18с

Лексикалык тақырып

Тақырыбы

Мақсаты

Міндеттері

С/с

Күні


Қыркүйек айының тақырыбы«Балалар бақшасы»

2

Менің достарым

«Кел танысайық»

Қарым-қатынас әдебінің қарапайым нормаларын меңгерту.

1.Сөз байлығын, сөйлеу дағдыларын жетілдіру .

2.Қөркем әдебиет дағдыларды дамыту.

3.Достыққа тәрбиелеу

1


4

Жиһаздар

«Үш аю» ертегісі

Ертегі қойылымы арқылы сөздік қорын, сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, олардың мінез- құлқын келтіру.

1.Ойлау қабілетін дамыту.

2.Түрлі эмоцияларды интонациямен дыбыстауды қалыптастыру.

3.Балаларды жанашырлық, мейірімділік, қасиеттерге тəрбиелеу.

1


Қазан айының тақырыбы «Менің отбасым»

2

Менің көшем

Түлкі мен қоян

(конус театры)

Ертегі барысын, мазмұнын ұғынуға, рөлдерді түсініп ойнауға үйрету;

1.Кейіпкердің іс-əрекеті мен дауыс ырғағын сəйкестендіре дұрыс сөйлеуге баулу;

2.Тіл ұстарту жаттығуларды орындау

3.Достыққа тəрбиелеу.

1


4

Алтын күз

«Шалқан ертегісі»

(сахналау)

Түрлі мəтіндерді дыбыстағанда дұрыс тыныс алу дағдыларын қалыптастыру;

1.Сахналау барысында кейіпкердің бейнесіне еніп, олардың мінез-құлқын келтіру.

2.Сурет бойынша ертегіні айту, кеіпкерлерін атау

3.Еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тəрбиелеу.

1


Қараша айының тақырыбы«Деніміз сау болып өсейік»


2

Дұрыс тамақтану. Дәрумендер

Жабайы алма

 Сюжеті бойынша іс-ерекеті кімдікі дұрыс екенін түсіну.

1.Театрландырылған əрекетті менгеру.

2.Әдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктері тұрғысынан бағалауды үйрету

3.Құрдастарымен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

1


4

Біз күштіміз және ептіміз

«Екі әтеш»

Ертегісінде әтештер неге таласты,мазмұнын түсіне білу

1.Таныс сюжеттер бойынша ертегіні драмалау;

2.Есте сақтау қабілеттерін дамыту

3.Достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу

1


Желтоқсан айының тақырыбы «Менің Қазақстаным»

2

Менің туған өңірім

«Мақта қыз бен мысық»

Таныс ертегіні сахналауда кейіпкерлердің дене пластикасын, ымын, дауысын, мимикасын құру дағдыларын жетілдіру.

1.Өз ойын айта білу.

2.Ойлау қабілетін дамыту.

3.Достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу

1


4

«Қош келдің, Жаңа жыл»

Актер деген кім?

Жәрмеңкеде таныс кейіпкерлер костюмдерін таңдауды.

1.Оларға ұқсап әрекеттер жасауды қалыптастыру

2.Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3.Білімдерін кеңейту, шығармашылыққа баулу.

1


Қаңтар айының тақырыбы «Табиғат әлемі»

2

Жабайы аңдар мен құстар

Қолғап театры

Ертегі сюжеті бойынша кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік әрекеттерді меңгерту.

1.Өз ойын айта білу, басқалардың пікірін тыңдай білуге қалыптастыру

2.Білімдерін кеңейтіп, арттыру

3.Өзіне деген қарым-қатынас мəдениетін қалыптастыру.

1


4

Ғажайыптар әлем. Тірі және өлі табиғат

Біздің көңіл күйіміз

Айналададағы өмірде де ертегі болуы мүмкін егер ойшаң болсаң деген түсінікті қалыптастыру

1.Ойлау қабілеттерін кеңейту.

2. Балалардың тілін дамыту

3.Еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тəрбиелеу.

1


Ақпан айының тақырыбы «Біздің айналадағы өмір»<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ