Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Ожанова Куралай Болатовна |
|||||||||||||||||||||||
Күні |
08.12.2023 |
|||||||||||||||||||||||
Сынып 8 «А» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Көлдер мен мұздықтар |
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: көлдер мен мұздықтар туралы біледі, пайда болуымен танысады. Басым оқушылар :көлдердің пайда болу тегін түсінеді, картадан көрсетеді. Мұздықтардың түрлерін анықтайды. Кейбір оқушылар: көлдер мен мұздықтарды экологиялық жағдайына баға береді және оларды қорғау жолдарын ұсынады. |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
1.Көлдер мен мұздықтар туралы біледі, түсінеді. 2.Көлдер мен мұздықтардың географиялық орнын, ерекшелігін салыстырады 3.Көлдер мен мұздықтардың табиғи ерекшелігінің маңызын анықтап талдайды. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Басы 10 мин |
Ұйымдастыру: а) Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу) ә) «Ақ тілек» атты сергіту сәтін өткізу. Мақсаты: сенімділік қарым –қатынас,жағымды кері байланыс орнатамын. Конфеттер арқылы 4 –топқа бөлемін б) Алдыңғы біліммен байланыс. «Адасқан бөліктер» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау. 1. Өзеннің теңізге немесе көлге ,мұхитқа барып құятын жері ; өзен жайылмасы 2. Өзеннің басталар жері ; өзен сағасы 3. Табиғи жолмен жасалған арна арқылы ағатын су; өзен бастауы 4. Өзеннің толысып ,тасу кезеңінде жағалауларын екі жағына да уақытша жиналатын сулы алап; арна , жайылма ,терасса 5. Өзеннің негігі элементтері;эрозия базисі 6. Өзеннің суы барып құйылатын көл,теңіз,мұхит деңгейі; өзен
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау 4-тоқа бөлініп отырады Сұрақтарға дайын жауаптарды табады |
ҚБ мадақтау Тамаша ,жарайсың ! |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
||||||||||||||||||||
Ортасы 20 мин |
«Ой қозғау» әдісі Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін «Көлдер мен мұздықтарға» байланысты бейнебаян көрсетеді. Бейнебаянды көріп болған соң бұл арқылы не ойлайтындығы сұралады? Ø Сіз бейнебаян арқылы не байқадыңыз? Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. Топпен өз ойларын бөліседі. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы оқу мақсаттарын анықтауға жетелейді. Жаңа тақырып: Постер қорғау. «Ойлан, жұптас, бөліс» мәтінмен танысу. 1-тапсырма: (ТЖ) «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы 1топқа тапсырма. Көлдердің шығу тегі мен қалыптасуына байланысты сәйкестендіру. Каспий,Арал мұздық Байкал жанартаулық Үлкен Алматы тектоникалық Сілетітеңіз ескі арна Зайсан Камчатка түбегіндегі қалдық Көлдер 2-тапсырма 2 топқа тапсырма Көлдердің түрлері 3-тапсырма 3 топқа тапсырма Көлдердің қалыптасу ерекшеліктері мен таралуы 4 –тапсырма 4 топқа Мұздықтардың түрлері Мұздықтардың қалыптасу жолы
ҚБ: 1-2,2-3, 3- 4, 4-1 бірін -бірі бағалайды,топтар өз жұмыстарын келесі топтарға ұсынады,олар бір- бірін стикерге жазып екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды
Жұптық жұмыс 4- топ оқушыларына тапсырма 1)Төменде берілген аймақтардың қар сызығының биіктігін анықтап, себебін түсіндіріндер
Есептеп шығарыңыз
3-тапсырма:Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» көлдерді материк бойынша сәйкестендіру
Дескриптор: Көлдерді материктер бойынша сәйкестендіреді Саралау сұрақтары» әдісі
. |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Ынталандыру сөздері» - мұғалім бағалауы - Бәрекелді! - ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» ҚБ: 1-2,2-3, 3- 4, 4-1 бірін -бірі бағалайды,топтар өз жұмыстарын келесі топтарға ұсынады,олар бір- бірін стикерге жазып екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды ҚБ Жұптық бағалау ҚБ қолпаштау |
Оқулық.-Әбілмәжінова С., Каймулдинова К., -Алматы: Мектеп Қ.физикалық картасы Ғаламтор материалдарын пайдалану |
||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс «Мұғалімге хабарлама» әдісі. Мұғалім таратқан қағаз ұялы телефондардың артына мұғалімге SMS хабарлама жазады. Бұл хабарлама мына сұрақтар аясында болады:
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Қосымша ақпарат |
||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Арнайы қосымша тапсырма
: Жұптық жұмыс
Канада мен АҚШ шекарасында орналасқан Ұлы көлдер жүйесіне кіретін көлдердің аттарын жазып,қазаншұңқырының шығу тегіне сипаттама жасау. Ұлы көлдер жүйесі
Жұмыс реті: 5 көлді және Ниагара сарқырамасын, көлге құятын өзендерді, көл қазаншұңқырларының типін сипаттау
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
ҚБ: «Плюс + Минус –»
Жұптық жұмыс
Атласты пайдала отырып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз./Каспий теңізі/
Жоспар:
Көлдің атауын жазыңыз, географиялық орны
Пайда болу жолын анықтаңыз.
Орташа және ең терең жері, тұздылығы.
Шаруашылықтағы маңызы
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
|
Жұптық жұмыс
3- топ оқушыларына
1)Төменде берілген аймақтардың қар сызығының биіктігін анықтап, себебін түсіндіріндер
Есептеп шығарыңыз
Джомолунгма тау етегінде температура +25 градусқа тең, таудың шыңында температура нешеге тең болады?
Ауа температурасы неше рет төмендейді?
Биіктікке қарай ауа температурасы неше градусқа төмендейді?
Тау шыңында ауа температурасы неше болады?
Мұздық түзілетін биіктікті анықтаныз?
3-тапсырма:Жеке жұмыс
«Сәйкестендіру» көлдерді материк бойынша сәйкестендіру
Көл атауы |
Материк |
Байкал |
|
Балқаш |
|
Каспий |
|
Эйр |
|
Чад |
|
Жоғары көл |
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |