Материалдар / Көлдер тақырыбына ашық сабақ ГЕОГРАФИЯ

Көлдер тақырыбына ашық сабақ ГЕОГРАФИЯ

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпта өткізілген ашық сабақ жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың мақсаты: а) білімділік Оқушыларға гидросфераның  бір  бөлігі-көлдер туралы,                             олардың қазаншұңқырларының  пайда болуы,түрлері,шаруашылықтағы маңызы  туралы  білім беру;ә) тәрбиелік :Оқушыларды жер бетіндегі табиғат ресурстарын тиімді пайдалануға,  экологиялық тәрбие бере отырыпабиғатқа ұқыптылықпен қарауға , табиғатты сүюге тәрбиелеу;б) дамытушылық: Оқушыларды  картамен жұмыс жасауға дағдыландыра отырып,пәнге деген қызығушылығын арттыру.Өз бетімен ізденушілік қабілетін шыңдау, ой еңбегі дағдыларын қалыптастыру.Сабақтың көрнекілігі: глобус, дүниежүзінің физикалық картасы,Қазақстанның физикалық картасы, интерактивті тақтаға арналған   слайдтар тізбегіСабақ түрі: Аралас сабақСабақ әдісі: Топтық жұмыс, сатылай кешенді талдау, венн диаграммасы,                      картамен саяхатқа шығу.Пән аралық байланыс: экология, биология, география.Сабақтың барысы: Ұйымдастыру:Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.Кезекшімен тілдесуҮй тапсырмасын тексеру:А. Сөйлемді аяқта:1) Өзеннің құяр жері оның...2) Аңғардың өзен тасығанда су басатын бөлігі...3) Негізгі өзенге жолда қосылатын өзендер...4) Өзен барлық салаларымен бірігіп... құрайды.5) Өзенге және оның салаларына су ағып келетін жердің бәрі...Ә. Географиялық шынжыр:6) 1054 м7) 120 м8) 6671 мБ. Бұл не?8) Су тасуы9) Тасқын –10) Өзеннің режимі Өзара тексеру. Жауаптары 1. Саға;2. Жайылма;3. Сала;4. өзен жүйесі;5. Өзен алабы;6. Анхель сарқырамасы;7. Виктория сарқырамасы;8. Ніл өзенінің ұзындығы8. Жыл сайын белгілі бір маусымда қайталанып отыратын өзендегі су мөлшерінің едәуір көбеюі;9. Өзендегі су деңгейінің кенет көтерілуі;10. Өзен суы мөлшерінің жыл ішінде өзгеру ерекшелігі.Еліміздегі көлдер (бейнеролик)- Балалар, көлді кім көрді? Ендеше көзімізді бір сәтке жұмып, көлді көз алдымызға елестетейік. Енді көзімізді ашып көргенімізді айтайық. Сонымен көл дегеніміз не?Дәптермен жұмысКөл – құрлық бетіндегі тұйық, іші суға толған табиғи ойыс. Көлдер орналасқан ойпаңдар көл қазаншұңқырлары деп аталады. КӨЛДЕР

Тектоникалық Қалдық көлдер Жанартаулық Мұздық Бөген көлдерБайкал, Каспий,СарезЫстықкөл,АралҮлкен АлматыСеван,ЗайсанМағынаны ажырату.1) Жаңа сабақ тақырыбы жұмбақпен жасырынып айтылады.Ауыл сыртында сайдаЖатыр үлкен айна( Көл)-Сексен көл Көкшетаудың саясында,Әрқайсы алтын кесе аясында.Ауасы дертке дауа, жұпар исіКөкірек қанша жұтса тоясың ба? - С. Сейфуллин атамыз жырлағандай бүгінгі сабағымызда сол көл туралы, олардың түрлері, пайда болу жолдары мен шаруашылыққа қолданысы жайлы жанжақты білімізді дамытамыз.Электронды оқулықтан, білімлэнд ресурстарын пайдалануСлайд көрсетіледі(10 мин)II. Қызығушылықты ояту«Миға шабуыл»Білу , түсіну1. Көл дегеніміз не?2. Көлдің өзеннен айырмашылығы, көлдің теңізден айырмашылығы неде?3. Көлдер тұздылығына қарай нешеге бөлінеді?4. Ағынды және ағынсыз көлдер дегеніміз не?5. Көлдер батпаққа қалай айналады?III. «Ой қозғау» стратегиясы бойынша топтық жұмысҚолдану . (10мин)1 - топ. Көлдер туралы
  • Атлас картаны пайдаланып жер шарындағы ең ірі көлдерді табыңдар.
Кескін картаға белгілеңдер.



2 – топ. Көл қазаншұңқырлары қалай пайда болады?Жер шарындағы көлдерден мыналарды ажыратып жазыңдар.















3 – топ. Ағынды және ағынсыз көлдер, көлдердің батпаққа айналуы.Атластағы карта бойынша көлдердің ішінен тұзды көздер мен ащы көлдерді және ағынды мен ағынсыз, батпаққа айналып бара жатқан көлдерді табыңдар.4 – топ. Көлдердің шаруашылықтағы маңызы.Атлас картаны және оқулықтың мәтінін пайдалана отырып, көлдердің шаруашылыққа қолдану сипатын 5 сөйлем түрінде жазыңдар.1.2.3.4.5.Жеке топ басшылары тексеріп бағалайды.

2-тап. Талдау. (10минут)Қазақстанның ірі көлдері

  





Барлық топқа: Мына суреттен қандай қорытынды шығарар едіңдер?Сенде сол табиғаттың бір бөлшегісің! Осы суреттерге қарай отырып, келешек ұрпақ үшін Адамдарға қандай үндеу хаттар жолдар едіңдер!5 минутҚорғау (2 минут)Әр топ бағдаршам әдісімен бағаланады. Қызыл – 5 ұпай , жасыл -4 ұпай, сары – 3 ұпай

Жинақтау (5 минут)Дұрыс тұжырымды таңдаңдар. Әрбір жауап 1 ұпай

Рефлексия.Сабақты қорытындылау .Бүгінгі сабақтан алған әсеріңҰнады маған.....Қызықты өтті .....Әлі де

Бағалау парағы

«Миға шабуыл»

«Ой қозғау»Білімді жинақтауЖинаған ұпайыОқушы бағасыМұғалімнің бағасы1-тап2-тапГеографиялық есепДыбыстың су ішінде таралу жылдамдығы 1 секундта – 1500 м/сек.Кемеден берілген дыбыс 6 секундтан кейін жаңғырық түрінде қайтадан естілді.Сонда көлдің түбіне қанша секундта дыбыстың жеткенін есепте.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ