Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Көлік инфрақұрылымы
|
Бөлім |
5. Экономикалық география. 5.2. Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлік инфрақұрылымы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көлікке сипаттама бере алады, инфрақұрылым элементтерін анықтайды. Көлік инфроқұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді. Көлік инфроқұрылымының таралуын картасхемада және қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көрсетеді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныптың ахуалын қалыптастыру «Мен.............» деген ойды жалғастыру «Мозайка» әдісі арқылы 3-топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ
Үй тапсырмасын «Сұрақты ұстап ал», «Кім көп біледі?» арқылы сұрақтар беру:
Жаңа тақырыпқа шығу Таратқан мозайканың артында тапсырмалар берілген 1-топ: Суретке қарап мағынасын түсіндір, тақырыбын аш 2-топ: суретке қарап қандай қызмет атқарып жатыр, ол қандай мағынаны білдіреді? 3-топ: суретке қарап, мағынасын түсіндір 1-топ Көлік 2-топ Инфроқұрылым 3-топ Құрылым Сабақтың тақырыбы ашылады, бүгінгі сабақтың тақырыбы «Көлік инфроқұрылымы». |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды Табиғат ресурстарының түрлерін сипаттайды, ресурстарды игеру барысында туындайтын проблемарды анықтайды. Суреттер бойынша жаңа тақырып пен сабақ мақсатын анықтайды. |
Ауызша мадақтау Жалпы 2 балл |
Интернет желілері Оқулық |
|
|
Сабақтың ортасы |
Бейнежазба арқылы көлік түрлері және оның маңызын тыңдау. Тапсырма 1. Топтық жұмыс. Бірлескен оқу әдісі. Оқулық мәтіні мен атласты пайдаланып постер құру. І-топ. Құрлық көлігі ІІ- топ. Су көлігі ІІІ-топ. Әуе көлігі 2-тапсырма: Кескін картамен жұмыс (Жеке жұмыс) "Жадына сақта" әдісі (Жеке тұлғаға бағытталған әдіс) Жеке жұмыс.
3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқулық мәтіні бойынша Көлік түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтаңыз. 1-қадам. «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау. Көлік инфрақұрылымының адам үшін пайдасы мен зияны қандай? 2-қадам. Оқулықтағы мәтінді оқи отырып тақырыпқа түсінік беріңіз;
|
Видео тамашалайды, негізгі терминдерді дәптерге жазып, мағынасын таниды. Әр топ берілген көлік түріне байланысты постер құрайды. Әр оқушы жеке атласты пайдаланып, ірі көлік дәліздерін кескін картаға түсіреді. Құрлықтардағы көлік дәліздерінің тығыздыған талдау жасайды. Сызбаны толтырады. |
Бағалау критерийі: Көлік түрлерін сипаттайды Дескриптор: Көлік түрлерінің ерекшеліктерін маңызын айтады. Көліктердің бағытын көрсетеді. Қазақстанның көлігінің болашағына бағыт жасайды. Жалпы 3 балл 1. Бағалау критериі 1.Қазақстандағы көлік түрлерінің даму бағытын біледі. Дескриптор: Қазақстанның көлік дәліздерін кескін картаға түсіреді. 2.Бағалау критериі: Дүние жүзілік көлік желісінің жиілігін анықтайды Дескриптор: Картамен жұмыс жасау арқылы дәлелдемелер көрсетеді Жалпы 2 балл Бағалау критериі Көлік инфрақұрылымының маңызын атайды. Дескриптор: Көліктің адам үшін пайдасын атайды. Көліктің адам үшін зиянды тұстарын анықтайды. Көлік инфрақұрылымының маңызын түсіндіре алады. Жалпы 3 балл |
Оқулық Дәптер Атлас Атлас Кескін карта Оқулық Дәптер Интернет желісі Суреттер |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс "Бес саусақ" әдісі 1. Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? 2. Балалы үйрек - бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3. Ортан терек - ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?4 4. Шылдыр шүмек - ынайлық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. Кішкентай бөбек - көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Үй тапсырмасы: §50 оқу, Кескін картаға Қазақстанның темір жол сызбасын түсіру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. Бағалу парағын толтырады |
1-10 баллдық жүйе Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша дескриптор арқылы бағаланады. Бағалау шкаласы «5» 9-10 б; «4» 7-8 б; «3» 5-6 б «2» 1-4 б |
Рефлексия парағы Бағалау парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көлік инфрақұрылымы 7 сынып қысқа мерзімді жоспар
Көлік инфрақұрылымы 7 сынып қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Сабақтың тақырыбы: Көлік инфрақұрылымы
|
Бөлім |
5. Экономикалық география. 5.2. Әлеуметтік-экономикалық ресурстар |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Көлік инфрақұрылымы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.5.2.1 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көлікке сипаттама бере алады, инфрақұрылым элементтерін анықтайды. Көлік инфроқұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді. Көлік инфроқұрылымының таралуын картасхемада және қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде көрсетеді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныптың ахуалын қалыптастыру «Мен.............» деген ойды жалғастыру «Мозайка» әдісі арқылы 3-топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ
Үй тапсырмасын «Сұрақты ұстап ал», «Кім көп біледі?» арқылы сұрақтар беру:
Жаңа тақырыпқа шығу Таратқан мозайканың артында тапсырмалар берілген 1-топ: Суретке қарап мағынасын түсіндір, тақырыбын аш 2-топ: суретке қарап қандай қызмет атқарып жатыр, ол қандай мағынаны білдіреді? 3-топ: суретке қарап, мағынасын түсіндір 1-топ Көлік 2-топ Инфроқұрылым 3-топ Құрылым Сабақтың тақырыбы ашылады, бүгінгі сабақтың тақырыбы «Көлік инфроқұрылымы». |
Оқушы өз жұбын табады Сұрақ жауап орындайды Табиғат ресурстарының түрлерін сипаттайды, ресурстарды игеру барысында туындайтын проблемарды анықтайды. Суреттер бойынша жаңа тақырып пен сабақ мақсатын анықтайды. |
Ауызша мадақтау Жалпы 2 балл |
Интернет желілері Оқулық |
|
|
Сабақтың ортасы |
Бейнежазба арқылы көлік түрлері және оның маңызын тыңдау. Тапсырма 1. Топтық жұмыс. Бірлескен оқу әдісі. Оқулық мәтіні мен атласты пайдаланып постер құру. І-топ. Құрлық көлігі ІІ- топ. Су көлігі ІІІ-топ. Әуе көлігі 2-тапсырма: Кескін картамен жұмыс (Жеке жұмыс) "Жадына сақта" әдісі (Жеке тұлғаға бағытталған әдіс) Жеке жұмыс.
3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқулық мәтіні бойынша Көлік түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтаңыз. 1-қадам. «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау. Көлік инфрақұрылымының адам үшін пайдасы мен зияны қандай? 2-қадам. Оқулықтағы мәтінді оқи отырып тақырыпқа түсінік беріңіз;
|
Видео тамашалайды, негізгі терминдерді дәптерге жазып, мағынасын таниды. Әр топ берілген көлік түріне байланысты постер құрайды. Әр оқушы жеке атласты пайдаланып, ірі көлік дәліздерін кескін картаға түсіреді. Құрлықтардағы көлік дәліздерінің тығыздыған талдау жасайды. Сызбаны толтырады. |
Бағалау критерийі: Көлік түрлерін сипаттайды Дескриптор: Көлік түрлерінің ерекшеліктерін маңызын айтады. Көліктердің бағытын көрсетеді. Қазақстанның көлігінің болашағына бағыт жасайды. Жалпы 3 балл 1. Бағалау критериі 1.Қазақстандағы көлік түрлерінің даму бағытын біледі. Дескриптор: Қазақстанның көлік дәліздерін кескін картаға түсіреді. 2.Бағалау критериі: Дүние жүзілік көлік желісінің жиілігін анықтайды Дескриптор: Картамен жұмыс жасау арқылы дәлелдемелер көрсетеді Жалпы 2 балл Бағалау критериі Көлік инфрақұрылымының маңызын атайды. Дескриптор: Көліктің адам үшін пайдасын атайды. Көліктің адам үшін зиянды тұстарын анықтайды. Көлік инфрақұрылымының маңызын түсіндіре алады. Жалпы 3 балл |
Оқулық Дәптер Атлас Атлас Кескін карта Оқулық Дәптер Интернет желісі Суреттер |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс "Бес саусақ" әдісі 1. Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? 2. Балалы үйрек - бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым? 3. Ортан терек - ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?4 4. Шылдыр шүмек - ынайлық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? 5. Кішкентай бөбек - көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Үй тапсырмасы: §50 оқу, Кескін картаға Қазақстанның темір жол сызбасын түсіру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. Бағалу парағын толтырады |
1-10 баллдық жүйе Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша дескриптор арқылы бағаланады. Бағалау шкаласы «5» 9-10 б; «4» 7-8 б; «3» 5-6 б «2» 1-4 б |
Рефлексия парағы Бағалау парағы |
|
шағым қалдыра аласыз















