Материалдар / Көлік құралдарын пайдалану ережелері.

Көлік құралдарын пайдалану ережелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлік құралдарын пайдалану ережелері. Сынып сағаты. Жолда жүру ережесі. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
2279
85 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Көлік құралдарын пайдалану ережелері

Мектеп:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ мақсаттары

Оқушыларды қоғамдық көлікпен жүруге және жолда өзін дұрыс ұстауға үйрету.

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы


Ресурстар

Басталуы 3минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1)Оқушылармен сәлемдесу.

2)Оқушыларды түгелдеу.

3)Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

4) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.

«Комплимент» әдісі арқылы жағымды ахуал туғызу

Бір-біріне есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер айтады.

Топқа парта бойынша бөлу:

І топ «Бағдаршам»

ІІ топ «Жүргізуші»

ІІІ топ «Аялдама»

Автокөлік қоғам дамуының ажырамас серігіне айналды, ол адамдарға экономикалық жүктерді тасымалдауда да, жолаушыларды тасымалдауда да баға жетпес көмек көрсетеді. Сонымен бірге көлік апатқа да себеп болды. Әрине, бала көліктен емес, жарақат алуы мүмкін - балалар далада ойын ойнаған кезде жиі құлап кетеді. Бірақ жол-көлік оқиғаларында алған жарақаттар өте қауіпті: негізінен кеуде және құрсақ мүшелерінің ауыр жарақаттарымен, аяқ-қолдардың сынуымен қосарланған бас-ми жарақаттары.

Адам қозғалып келе жатқан көліктің алдында қорғансыз, әсіресе ол бала болса. Өзіңізге қауіп төндіру керек пе, егер жолда қауіпсіз жүріс-тұрыстың сенімді құралдары болса, оларды пайдалану керек. Ал бұл құралдар қарапайым – терең білім және көшеде өзін ұстау мәдениеті.


Суреттер, слайд

Бағалау




Ортасы 20 минут

1-тапсырма. Сұрақ-жауап айдары

Қандай көлік түрлерін білесіңдер? Олардың мақсаты қандай?

Көлік құралдарының түрлері.

1. Жолаушылар көлігі: автомобильдер (әртүрлі маркаларды атаңыз).

2. Жүк көлігі және арнайы көліктер (самосвалдар, фургондар, тіркемелер, жаңбырлатқыштар, қар тазалағыштар, бульдозерлер).

3. Мотоциклдер, мотороллерлер, мопедтер, велосипедтер.

4. Қоғамдық көлік: автобустар, троллейбустар, трамвайлар, метро («маршруттық көлік» деп аталатын нәрсені есте сақтаңыз).

5. Ауыл шаруашылығы және өздігінен жүретін машиналар.

Жол жүру үшін автобус, троллейбус, трамвай, такси немесе басқа көлік құралдарын пайдаланатын адамдар жолаушылар деп аталады. Әрбір жолаушы жергілікті атқарушы органдар бекіткен Жол қозғалысы ережелерінде (5-бөлім) және Қоғамдық көлікті пайдалану ережесінде белгіленген өз міндеттерін мүлтіксіз орындауы керек. Бұл қандай ережелер?

Әдетте белгілермен белгіленген аялдамаларда көлікті күту керек. Жол бойындағы күту аймағы ақ түсті сызықпен белгіленген және қону алаңы деп аталады. Егер мұндай аймақ болмаса, онда сіз көлікті тротуарда немесе жолдың шетінде тоқтау белгісіне қарама-қарсы күтуіңіз керек. Бұл ретте жолға шығуға тыйым салынады.

Троллейбусқа, автобусқа, трамвайға және басқа көліктерге олар толығымен тоқтағаннан кейін ғана отыруға болады. Әдетте, отырғызу артқы есіктер арқылы жүзеге асырылады, ал түсіру алдыңғы есіктер арқылы жүзеге асырылады. Бірнеше есік болса, жолаушыларды бағыттайтын белгілер ілінеді: «Кіру», «Шығу». Ешбір жағдайда автобусқа немесе трамвайға қозғалыс кезінде секіруге немесе көліктің артқы жағына жабыспауға болады.

Қоғамдық көлікте жүргенде жолаушы кондуктордың немесе жүргізушінің нұсқауларын орындауға міндетті. Көліктен ол толық тоқтаған кезде ғана түсуге болады.

Автобустан түскен жолаушы жол бойында кідірмей дереу жаяу жүргіншілер жолағына шығуы керек.

Көптеген қалалар мен ауылдардың тұрғындары жеке көлігімен немесе таксимен жүреді. Мұндай көліктерге тротуардан немесе жолдың шетінен ғана кіріп-шығуға болады, өйткені оның сол жағында тоқтаған көліктің жанынан басқа көліктер өтіп жатыр. Отырғызу және түсіру көліктің сол жағында орындалса, бұл өтіп бара жатқан көліктерге кедергі келтіреді және жолаушыларға қауіп төндіреді.

12 жасқа толмаған балаларды жеңіл автокөліктің алдыңғы орындығында тасымалдауға тыйым салынады. Қауіпсіздік белдіктерімен жабдықталған автокөлікте жүру кезінде жүргізушілер мен жолаушылар оларды тағуы керек.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Аяқталуы 10 минут


Сабақты қорыту

«Жолаушы» викторинасы.

Жолаушы деп кімдерді атайды?Жолаушыларға жалпы міндеттер қандай? Көлікті күту орындары қалай аталады және олар қалай белгіленеді? Көлік құралы қозғалған кезде жолаушыға не істеуге тыйым салынады? Автобусқа, троллейбусқа, трамвайға отырғызу және түсіру тәртібі қандай? Тұрақты автобусты немесе троллейбусты айналып өтудің ең қауіпсіз жолы қандай? Тұрақты трамвайды қалай айналып өту керек? Көліктен қай жағынан шығу керек және неге? Неліктен жүк көліктері мен тіркемелерге ілінуге тыйым салынады?

Көлікті пайдалану ережелерін сақтамау салдарынан орын алған жол-көлік оқиғаларын талдау арқылы сабақты аяқтауға болады.

Жолаушыларға маршруттық көлік жүргізушісінің қозғалыс кезінде назарын аударуға рұқсат етілген бе?

Қоғамдық көлік жолаушыларына көлік жүргізу кезінде тұруға рұқсат етіле ме?

Қандай жағдайларда жолаушыларды жол жиегінен отырғызуға және түсіруге рұқсат етіледі?

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік

пен қатысқан топты басқа топ оқушылары бағалайды.






Сабақтың соңы

2 мин










Рефлекция « Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:

- Мен бүгін ........білдім

- Маған .... қызықты болды

- Маған....қиын болды



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ