Материалдар / Командалық спорттық ойындар.

Командалық спорттық ойындар.

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2024
93
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы:

«Қоссейіт» жалпы білім беретін мектебі.

Пәні:

Дене тәрбие

Педагогтың аты-жөні

Нурбеков.Талғат.Сламұлы.

Бөлім:

2. Командалық спорттық ойындар.

Күні :


Сынып: 6 а

Қатысушылар саны:13

Қатыспағандар саны : 0

Сабақтың тақырыбы:

Ойын техникасының дағдысын дамыту: Баскетбол алаңдағы қозғалыс.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :


6.1.1.1. Аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолдану.

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар келесіге қабілетті:

Салауатты өмір салтына баулу.

Баскетбол ойынында алаңда қозғалыс бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.

Негізгі алаңдағы қозғалыста шабуылдау және қорғану стратегияларын және тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.

Ойын кезінде қорғаныс және шабуылда шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.

Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:

Баскетбол ойын барысында алаңдағы қозғалыс кезінде командада жақсы жұмыс істеу.

Сәтті ойын үшін түрлі аралық алаңдағы қозғалыста қорғаныс және шабуыл стратегия және тактикаларын байланыстыру.

Ойындарда орындағанда шығармашыл жүгіру, пас және қозғалстарды дамыту.

Өзге оқушыларды бақылау және олардың шығармашылықтарын дамыту әдістерін ұсыну.

Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:

Ойын барысында алаңдағы қозғалыста стратегия және тактикаларды талдау және сынау.

Бағалау критерииі

Оқушы допты еденге соғып бағыт өзгертіп алып жүру яғни алаңда қозғалу техникасын біледі.

Оқушы әр-түрлі жағдайда әріптесіне допты ирек сызық бойымен беру техникаларын біледі.

Оқушы топпен алаңда бағдарлап қозғалу барысында белсенділігін көрсете алады.


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Жалпы сапқа тұру. Оқушылардың сабаққа тұрғызу, түгендеу дайындығын тексеру, саптық жаттығулар орындау. Өткен сабаққа тоқталып, жаңа сабақты хабарлау. Сабақ мақсатын анықтап алу. Қауіп сіздік ережелерін ескерту.

Спорт залды айнала жеңіл жүгіру:

Қолды кеуде тұста артқа сермей жүгіру;

Оң қолды жоғары, сол қолды төмен яғни ауыстыра сермей жүгіру.

Оң және сол жанымен қолды белге ұстап жүгіру;

Оң және сол жанымен қолды алға-артқа сермеп жүгіру;

Қолды алдыға қойып алақанға тізені тигізе жүгіру;

Қолды артқа қойып алақанға өкшені тигізе жүгіру;

Демді қалыпқа келтіру жатығулары:

Қолды белге қойып табанның сыртымен жүру;

Қолды жанға жоғары-төмен сермей жүру;

Орнында тұрып жалпы дамыту жаттығуларын орындау.




Арнайы баскетбол ойынына бейімделу жаттығулары.

Топпен және жеке дара әр оқушымен жұмыс жасау.

Жүгіріп келе жатып белгі бойынша кілт тоқтау;

Бір аяққа тоқтау;

Оң немесе сол жаққа екі қадам шығып тоқтау;

Артқа бұрылып тоқтау;

Артқа бұрылып керсінше бағытқа жүгіру.



Мұғаліммен сәлемдеседі.




Үй тапсырмасын қайталау, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.









Баскетбол ойын ережелерін қайталау.



Басбармақ арқылы.















Интернет желілері

Оқулық.



Ортасы
















































































Сабақтың соңы:





Оқушылар жұптарда жұмыс істейді (баскетбол):

Допты алдынан қолдан-қолға ауыстырып, бастан жоғары айналдырып, кеудеден айналдырып, аяқтар арасынан өткізіп алып жүру.

Допты еденге соғып алып жүру:







Эстафета «Конустар арасымен допты жүргізу».








Ойынның мақсаты: оқушыларды доппен алаңда бағыт өзгертіп тез қозғалуға дағдыландыру.

Жұптық жұмыс.

Допты әріптесіне беру техникалары:


Кеуде тұстан әріптесіне допты беру.



Бір қолмен допты жанынан әріптесіне беру тәсілі



Екі топқа бөлініп алаңның екі шетіне тізбекке тұру. Белгі бойынша екі топтан оқушы шығып бір-біріне доп беріп алып жүру.




Топта жұмыс істеу. Оқушылар 5 жұлдыз сызығын жасап тұрады. Допты сағат тілімен бес жұлдыз әдісімен пас береді. Ойынды топтар арасында өткізіп соңында қай топ оқушылары жылдам әрі қателіксіз екенін айтып жеңімпаз топты анықтау






Ирек сызық бойымен допты әріптесіне беріп қозғалу

Алаңның бір жағында 5-7 ойыншыдан екі команда жарысады. Алаң ортасына қарама-қарсы бағытқа екі топ ойыншылары бір-бірінің артына тізбек жасап қолдарын қойып отырады. Алаң ортасында шығыршық ішінде баскетбол добы болады. Ойын бастауға белгі берілгеннен кейін отырған қалыптан 3 ұпайлық алаң сызығына дейін барған команда орнынан тұрып шеңбер ішіндегі допты алып кәрзеңкеге лақтыру. Лақтырғаннан кейін шеңбер ішіне тез жиналу. Бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді.






Б аскетбол ойыны ережесімен жаттығу ойыны.



Бүгінгі жаңа тақырып бойынша тәсілдерді жетік менгерген оқушыны үлгі тұту, мәселен жарайсын керемет, тамаша деп көтермелей отыру.

Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша оқу мақсатында жоспарланған жаттығуларды, тапсырмаларды орындай білді.
























Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды, дамыту үшін ақыл кеңес береді





































































Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.









Бүгінгі тақырып бойынша алған түсініктерін көрсете білу.




 «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтыру































Бүгінгі жаңа тақырып бойынша тәсілдерді жетік менгерген оқушыны үлгі тұту, мәселен жарайсын керемет, тамаша деп көтермелей отыру.










Бос ойын кеңістігі, баскетбол доптары, ысқырық,фишкаларбор, конустар.








Баскетболда алаңдағы қозғалыстар техникасы бойынша интернет ресурсына сілтеме:


Бекіту:


Бүгінгі өткен сабақ бойынша бекіту сұрақтарымен жұмыс жасау.



Кері байланыс .








Бөлім беру ұйымы.

«Қоссейіт» жалпы білім беретін мектеп

Педагогтың аты-жөні

Талғат. Нұрбеков.

Күні


Сынып 7 а

Қатысушылар саны 12

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Секіру және оның түрлері.. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.2.1 - дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау

Сабақтың мақсаты


оқушыларға жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру;

Аяқ бұлшық еттерінің, буындарының секіруде атқаратын жұмыстарын түсіндіру.

Жүгіру техникасы.

Бір орыннан секіру техникасы.

Ұшу және орнығу

Бағалау критерииі

Оқушы жүгіру алдын дайындықты дұрыс орындай білсе

Жүгіру барысында қол-аяқ қозғалысын үйлесімділігін қадағаласа

Бір орыннан секіру фазаларын білсе

Жүгіріп барып секіріп түсу фазасын білсе

Ұшу және орнығу әдіс-тәсілдерін білсе

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурстар

Басы

Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі:

  • Секірудің қандай түрлерін білесіңдер?

  • Секіру бойынша олимпиада чемпиондарынан кімді білесіңдер? (Ольга Рыпакова).

Постермен жұмыс. Оқушыларға үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың олимпиада ойындарында көрсеткен өнерінен мәлімет беру.


Жалпы дене жаттығулары:

Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:

1.Екі қолды жоғары,аяқтың ұшымен жүру.

2.Екі қол белде,өкшемен жүру.

3.Қол желкеде,жартылай отырып жүру.

4.Қол тізеде,толық отырып жүру.

Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар:

1.Тізені жоғары көтеріп жүгіру.

2. Өкшені жамбасқа лақтырып жүгіру.

3.Аяқтың басын алға сілти жүгіру.

5.Сол қапталмен қолды артқа айналдыра жүгіру..

6.Оң қапталмен қолды алға айналдыра жүгіру.

Оқушы өз жұбын табады

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ







Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар

Ортасы

Негізгі бөлім.

Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:

Екпін. Екпін керекті жылдамдықты жинап алу үшін қажет. Екпін алғаннан кейін секіруші жүгіріп жылдамдық алады. Мұндағы жүгіру адымдық жүгіру деп аталады. Секіруші өзінің әр жүгіру адымын, қозғалысын қадағалау керек және жүіріп келе жатып оң, солға қозғалмай түзу жүгіру керек, адымы өте кең болу керек.


И терілу. Итерілуге жақындағанда секіруші соңғы 3-4 адымдық жылдамдығын көбейту керек. Белгіленген сызыққа келгенде секіруші сызықтан аспай бар екпінмен жерге түсу үшін ұшады.


Ұшу. Секіруші белгіленген сызықтан екпін алып секіргеннен кейін ұшу кезеңі басталады. Ұшу кезінде секіруші өзін бір қалыпта ұстап, мүмкіндігінше алысқа жерге түсудің тәсілдерін орындайды.

Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:

ұшу кезінде бір аяқты бүгу



2) ұшу кезінде екі аяқты бүгу


3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу


Ұшу кезіндегі тәсілдер - секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін


көрсететін шешуші тәсілдер.




Ж ерге түсу. Бұл секірудегі соңғы тәсіл, секірушінің қанша ұзындыққа секіргенін көрсетеді. Жерге түсу кезінде екі аяқтың тізесін жазады, иықты, кеудені алдыға қарай бүгіп, екі қолды төмен немесе алға жібереді.






Жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің көрсеткіштері: ұлдар – 2,60м. («3»)

3,00м. («4»)

3,20м. («5»)

қыздар – 2,20м. («3»)

2,60м. («4»)

2,80м. («5»)

1. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?»

Шарты: 2 топ оқушылары кезекпе-кезек бір орында тұрып, ұзындыққа секіреді. Әр оқушының секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы оқушы секіргеннен кейін әр топтағы барлық оқушының ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.

Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына бағалайды.

Секіру техникасын бағалау

ФИО

Жүгіріп келіп секіру,см

Бір орында тұрып секіру, см

Ұшу және орнығу, см
























сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді











































Дене мүшелеріне байланысты жатығуларды көрсетеді

қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.


















Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау





ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


Ысқырық, секундомер




Сабақтыңсоңы


Қорытынды.


-Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

-Сендер үшін не маңызды болды?

-Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?

- (ҚБ)Бүгінгі сабаққа барлығымыз жақсы қатыстық. Бас бармақ арқылы озімізді бағалайық.

Рефлексия: Балалар алған білімдері бойынша өздерін өздері бағалайды. Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады.

1.Барлық дене мүшелерін атай аламын және олардың атқаратын қызметін білемін дегендер жетістік баспалдағының ең жоғарғы бөлігін таңдайды

2. Атауларын білемін, бірақ кейбір дене мүшелерінің қызметін білмеймін дегендер одан төменгі бөлігін таңдайды.

3. Білемін, бірақ шатастырамын дегендер төменгі бөлігін таңдайды.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!