Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі
Анвар Исмаилов атындағы
кәсіптік колледжі
Ашық сабақ
жоспары
Пәні: Композиция
негізі
Тобы: Д-162
2-курс
Оқытушы: А.Е.
Садыкова
Сабақтың
тақырыбы: Функционалдық жүктемесі
бойынша силуэт түрлері»
Ақсукент
2020ж
Сабақ
жоспары
Оқытушы: А. Е.
Садыкова
Сабақтың тақырыбы:
Функционалдық жүктемесі бойынша силуэт
түрлері»
Сабақтың
түрі:тәжірибелік
Пәнаралық
байланыс: Бейнелеу өнерінің тарихы,
сурет, перспектива
Сабақ өту әдісі: «Кембридж»
технологиясын пайдалана отырып оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау
(бас бармақ) әдісін қолдану
Сабақтың
мақсаты
Мақсаты: Білім алушыларды адам
денесінің сыртқы формасының түрлерімен және киім сипаттамасы мен
киімге қойылатын талапптарды, киім силуэті туралы түсінік беру,
сызба түрлері сызу туралы теориялық білім
беру.
Дамытушылық: Эстетикалық талғамы мен
ұйымдастырушылық ойлау қаблеттерін дамыту, практикалық
іс-әрекеттерін қалыптастыру. Шығармашылық жұмыстарға қызығушылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды әдемілікке,
әсемдікке, ұқыптылыққа, үнемділікке тәрбиелеу, жүйелі еңбекке
баулып , эстетикалық тәрбие беру.
Көрнекіліктер:тақтамен жұмыс,
иллюстрациялық сурет үлгілері, А3, А4 формат, тушь,
акварель
Әдіс -
тәсілі:Шығармашылыққа дамыта оқыту
әдісі. Венн диаграммасы. Ой қозғау әдісі. Мағынаны тану
әдісі
Ашық сабақтың
барысы
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Топ студенттерін тізім бойынша
сабаққа қатысуын тексеру.
-
Студенттердің назарын сабаққа
аудару.
-
Сабаққа қажетті құрал
жабдықтарын түгелдеу.
-
Үи
тапсырмасы
-
Жаңа
сабақ
-
Шығармашылық
жұмыс
-
Жаңа сабақты
пысықтау
-
Жаңа сабақты
бекіту
-
Мағынаны
тану
-
Крсассворд
-
Жұмбақ
-
Үй
тапсырмасы.
Үй тапсырмасын
тексеру:
Үйге берілген тәжірибелік
жұмыстарын талдау.
Өткенді еске
түсіру.
Өткенді қайталау. Өткен
сабақтарға байланысты бірнеше сұрақтар
қойылады.
-
Сән туралы
түсінік.
-
Мода туралы
түсінік
-
Ритм
түрлері.
-
Ахроматикалық хроматикалық
түстер
-
Сәндеу
тәсілдері.
-
Композицияның
заңдылықтары.
-
Пропорция дегеніміз
не
-
Нюанс контраст
түстер
-
Ассиметрия симметрия
диссиметрия
-
Динамика
статика
Жаңа сабақты
түсіндіру
18-ғасырда Францияда король
Людовик карольдығы тұсында финанс министрі ретінде этьен де Силуэт
деген кісі қызмет атқарды. Ол кісіні белгісіз суретші әзіл сықақтап
(карикатура) суретін салды. Бұл салынған сурет ерекше болатын,
өйткені онда адамның бет-бейнесі емес көлеңкесі бейнеленеді. Соған
қарамастан сарайдағылар, бұл суретте силуэттің бейнеленгенін бірден
таныды. Осыдан бастап мұндай сурет салу әдісі силуэт деп аталып
кеткен.
Киімдегі силуэт сызықтары
арқылы киімнің формасын анықтауға болады. Яғни киімнің денеге
қыналу сатысы мен көкірек, бел, мықын, сызығы, иықтың биіктігі мен
ені, бұйымның ұзындығы және етек формасының өзгеруін осы силуэттен
байқауымызға болады.
Силуэт дегеніміз - адамдардың
немесе басқа нәрселердің тұлғасының сырт нобайын ерекше түсетіндей
әсерлеп бейнелеу нәтижесі. Силуэт контурлы немесе таңба күйінде
бейнеленеді.
20-ғасырдың басында киім өндірудің индустрия негізінде өту
кезеңінде костюм формасын айқындайтын басты үш силуэт
бекітілді.
1. Тік
2. жартылай қынамалы
3. қынамалы
Ал 1960 жылдардың орта тұсына
қарай киім силуэттерін жас ерекшеліктеріне байланысты
бөлді.
1. Жасөспірім қыз костюмнің
силуэті
2. Жас әйел костюмінің
силуэті
3. Үлкен жастағы әйел
костюмінің силуэті.
-
Жасөспірім қыз костюмнің
силуэті, спорттық сипатқа ие,
динамикалық қимыл - қозғалысқа икемді болуы
керек.
-
Жас әйел костюмінің
силуэті, лирикалық ойға толы, нәзік
сонымен қатар сылқым немесе жинақы, тұрақты силуэтке
ие.
-
Үлкен жастағы әйел
костюмінің силуэті, ұстамды, элегантты,
пластикалық тұйық силуэтті болып келеді.
Форманың конструктивті
құрылымы силуэтті айқындай түседі, дегенімен кей жағдайда керісінше
бір силуэтті түрлі конструкциялық шешімдер арқылы шығаруға
болады.
Жаңа сабақты
пысықтау.
Шығармашылық
жұмыс.