Материалдар / Компьютердің ішкі құрылымы және қосымша құрылғылары 8-сынып Информатика ҚМЖ

Компьютердің ішкі құрылымы және қосымша құрылғылары 8-сынып Информатика ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютердің ішкі құрылымы және қосымша құрылғылары 8-сынып 3-сабақ Информатика жаңа ҚМЖ ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
96
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Атырау облысы Білім беру басқармасының Атырау қаласы білім бөлімінің "Жалпы білім беретін М.Өтемісов атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Компьютердің ішкі құрылымы және қосымша құрылғылары

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

Педагогтың аты-жөні

Кожантаева А.Г

Күні

20.09.23

Сынып 8 а,ә,б

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Компьютердің ішкі құрылымы және қосымша құрылғылары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


8.1.1.1-қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіну.

Көптеген оқушылар:

процессордың негізгі параметрлерінің қызметін білу

Кейбір оқушылар:

процессор ядросының қарапайым құрылысын атап көрсете алу, талдау, жинақтау..


Сабақтың барысы:



Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімдер әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Оқушылармен амандасады. <br> Сабаққа дайындығын тексереді. <br> Жасанды интеллектті дамытудағы процессордың рөлін айта отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.

Мұғалімдерден сәлем. <br> Олар жұмыс орындарын дайындап жатыр. <br> Мұғалімдер тыңдайды.

Бақылау


Жаңа сабақ (10 мин)

Компьютердің негізгі ұғымдарын қарастырады. <br> Күнделікті өмірдегі аналогияларды және жасанды интеллект саласындағы мысалдарды (мысалы, нейрондық желілер оқыту үшін процессорлардың өңдеу қуатын қалай пайдаланатынын) пайдалана отырып, қолжетімді тілде процессордың функцияларын және оның негізгі сипаттамаларын түсіндіреді. <br> Жасанды интеллект (мысалы, мәтін, кескін генераторлары) қолданатын әртүрлі онлайн қызметтерінің жұмысын көрсетеді және бұл процессордың қандай рөл атқаратынын түсіндіреді. <br> Сыныпты топтарға бөледі және белгілі бір есептерді шешу үшін процессор орындай алатын қарапайым алгоритмдерді құруға тапсырмалар береді (мысалы, деректерді сұрыптау алгоритмі).

Талқылауға белсенді қатысу. <br> Негізгі ұғымдарды дәптерге жаз. <br> Ұсынылған онлайн қызметтерді зерттеңіз. <br> Алгоритмдерді жасау үшін онлайн құралдарды пайдаланып топтық тапсырмаларды орындаңыз.

Бағалау критерийлері: чатботтың функционалдығы, сұрақ-жауаптың өзіндік ерекшелігі, жұмыстың безендірілуі.





Бағалау критерийлері: бағдарламаның дұрыс жұмыс істеуі, шешімнің түпнұсқалығы, код бойынша түсініктемелер

Бағалау критерийлері:

  • Материалды түсіну: Оқушы процессордың қызметін, оның негізгі сипаттамаларын және жасанды интеллектті дамытудағы рөлін түсіндіре алады.

  • Білімді қолдана білу: Оқушы қарапайым алгоритмдер құра алады, жасанды интеллектпен жұмыс істеу үшін онлайн қызметтерді пайдалана алады және шағын бағдарламаларды жасай алады.

  • Ынтымақтастық дағдылары: Оқушы топпен жұмыс жасай алады, өз пікірін айта алады, басқалардың пікірімен санаса алады.

  • Шығармашылық: Оқушы есептерді шешудің өзіндік жолдарын таба алады.

  • АТ қолдану: Оқушы әртүрлі бағдарламалық құралдар мен онлайн қызметтерді шебер пайдаланады.


Оқулық, Алматыкітап

презентация, видео, онлайн қызметтер, тапсырмалар картасы

Практикалық тапсырмалар 15 мин

  • Топтық тапсырма: Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға бөлу. Табиғи тілді онлайн өңдеу қызметтерін пайдалана отырып, нақты сұрақтарға жауап беретін қарапайым чат-бот әзірлеу үшін әр топқа тағайындаңыз .

  • Жеке тапсырма: Әрбір оқушыті қарапайым кескіндерді (мысалы, 0-ден 9-ға дейінгі сандар) тану үшін нейрондық желінің жұмысын имитациялайтын блок негізіндегі бағдарламалау тілінде (мысалы, Scratch) шағын бағдарлама жасауға шақырыңыз..


Мұғалім нұсқаулығы бойынша дискрипторге сай тапсырмаларды орындайды.

Қалыптастырушы бағалау (жұмысты тексеру)


Бекіту (10 мин)

Жеке жұмысты ұйымдастырады: әрбір оқушы процессор мен жасанды интеллект белгілі бір саладағы (мысалы, медицина, білім беру) мәселелерін шешуге көмектесетіні туралы қысқаша презентация немесе бейнеролик жасауы керек. <br> Орындалған тапсырмаларды тексереді.

Презентация бағдарламаларын немесе бейне редакторларды пайдаланып жеке тапсырмаларды орындаңыз.


Презентация бағдарламалары, бейне редакторлар

Бағалау (3 мин)

Сабақты қорытындылайды. <br> Жасанды интеллектті дамытудағы процессордың рөлін түсінуге және алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге ​​көңіл бөле отырып, оқушытердің жұмысын бағалайды.

Мұғалімдер тыңдайды.

Жиынтық бағалау (ауызша сұрау)

-


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!