Материалдар / «Көне қобыз сарыны»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Көне қобыз сарыны»

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пән мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
1571
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

ШҚО Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК


«Бекітемін» ______________

Әдіскер: Аманбаева Х. А

«Келісемін» ______________

Сынып жетекші: Искакова Л.Р.



САБАҚ ЖОСПАРЫ





Тақырыбы: «Көне қобыз сарыны»

Өтетін орны: «С.Бегалин атындағы ЖОББМ» КММ

Сыныбы: 4 «а»

Мерзімі: 25.11.20.

Тобы: 48

Машықкер: Имамова Сағыныш


Баға: «___» __________

Баға: «___» __________

Сабақтың тақырыбы:

Көне қобыз сарыны

Сынып: 4"а"


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

4.1.2.1-ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екі дауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Мәдениет, музыкалық мұра туралы түсінеді. Қобыз үнін ажырата алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Мәдениет, музыкалық мұра туралы біледі. Қобыз үнін ажырата алады және құрылымын ұжыммен бірге сипаттайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Қобыз үнін ажырата алады, сипаттай алады. Мәдениет, музыкалық мұра туралы түсініктерін жеткізе алады.

Бағалау критерийі

Мәдениет, музыкалық мұра туралы біледі. Қобыз үнін ажырата алады. Құрылымын ұжыммен бірге сипаттайды.

Ресурстар

Оқулық, видеоролик, кері байланыс, рефлексия.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, музыка.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған

уақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

3 минут

Сәлемдесу:

-Қайырлы таң, ұстазым,

Қайырлы таң, достарым.

Шеңберге тұрайық,

Жылулық сыйлайық.

Доброе утро, учитель,

Доброе утро, друзья.

Посмотрите друг на друга,

Пожелаете добра.

Good moorning, Good moorning,

Good moorning to you.

Good moorning, Good moorning,

You glad to see you.


Видеоролик


Жаңа білім

15 минут


































Білу және түсіну.

-Ұлттық мәдени мұрамыздың ішінде қобыз аспабының алатын орны ерекше. Қобыз скрипка, виолончель сияқты еуропалық ыспалы аспаптардың арғы атасы болып саналады. Ілия Жақанов атақты қобызшы Ықыласқа арнаған шығармасында қобыздың жасалуын өте көркем суреттеген.



Ілия Жақановтың «Ықылас» романынан үзінді





-Алтынбек ұста қобыз жасағанда ағаштың қай түрін пайдаланған?

-Шанақты қалай ойған?

-Қобыздың бетін қай малдың терісімен қаптаған?

-Қобыздың ішегі қалай жасалған?

-Ысқышты неден жасаған?

-Ықыластың түсіне енген Қорқыт туралы не білесің?



Балалардың жауабы...

















Видеоролик




























Дауыс жаттықтыру

2минут


Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау








https://youtu.be/S0efBnYhwVE






Тыңдау

7 минут




Ықылас Дүкенұлы «Жез киік» күйі





-Күйде киік бейнесін қалай елестеттіңдер? (тастан тасқа секіріп ойнақтайды, желіп жүреді, жайылымда жүр)



«Жезкиік» күйінен үзіндіні ля буынына салып орындау




https://sazalem.com/ru/track/ahmet-zhubanov-ykylastyn-kuii-zhez-kiik


Сергіту сәті

3 минут









Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут











Кері байланыс 5минут

Сергіту сәті. «Көңілді күн»











  • «Жезкиік» күйінің авторы кім?

  • Ықылас Дүкенұлы кім?

  • Қандай қиыншылықтар болды.?

  • Қызықты тұстары?










https://youtu.be/xyS4WWbtttM


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!