Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші
құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау
және салыстыру.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Жаңа
білім
Дауыс
жаттығу
|
Білу және
түсіну.
Қобыз
— таңқаларлық пішінді және
ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Қобыз қазақ халқының ең көне
аспаптарының бірі болып табылады.
Қорқыт ата – түркі халықтарына
ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен
шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп
те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген
сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ
қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай
аңыз-ертегілер туған.
Ықылас Дүкенұлы (1843-1916)
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында дүниеге келген қазақтың атақты
күйші қобызшысы, композитор, қылқобызда ойнаудың асқан дүлдүл
шебері.
Балаларды «Ықылас» романымен
таныстыру, видеоролик көрсету.
Видео ролик көрсету арқылы
дауыс жаттығуын жасау
Балалар енді «Жезкиік» күйін
тыңдап көрейік
Кітаптағы 40 беттегі 3
тапсырма
|
https://youtu.be/g6dMeEu5oCc
https://youtu.be/TdLyZxhbm9k
https://youtu.be/5-iN-zRl3Os
https://youtu.be/k8VMeSpuQJk
Ватсап желісіне аудио тапсырма
жүктедім
|