Материалдар / Көне қобыз сарыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көне қобыз сарыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге көмегі бар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2020
1030
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

ШҚ облысы Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК


«Бекітемін» ______________

Әдіскер: Аманбаева Х. А

«Келісемін» _____________

Пән мұғалімі: Торайгырова Ш.О.





САБАҚ ЖОСПАРЫ

Shape1




Тақырыбы: «Көне қобыз сарыны»

Өтетін орны: «№23 ЖОББМ» КММ

Сыныбы: 4 «а»

Мерзімі: 26.11.20.

Тобы: 48

Машықкер: Жабатаева Аружан


Баға: «___» ______________

Баға: «___» ______________



Сабақтың тақырыбы:

Көне қобыз сарыны

СЫНЫП: 4"А"


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресрустар

Басталуы


Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме? Здравствуйте! Hello!

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушыларға таныстыру.


Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.


Оқушылардың жауабы...







Жаңа білім























































Дауыс жаттығу

Білу және түсіну.

Қобыз — таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Қобыз қазақ халқының ең көне аспаптарының бірі болып табылады.

Қорқыт ата – түркі халықтарына ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай аңыз-ертегілер туған.

Ықылас Дүкенұлы (1843-1916) Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында дүниеге келген қазақтың атақты күйші қобызшысы, композитор, қылқобызда ойнаудың асқан дүлдүл шебері.





Балаларды «Ықылас» романымен таныстыру, видеоролик көрсету.

Видео ролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау



Балалар енді «Жезкиік» күйін тыңдап көрейік





Кітаптағы 40 беттегі 3 тапсырма





















































https://youtu.be/g6dMeEu5oCc

https://youtu.be/TdLyZxhbm9k

https://youtu.be/5-iN-zRl3Os

https://youtu.be/k8VMeSpuQJk

Ватсап желісіне аудио тапсырма жүктедім

Аяқталуы

Сабақты бекіту


Балалар бүгінгі сабақ сендерге түсінікті болды ма?! Егерде түсінбеген ақпараттарың болса міндетті түрде сұраңдар.

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!