Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
ШҚ облысы Білім басқармасы
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» ______________
Әдіскер: Аманбаева Х. А
«Келісемін» _____________
Пән мұғалімі: Торайгырова Ш.О.
САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: «Көне қобыз сарыны»
Өтетін орны: «№23 ЖОББМ» КММ
Сыныбы: 4 «а»
Мерзімі: 26.11.20.
Тобы: 48
Машықкер: Жабатаева Аружан
Баға: «___» ______________
Баға: «___» ______________
|
Сабақтың тақырыбы: Көне қобыз сарыны |
||||
|
СЫНЫП: 4"А" |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Ресрустар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме? Здравствуйте! Hello! Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушыларға таныстыру. Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Оқушылардың жауабы... |
|
||
|
Жаңа білім
Дауыс жаттығу |
Білу және түсіну. Қобыз — таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Қобыз қазақ халқының ең көне аспаптарының бірі болып табылады.
Қорқыт ата – түркі халықтарына ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай аңыз-ертегілер туған.
Ықылас Дүкенұлы (1843-1916) Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында дүниеге келген қазақтың атақты күйші қобызшысы, композитор, қылқобызда ойнаудың асқан дүлдүл шебері.
Балаларды «Ықылас» романымен таныстыру, видеоролик көрсету. Видео ролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау
Балалар енді «Жезкиік» күйін тыңдап көрейік
Кітаптағы 40 беттегі 3 тапсырма |
Ватсап желісіне аудио тапсырма жүктедім |
||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Балалар бүгінгі сабақ сендерге түсінікті болды ма?! Егерде түсінбеген ақпараттарың болса міндетті түрде сұраңдар.
|
|
||
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көне қобыз сарыны
Көне қобыз сарыны
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
ШҚ облысы Білім басқармасы
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК
«Бекітемін» ______________
Әдіскер: Аманбаева Х. А
«Келісемін» _____________
Пән мұғалімі: Торайгырова Ш.О.
САБАҚ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: «Көне қобыз сарыны»
Өтетін орны: «№23 ЖОББМ» КММ
Сыныбы: 4 «а»
Мерзімі: 26.11.20.
Тобы: 48
Машықкер: Жабатаева Аружан
Баға: «___» ______________
Баға: «___» ______________
|
Сабақтың тақырыбы: Көне қобыз сарыны |
||||
|
СЫНЫП: 4"А" |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. |
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы |
Ресрустар |
||
|
Басталуы |
Сәлемдесу: Сәлеметсіздерме? Здравствуйте! Hello! Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушыларға таныстыру. Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Оқушылардың жауабы... |
|
||
|
Жаңа білім
Дауыс жаттығу |
Білу және түсіну. Қобыз — таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Қобыз қазақ халқының ең көне аспаптарының бірі болып табылады.
Қорқыт ата – түркі халықтарына ортақ ұлы ойшыл, жырау, қобызшы. Қорқыт сөзін "Хорқұт" сөзінен шыққан. "Хор" деген көне түркі тіліндегі "Өр" деген сөз, "Һор" деп те айтылған. Ал, "құт", ол кәдімгі "құт", "береке", "игілік" деген сөз. Демек Қорқұт сөзі "жоғарыдан келген құт" деген мағынада. Бірақ қазақ тілінде ол Қорқыт болып, кейін осы атаудан талай аңыз-ертегілер туған.
Ықылас Дүкенұлы (1843-1916) Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында дүниеге келген қазақтың атақты күйші қобызшысы, композитор, қылқобызда ойнаудың асқан дүлдүл шебері.
Балаларды «Ықылас» романымен таныстыру, видеоролик көрсету. Видео ролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау
Балалар енді «Жезкиік» күйін тыңдап көрейік
Кітаптағы 40 беттегі 3 тапсырма |
Ватсап желісіне аудио тапсырма жүктедім |
||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Балалар бүгінгі сабақ сендерге түсінікті болды ма?! Егерде түсінбеген ақпараттарың болса міндетті түрде сұраңдар.
|
|
||
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз


















