
Рамазанова Сандуғаш Сурагановна
«Дайындық негізгі мектебі» КММ жанындағы шағын орталық тәрбиешісі
Аққайың ауданы СҚО
|
Тақырыбы: |
Таным. Көңілді математика әлемі |
||
|
Күні: |
|
||
|
Топ:Ересек топ |
Қатысушылардың саны:13 |
Қатыспағандардың саны: 0 |
|
|
Оқыту мақсаты |
шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады. |
||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады. |
||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді дұрыс құрастыра және ажырата алады. |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды. |
|||
|
Әдіс -тәсілдер |
«Карусель» әдісі, «микрофон» әдісі |
||
|
|
Дағдыларын дамыту: -шеңбер мен төртбұрыш,үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды. Пəндік лексика жəне терминология: Дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник Пікір алмасуға арналған сұрақтар: -Пішін дегеніміз не? Заттың бір формасы. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Тәрбиешінің жетекшілігімен |
-Салеметсіңдер, ме балалар. Ортаға шығып шеңбер құрып амандасып алайық. (Балалар ортаға шығады) -Енді ,балалар мен сендерді топқа бөлгім келеді.Не себептен екенін қазір түсіндіремін.Бұл жерде біз «Карусель» әдісі бойынша бір-бірімізге жақсы тілек айтамыз. (Педагог балаларды геометриялық пішіндер арқылы бөледі.) -Дөңгелектер қолдарыңды ұстап ортаға тұрыңдар. Үшбұрыштылар да қолдарын ұстап дөңгелекті қоршап тұра қалады.Келесі осылай төртбұрыштылар үшбұрыштыларды қоршап тұрады. Енді қолдарыңды жіберіп,бір-біріңе қарап ,дөңгелене тұрып жылы тілек бір сөзбен айтасыңдар. -Енді геометриялық фигуралар топпен орындарыңызға отырыңыздар пішінділер бойынша бөлініп. Психологиялық сәт: - «Микрофон» әдісі - Геометриялық пішіндерді ата. -Дөңгелекте бұрышы бар ма? -Неліктен 3 бұрыш –деп айтамыз? - Неліктен 4 бұрыш –деп айтамыз? -3- бұрыштылардың түсі қандай? - Дөңгелектің ше? - Ал төртбұрыштыкі ше? - От шашу Ойын : «Пішіндер өз орнын табады». Шарты: Балалар ортаға шығып дөңгелене тұрады.Алдарыңда геометриялық фигуралар жатыр. Музыка ойналады, сендер билейсіңдер. Музыка әуені тоқталғанда тез арада өз фигураларыңды тауып өз орындарыңа тұрасыңдар.Қай фигуралар шапшаң жиналады,өз орнын табады. Өзектендіру. Педагог:«Кім қателескен жоқ, неге?» – деп сұрайды.Ойын кезінде айтқан сөздерді қайталайық: дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник. |
«Карусель» әдісі - «Микрофон» әдісі геометриялық фигуралар |
|
|
ҰОҚ: 4К моделі Құрылымдалған ойын |
Проблемалық жағдаят:баланың қиялдау деңгейіне баға беру -Сұрақ: Егерде машинаның дөңгелектері төртбұрышты болса? Қандай жылдамдықпен ол жүрер еді? Жаңалық ашу. -Балалар,біз не туралы айтып отырмыз? -Әрине ,геометриялық фигуралар.Бұл туралы қай оқу қызметінде айтамыз? -Математикада. -Жарайсыңдар. От шашу. Дидактикалық ойын. «Құмда дәл осындай заттың суретін сал» Шарты:үстел үстінде үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері жатады.Балалар өзіне ұнаған суретті алып құмда сурет салып көреді. |
үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері |
|
|
Еркін ойын |
Жаңанықолдану. ТРИЗ ойыны. Ойынның шарты: балаларға геометриялық фигуралар беріледі.Сол фигуралардан ұнайтын затты құрастырып ойнайды. |
|
|
|
|
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: сары –түсіндім; жасыл-қолдана аламын; қызыл-түсінбедім |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көңілді математика әлемі" ересектер тобы, шағын орталық
"Көңілді математика әлемі" ересектер тобы, шағын орталық

Рамазанова Сандуғаш Сурагановна
«Дайындық негізгі мектебі» КММ жанындағы шағын орталық тәрбиешісі
Аққайың ауданы СҚО
|
Тақырыбы: |
Таным. Көңілді математика әлемі |
||
|
Күні: |
|
||
|
Топ:Ересек топ |
Қатысушылардың саны:13 |
Қатыспағандардың саны: 0 |
|
|
Оқыту мақсаты |
шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады. |
||
|
Күтілетін нəтижелер |
Барлық тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады. |
||
|
Көптеген тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді дұрыс құрастыра және ажырата алады. |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды. |
|||
|
Әдіс -тәсілдер |
«Карусель» әдісі, «микрофон» әдісі |
||
|
|
Дағдыларын дамыту: -шеңбер мен төртбұрыш,үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды. Пəндік лексика жəне терминология: Дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник Пікір алмасуға арналған сұрақтар: -Пішін дегеніміз не? Заттың бір формасы. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Тәрбиешінің жетекшілігімен |
-Салеметсіңдер, ме балалар. Ортаға шығып шеңбер құрып амандасып алайық. (Балалар ортаға шығады) -Енді ,балалар мен сендерді топқа бөлгім келеді.Не себептен екенін қазір түсіндіремін.Бұл жерде біз «Карусель» әдісі бойынша бір-бірімізге жақсы тілек айтамыз. (Педагог балаларды геометриялық пішіндер арқылы бөледі.) -Дөңгелектер қолдарыңды ұстап ортаға тұрыңдар. Үшбұрыштылар да қолдарын ұстап дөңгелекті қоршап тұра қалады.Келесі осылай төртбұрыштылар үшбұрыштыларды қоршап тұрады. Енді қолдарыңды жіберіп,бір-біріңе қарап ,дөңгелене тұрып жылы тілек бір сөзбен айтасыңдар. -Енді геометриялық фигуралар топпен орындарыңызға отырыңыздар пішінділер бойынша бөлініп. Психологиялық сәт: - «Микрофон» әдісі - Геометриялық пішіндерді ата. -Дөңгелекте бұрышы бар ма? -Неліктен 3 бұрыш –деп айтамыз? - Неліктен 4 бұрыш –деп айтамыз? -3- бұрыштылардың түсі қандай? - Дөңгелектің ше? - Ал төртбұрыштыкі ше? - От шашу Ойын : «Пішіндер өз орнын табады». Шарты: Балалар ортаға шығып дөңгелене тұрады.Алдарыңда геометриялық фигуралар жатыр. Музыка ойналады, сендер билейсіңдер. Музыка әуені тоқталғанда тез арада өз фигураларыңды тауып өз орындарыңа тұрасыңдар.Қай фигуралар шапшаң жиналады,өз орнын табады. Өзектендіру. Педагог:«Кім қателескен жоқ, неге?» – деп сұрайды.Ойын кезінде айтқан сөздерді қайталайық: дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник. |
«Карусель» әдісі - «Микрофон» әдісі геометриялық фигуралар |
|
|
ҰОҚ: 4К моделі Құрылымдалған ойын |
Проблемалық жағдаят:баланың қиялдау деңгейіне баға беру -Сұрақ: Егерде машинаның дөңгелектері төртбұрышты болса? Қандай жылдамдықпен ол жүрер еді? Жаңалық ашу. -Балалар,біз не туралы айтып отырмыз? -Әрине ,геометриялық фигуралар.Бұл туралы қай оқу қызметінде айтамыз? -Математикада. -Жарайсыңдар. От шашу. Дидактикалық ойын. «Құмда дәл осындай заттың суретін сал» Шарты:үстел үстінде үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері жатады.Балалар өзіне ұнаған суретті алып құмда сурет салып көреді. |
үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері |
|
|
Еркін ойын |
Жаңанықолдану. ТРИЗ ойыны. Ойынның шарты: балаларға геометриялық фигуралар беріледі.Сол фигуралардан ұнайтын затты құрастырып ойнайды. |
|
|
|
|
Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: сары –түсіндім; жасыл-қолдана аламын; қызыл-түсінбедім |
|
|
шағым қалдыра аласыз













