"Көңілді математика әлемі" ересектер тобы, шағын орталық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Көңілді математика әлемі" ересектер тобы, шағын орталық

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көңілді математика әлемі" ересектер тобы, жас маман, шағын орталық тәрбиешілеріне әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Рамазанова Сандуғаш Сурагановна

«Дайындық негізгі мектебі» КММ жанындағы шағын орталық тәрбиешісі

Аққайың ауданы СҚО

Тақырыбы:

Таным. Көңілді математика әлемі

Күні:


Топ:Ересек топ

Қатысушылардың саны:13

Қатыспағандардың саны: 0

Оқыту мақсаты

шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады.

Күтілетін нəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш геометриялық пішіндерді айта алады, дұрыс құрастырады және ажырата алады.

Көптеген тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді дұрыс құрастыра және ажырата алады.

Кейбір тəрбиеленушілер: шеңбер мен төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды.

Әдіс -тәсілдер

«Карусель» әдісі, «микрофон» әдісі


Дағдыларын дамыту:

-шеңбер мен төртбұрыш,үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажыратады және дұрыс атайды.

Пəндік лексика жəне терминология:

Дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

-Пішін дегеніміз не? Заттың бір формасы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



































Тәрбиешінің жетекшілігімен

-Салеметсіңдер, ме балалар. Ортаға шығып шеңбер құрып амандасып алайық.

(Балалар ортаға шығады)

-Енді ,балалар мен сендерді топқа бөлгім келеді.Не себептен екенін қазір түсіндіремін.Бұл жерде біз «Карусель» әдісі бойынша бір-бірімізге жақсы тілек айтамыз.

(Педагог балаларды геометриялық пішіндер арқылы бөледі.)

-Дөңгелектер қолдарыңды ұстап ортаға тұрыңдар. Үшбұрыштылар да қолдарын ұстап дөңгелекті қоршап тұра қалады.Келесі осылай төртбұрыштылар үшбұрыштыларды қоршап тұрады. Енді қолдарыңды жіберіп,бір-біріңе қарап ,дөңгелене тұрып жылы тілек бір сөзбен айтасыңдар.

-Енді геометриялық фигуралар топпен орындарыңызға отырыңыздар пішінділер бойынша бөлініп.

Психологиялық сәт:

- «Микрофон» әдісі

- Геометриялық пішіндерді ата.

-Дөңгелекте бұрышы бар ма?

-Неліктен 3 бұрыш –деп айтамыз?

- Неліктен 4 бұрыш –деп айтамыз?

-3- бұрыштылардың түсі қандай?

- Дөңгелектің ше?

- Ал төртбұрыштыкі ше?

- От шашу

Ойын : «Пішіндер өз орнын табады».

Шарты: Балалар ортаға шығып дөңгелене тұрады.Алдарыңда геометриялық фигуралар жатыр. Музыка ойналады, сендер билейсіңдер. Музыка әуені тоқталғанда тез арада өз фигураларыңды тауып өз орындарыңа тұрасыңдар.Қай фигуралар шапшаң жиналады,өз орнын табады.

Өзектендіру.

Педагог:«Кім қателескен жоқ, неге?» – деп сұрайды.Ойын кезінде айтқан сөздерді қайталайық: дөңгелек-круг, үшбұрыш-треугольник, төртбұрыш-прямоугольник.


«Карусель» әдісі






















- «Микрофон» әдісі












геометриялық фигуралар

ҰОҚ: 4К моделі















Құрылымдалған

ойын

Проблемалық жағдаят:баланың қиялдау деңгейіне баға беру

-Сұрақ: Егерде машинаның дөңгелектері төртбұрышты болса? Қандай жылдамдықпен ол жүрер еді?

Жаңалық ашу.

-Балалар,біз не туралы айтып отырмыз?

-Әрине ,геометриялық фигуралар.Бұл туралы қай оқу қызметінде айтамыз?

-Математикада.

-Жарайсыңдар. От шашу.

Дидактикалық ойын. «Құмда дәл осындай заттың суретін сал»

Шарты:үстел үстінде үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері жатады.Балалар өзіне ұнаған суретті алып құмда сурет салып көреді.
















үйдің, гүлдің,шыршаның,машинаның, суреттері

Еркін ойын

Жаңанықолдану.

ТРИЗ ойыны.

Ойынның шарты: балаларға геометриялық фигуралар беріледі.Сол фигуралардан ұнайтын затты құрастырып ойнайды.



Рефлексия.

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады.

Педагог түсіндіреді: сары –түсіндім; жасыл-қолдана аламын; қызыл-түсінбедім









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.00.2021
1004
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі