Материалдар / "Көңілді тапқырлар" сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

"Көңілді тапқырлар" сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс жұмыс физика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Шілде 2018
653
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Көңілді тапқырлар» сайысы

Мақсаты: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Жоспары:

  1. Оқушыларды екі топқа бөлу

1-топ «Алғырлар»

2-топ «Тапқырлар»

2. Топтар жарысы

3. Физикалық жұмбақтар

4. Бұл неліктен?

5. Сергіту сәті

6. Қызықты тәжірибелер

7. Қызықты сұрақтар.

8. Қорытынды

Армысыздар, бүгінгі кешке жиналған қауым. Бүгінгі біздің «Көңілді тапқырлар» атты сайысымызға қош келдіңіздер!

Ғылымдардың ғылымы

Физика жайында

Кешімізді бастаймыз.

Жан достарым

Мұны жақсы ұғайық

Физика құрметтеуге лайық.

Дүниедегі құбылыстың мәнін де,

Табиғаттың, қозғалыстың бәрінде,

Мүмкін емес физикасыз түсіну

Физика дүние кілті бүгінде.

Оқушыларды екі топқа бөлу.

1-топ: «Алғрлар»

Ұраны: «Болашақтың ұрпағымыз білімді,

Көрсетеміз сабақта алған білімді»

2-топ: «Тапқырлар»

Ұраны: «Тапқырлықты таныту мақсатымыз

Білімменен шықсын тек жақсы атымыз».

І. Топ басшылар сайысы

1. Физика пәні нені оқытады? Табиғат

2. Асторномиядағы белгілі зерттеу құралы? Телескоп

3. Температура бірлігі? Градус

4.Ғылыми дерекке негізделген жорамал? Гипотез

5. Күн жүйесінің құрамынлда неше планета бар? 9

6. «Екінші ұстаз» ретінде танылған ұлы тұлға? Әл-Фараби

7. Күн жүйесінің моделін кім жасады? Коперник

8. Мханика нені зерттейді? Дене қозғалысын

9. Үдеудің формуласы. a=

10. Дененің жерге тартылу күші қалай аталады? Ауырлық күші

11. Ньютонның екінші заңыныі формуласы. a=F/m

12. Заттың қатты күйден сұйық күйге айналуы? Балқу

14. Сұйықтарға қандай қасиет тән? Аққыштық, көлемін сақтайды.

15. Диффузия дегеніміз не? Бір зат молекулалық басқа бір зат молекеулаларына ену құбылысы.

ІІ топ.1. Адамзат ақыл-ойының 20 ғ қолы жеткен ірі табыстарының бірі? Электронды есепеу құрылғсы

2. Асторномия құбылысын фзикалық әдіспен зерттейтін ғылым саласы? Астрофизика

3. Күнің аспан сферасы бойынша жылдық жолы? Эклептика

4. Тұңғыш жер серігі қай жылы қай жертен ұшырылды? 1952 жылы, Байқоңыр ҒА

5. Адамзаттың тұңғыш ғарышкері? Ю.Гагарин

6. Атом құрылысы? Протон, нейтрн, электрон

7. Кельвин шкаласы қай жерлерде қолданылады? Ғылыми зерттеулерде

8. Жыл берілудің неше түрі бар? 3

9. Меншікті жану жылуының формласы? Q=qm

10. Серуенге шыққанда ыстық күндері сүт және т.б. сусындарды қалай сақтауға

Болады? ББөтелкедегі сүт суға салынып, саз балшыөпен оралады.

11. Денелер тікелей жанасқанда пайда болатын күш қалай аталады? Үйкеліс күші

12. Күті өлшейтін құрал, белгіленуі,өлшем бірлігі, ашқан ғалым? Ғ (Н)

13. Центрге тартқыш үдеу формуласы? a=v2/r

14. Ток күші белгіленуі, өлшем бірлігі? І (А)

15. Кернеу белгіленуі, өлшем бірлігі, ашқан адам, өлшейтін құрал, өлшем бірлігі. U(В)

2 бөлім. Полиглот

Келді кезек полгилоттыф шешуге,

Жауаптарды аударуға үш тілде

Қазақ, орыс, ағылшынды білсеңіз

30 ұпай, шәкір, саған несібе.

1-топ:

1. Аса қажет өмірге халық үшін,

Пайдаланымыз күн сайын жарық үшін (тоқ, ток, energy)

2. Жалғыз бағдар білері,

Барғаныңа көнбейді,

Жол көрсетіп береді,

Бірақ өзі көрмейді. (тұсбағдар компас)

3. Қозғалысқа келтіріп,

Жылдамдығын бередң,

Өлшемдерін қарасаң

Ньютонға ол келедөі. (күш, сила, sterno)

4. Өз еркінежіберсеғ,

Дүниені бүлдірер (өрт, огонь)

2-топ:

1. Туыстарын шетінен,

Өбеді де бетінен.

Бал шағы ұсаған,

Бауырына қысады. (магнит, магнит, magnet)

2. Тар шеңберді айналып,

Тар құдыққа байланып

Қаға бере таңдайды,

Әдетінен танбайды. (сағат, часы, clock)

3. Ақжарықтың жаңбыр тамшыларында түрлі-түсті жарық шоқтарына жіктелуінен пайда болатын тамаша көрініс? (кемпірқосақ-радуга-rainbow

4. Жіпке ілдім мен өзім

Кіп-кішкентай күн көзін. (эл.шамы-эл.лампа-eloc.lamp)

5. Жоғалмайды ешқашан

Түрлендірсек егерде.

Басқа күйге ауысса,

Жұмыс істейді әрқашан. (энергия-энергия-energy)

3. Бұл неліктен?

1-топ:

1. Неге су отты сөндіреді? Су буға айналып, оттың көп жылуын алады. Бу отқа ауа жібермейді, ал ауасыз от сөнеді.

2. Судан алған балықты неге қолда ұстау қиын? Сыртқы сілекейімен жабылғандықтан үйкелісті азаййтады.

3. Қаз неге судан құрғақ шығады? Себебеі оның қанаттары өз майымен майланып тұрады, ал майлы зат суланбайды.

4. Ұзындығы 1 м шыны түтікке қорғасын кесегі (бытыра), ағаш қабығынан жасалған тығын және құстың қауырсыны салынды. Түтікті төңкерген кезде, денелер түтіктің түбіне әр түрлі уақытта жетеді. Қайсысы бірінші түседі? Бытыра, тығын, қауырсын.

2-топ:

1. Винтті бұрағанда неге астына шайба салады? Тіркеу ауданын ұлғайтып, мықты бұрау үшін.

2. Қардан жасалған аяз атаға тон кигізсе ол еріп кетеме? Неге?Ю Жоқ ерімейді, себебі тон жылу жібермейді.

3. Қатты жолға қарағанда неге құмды жермен жүру қиын? Қатты жолда күшті тек жүруге жұмсайсыз, ал құмды жерде аяғымыз құмға батып, ондағы үйкелісті жеңу үшін энергия жұмсалады. Энергияның артық жұмсалуы адамды шаршатады.

4. Сандыққа нені тығып қоюға болмайды? Жарықты

4. Сергіту ойыны

Негізі бар ғылымның физикаға,

Жалықпай оқып үйрен сен тек қана.

Білімнің есігін ашты көзін тауып

Ньютон, Энштейн, Архимедтер.

(Физикалық шамалардың белгіленуі мен өлшем бірліктерін қаншалықты меңгергенін тексеру. Оқушыларға нөмерлер тағылады. Мұғалім «1» деп жазылған карточканы көтеріп, «қысым» десе 1 номерлі оқушы «Р», «Паскаль» деп жауап береді.)

1-топ.

1. «Үдеу – «а», м/с2»

2. «Күш- «Ғ», Н»

3. «Температура- «t» 0С»

4. «Жұмыс – «А» Джоуль»

5. «Масса – «m» кг»

2-топ.

1. «Бұрыштық жылдамдық – «W» радиян»

2. «Еркін түсу үдеуі – «g» м/с2»

3. «Жылу мөлшері – «Q» ДЖ»

4. «Жылдамдық – «U» км/сағ»

5. «Уақыт – «t» сағат»

5. Қызықты физикалық тәжірибелерді шеше аласың ба?

1-топ. Тиынды судан алу. Жалпақ тәрелкеге тиын салып оның беттік деңгейінен сәл ғана асатындай су құйылады. Тарелкадағы су астындағы тиынды қолды ылғалдамай алуға бола ма?

Жауап: Қағазды жағып стакан ішіне саламыз стаканды тезірек тиынның жанына тарелка ішіне төңкеріп қоямыз. Қағаз сөнеді де, стакан ақ түтінге толады да, тарелкадағы су оның ішіне жиналады, тиын бұрынғы орыны құрғақшылықта жатады.

2-топ. Жұмыртқаны шөлмекке түсіру.

Жауап: Аузы кең шөлмектің ішіне қағаз жағып, бетіне піскен, аршылған жұмыртқаны қойсақ, шөлмек ішіне түседі.

6. Қызықты сұрақтар.

«Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір»

1. Қандай жолмен ешқашан жүре алмайсың? Құс жолы

2. Елеуішпен су әкеләге бола ма? Болады, қар немесе мұз

3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса, ішінде не қалады? Ауа, су буы

4. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? Сабақ

5. И.Ньютонның заңын ашуға себеп болған жеміс? Алма

6. Кім барлық тілде сөйлейді? Жаңғырық

7. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? Буланады

8. Қандай ыдыстарға су құйылмайды? Суы толық

9. Көзіңмен көресің, бірақ қолыңмен ұстай алмайсың. Ол не? Көлеңке

10. Жерден көтеру оңай, бірақ лақтыру қиын. Ол не? Мамық

7. Қорытынды.

Жеңмпаз топты марапаттау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!