Материалдар / "Көңілді тапқырлар" сайысы

"Көңілді тапқырлар" сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс жұмыс физика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Шілде 2018
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Көңілді тапқырлар» сайысы Мақсаты: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.Жоспары:
  • Оқушыларды екі топқа бөлу
1-топ «Алғырлар»2-топ «Тапқырлар»2. Топтар жарысы3. Физикалық жұмбақтар4. Бұл неліктен?5. Сергіту сәті6. Қызықты тәжірибелер7. Қызықты сұрақтар.8. ҚорытындыАрмысыздар, бүгінгі кешке жиналған қауым. Бүгінгі біздің «Көңілді тапқырлар» атты сайысымызға қош келдіңіздер! Ғылымдардың ғылымыФизика жайында Кешімізді бастаймыз.Жан достарымМұны жақсы ұғайықФизика құрметтеуге лайық.Дүниедегі құбылыстың мәнін де,Табиғаттың, қозғалыстың бәрінде,Мүмкін емес физикасыз түсінуФизика дүние кілті бүгінде.Оқушыларды екі топқа бөлу.1-топ: «Алғрлар»Ұраны: «Болашақтың ұрпағымыз білімді,Көрсетеміз сабақта алған білімді»2-топ: «Тапқырлар»Ұраны: «Тапқырлықты таныту мақсатымызБілімменен шықсын тек жақсы атымыз».І. Топ басшылар сайысы1. Физика пәні нені оқытады? Табиғат2. Асторномиядағы белгілі зерттеу құралы? Телескоп3. Температура бірлігі? Градус4.Ғылыми дерекке негізделген жорамал? Гипотез5. Күн жүйесінің құрамынлда неше планета бар? 96. «Екінші ұстаз» ретінде танылған ұлы тұлға? Әл-Фараби7. Күн жүйесінің моделін кім жасады? Коперник8. Мханика нені зерттейді? Дене қозғалысын9. Үдеудің формуласы. a= 10. Дененің жерге тартылу күші қалай аталады? Ауырлық күші 11. Ньютонның екінші заңыныі формуласы. a=F/m12. Заттың қатты күйден сұйық күйге айналуы? Балқу14. Сұйықтарға қандай қасиет тән? Аққыштық, көлемін сақтайды. 15. Диффузия дегеніміз не? Бір зат молекулалық басқа бір зат молекеулаларына ену құбылысы.ІІ топ.1. Адамзат ақыл-ойының 20 ғ қолы жеткен ірі табыстарының бірі? Электронды есепеу құрылғсы2. Асторномия құбылысын фзикалық әдіспен зерттейтін ғылым саласы? Астрофизика3. Күнің аспан сферасы бойынша жылдық жолы? Эклептика4. Тұңғыш жер серігі қай жылы қай жертен ұшырылды? 1952 жылы, Байқоңыр ҒА5. Адамзаттың тұңғыш ғарышкері? Ю.Гагарин6. Атом құрылысы? Протон, нейтрн, электрон7. Кельвин шкаласы қай жерлерде қолданылады? Ғылыми зерттеулерде8. Жыл берілудің неше түрі бар? 39. Меншікті жану жылуының формласы? Q=qm10. Серуенге шыққанда ыстық күндері сүт және т.б. сусындарды қалай сақтауға Болады? ББөтелкедегі сүт суға салынып, саз балшыөпен оралады.11. Денелер тікелей жанасқанда пайда болатын күш қалай аталады? Үйкеліс күші12. Күті өлшейтін құрал, белгіленуі,өлшем бірлігі, ашқан ғалым? Ғ (Н)13. Центрге тартқыш үдеу формуласы? a=v2/r14. Ток күші белгіленуі, өлшем бірлігі? І (А)15. Кернеу белгіленуі, өлшем бірлігі, ашқан адам, өлшейтін құрал, өлшем бірлігі. U(В) 2 бөлім. ПолиглотКелді кезек полгилоттыф шешуге,Жауаптарды аударуға үш тілдеҚазақ, орыс, ағылшынды білсеңіз30 ұпай, шәкір, саған несібе.1-топ:1. Аса қажет өмірге халық үшін, Пайдаланымыз күн сайын жарық үшін (тоқ, ток, energy)2. Жалғыз бағдар білері,Барғаныңа көнбейді,Жол көрсетіп береді,Бірақ өзі көрмейді. (тұсбағдар компас)3. Қозғалысқа келтіріп, Жылдамдығын бередң, Өлшемдерін қарасаң Ньютонға ол келедөі. (күш, сила, sterno)4. Өз еркінежіберсеғ,Дүниені бүлдірер (өрт, огонь)2-топ: 1. Туыстарын шетінен,Өбеді де бетінен.Бал шағы ұсаған,Бауырына қысады. (магнит, магнит, magnet)2. Тар шеңберді айналып,Тар құдыққа байланыпҚаға бере таңдайды,Әдетінен танбайды. (сағат, часы, clock)3. Ақжарықтың жаңбыр тамшыларында түрлі-түсті жарық шоқтарына жіктелуінен пайда болатын тамаша көрініс? (кемпірқосақ-радуга-rainbow4. Жіпке ілдім мен өзімКіп-кішкентай күн көзін. (эл.шамы-эл.лампа-eloc.lamp)5. Жоғалмайды ешқашанТүрлендірсек егерде.Басқа күйге ауысса,Жұмыс істейді әрқашан. (энергия-энергия-energy)3. Бұл неліктен?1-топ:1. Неге су отты сөндіреді? Су буға айналып, оттың көп жылуын алады. Бу отқа ауа жібермейді, ал ауасыз от сөнеді. 2. Судан алған балықты неге қолда ұстау қиын? Сыртқы сілекейімен жабылғандықтан үйкелісті азаййтады.3. Қаз неге судан құрғақ шығады? Себебеі оның қанаттары өз майымен майланып тұрады, ал майлы зат суланбайды.4. Ұзындығы 1 м шыны түтікке қорғасын кесегі (бытыра), ағаш қабығынан жасалған тығын және құстың қауырсыны салынды. Түтікті төңкерген кезде, денелер түтіктің түбіне әр түрлі уақытта жетеді. Қайсысы бірінші түседі? Бытыра, тығын, қауырсын.2-топ:1. Винтті бұрағанда неге астына шайба салады? Тіркеу ауданын ұлғайтып, мықты бұрау үшін.2. Қардан жасалған аяз атаға тон кигізсе ол еріп кетеме? Неге?Ю Жоқ ерімейді, себебі тон жылу жібермейді.3. Қатты жолға қарағанда неге құмды жермен жүру қиын? Қатты жолда күшті тек жүруге жұмсайсыз, ал құмды жерде аяғымыз құмға батып, ондағы үйкелісті жеңу үшін энергия жұмсалады. Энергияның артық жұмсалуы адамды шаршатады.4. Сандыққа нені тығып қоюға болмайды? Жарықты4. Сергіту ойыныНегізі бар ғылымның физикаға,Жалықпай оқып үйрен сен тек қана.Білімнің есігін ашты көзін тауыпНьютон, Энштейн, Архимедтер.(Физикалық шамалардың белгіленуі мен өлшем бірліктерін қаншалықты меңгергенін тексеру. Оқушыларға нөмерлер тағылады. Мұғалім «1» деп жазылған карточканы көтеріп, «қысым» десе 1 номерлі оқушы «Р», «Паскаль» деп жауап береді.) 1-топ.1. «Үдеу – «а», м/с2»2. «Күш- «Ғ», Н»3. «Температура- «t» 0С»4. «Жұмыс – «А» Джоуль»5. «Масса – «m» кг»2-топ.1. «Бұрыштық жылдамдық – «W» радиян»2. «Еркін түсу үдеуі – «g» м/с2»3. «Жылу мөлшері – «Q» ДЖ»4. «Жылдамдық – «U» км/сағ»5. «Уақыт – «t» сағат»5. Қызықты физикалық тәжірибелерді шеше аласың ба?1-топ. Тиынды судан алу. Жалпақ тәрелкеге тиын салып оның беттік деңгейінен сәл ғана асатындай су құйылады. Тарелкадағы су астындағы тиынды қолды ылғалдамай алуға бола ма? Жауап: Қағазды жағып стакан ішіне саламыз стаканды тезірек тиынның жанына тарелка ішіне төңкеріп қоямыз. Қағаз сөнеді де, стакан ақ түтінге толады да, тарелкадағы су оның ішіне жиналады, тиын бұрынғы орыны құрғақшылықта жатады. 2-топ. Жұмыртқаны шөлмекке түсіру. Жауап: Аузы кең шөлмектің ішіне қағаз жағып, бетіне піскен, аршылған жұмыртқаны қойсақ, шөлмек ішіне түседі.6. Қызықты сұрақтар.«Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір»1. Қандай жолмен ешқашан жүре алмайсың? Құс жолы2. Елеуішпен су әкеләге бола ма? Болады, қар немесе мұз3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса, ішінде не қалады? Ауа, су буы4. Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? Сабақ5. И.Ньютонның заңын ашуға себеп болған жеміс? Алма6. Кім барлық тілде сөйлейді? Жаңғырық7. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? Буланады8. Қандай ыдыстарға су құйылмайды? Суы толық9. Көзіңмен көресің, бірақ қолыңмен ұстай алмайсың. Ол не? Көлеңке10. Жерден көтеру оңай, бірақ лақтыру қиын. Ол не? Мамық7. Қорытынды.Жеңмпаз топты марапаттау.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ