III.
ұОқ-нің тақырыбы бойынша жұмыс 6–25
минут
|
(ұ) Әліппе-альбомдағы
материалмен жұмыс.
Тәрбиеленушілер суретке қарап,
суреттегі балалардың немен айналысып жатқанын
айтады.
Педагог Танграмның геометриялық
конструктор екенін түсіндіреді. Оның фигураларынан жануарлар,
адамдар, құстар, балықтар, көліктерді және т.б. құрастыруға
болады.
Бір көңілді ойын бар, аты оның
«Танграм».
Мұнда бес үшбұрыш бар: екі
үлкен, екі кішкентай, орташаның жартысы.
Сондай-ақ, бір шаршы бар, Оған
да сен таңғалма.
Сонымен қатар Танграмда
Параллелограм да бар.
Балаларға бөлшектерден әртүрлі
заттардың бейнелерін жинап, қағазға жапсыруды ұсынады. Қайшымен
жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін
ескертеді.
(ұ) саусақтарға арналған
жаттығу.
Бас бармаққа қонаққа Бүгін
келді бар саусақ:
Сұқ саусақ, ортаңғы саусақ.
Қалмады аты жоқ саусақ, Ілесті шынашақ.
Достар қалай
ажырамақ?
(ұ, Ж) Жапсырманы орындау
технологиясы.
Балаларға үлгі бойынша жапсырма
жасауды ұсыныңыз.
Бұл жұмыс уақытты талап ететін
болғандықтан, фигураларды жасауды жұмыс қабілеті жоғары балаларға
сеніп тапсыруға болады. Педагог балаларға жұмысты бастамас бұрын
нені бейнелейтінін, қандай түсті қағаз қажеттігін, бөліктерді
қандай тәсілмен қиятындарын және т. б. жасалатын жұмыстарды ойланып
алуларын ұсынады.
Қайшының ашасы кең етіп
ашылады. Ашаның орта бөлігімен қияды. Қағаз парағының үлкен бөлігін
ұстап тұрып, кіші бөлігін қиып алады. Желім жапсырылатын бөліктерге
жағылады. Желім шетінен ортасына қарай жылдам жағылады. Желім
жағылған бөлік үстіне салынады, оның үстіне парақ жабылады және
одан кейін шүберекпен оны ортасынан шетіне қарай мұқият
тегістейді.
|
Әліппе-альбом.
Танграм
үлгілері.
Музыкалық
сүйемелдеу.
Түрлі-түсті қағаз, жай қарындаштар, қайшы, желім
жаққыш, сулық клеенкалар, қоқыс салғыш.
|