Материалдар / Контекстік есептер арқылы оқыту әдістемесін мектеп математика курсында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Контекстік есептер арқылы оқыту әдістемесін мектеп математика курсында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Контекстік есептер арқылы оқыту әдістемесін мектеп математика курсында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қолдану
Авторы:
25 Наурыз 2024
100
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Контекстік есептер арқылы оқыту әдістемесін мектеп математика курсында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда қолдану"

Мақсаты: Математикалық есептерді жасау мен пайдалану арқылы оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту.

Сіздерге қалай контекстік есептерді қолдану арқылы математикалық сауаттылықты үйрену туралы келесі құрылымды ұсынамыз.

Математикалық Есептердің Түрлерін Таныстыру: Оқушыларға адамдардың күнделікті өміріне қатысты мәселелерден, жұмыс істеу, айналау және күнә жауаптарына дейінгі есептерге дейін түрлерін көрсетеміз. Мысалы, бір ересектердің мерзімді тіркеусіз жұмыс істеу керек пікіріне қол жеткізуді анықтайтын жұмыс жасау мәселесі.

Жаңа Концепттерге Қолдану: Математикалық есептердің контекстік негізінде жаңа концепттерді (мәліметтерді) оқушыларға таныстыру арқылы олардың мәселе шешу навысын жетілдіру. Мысалы, ересектерге қол жеткізуді анықтау үшін мағанитті көздердің қалай жұмыс істеуін түсіндіру.

Шешім Тапсыру: Оқушылардың мәселе шешу үмітін тексеру үшін оларға математикалық есептердің шешімін тапсыруға қосымша үрдістер береміз. Олардың шешімдерін қарастыру мен тексеру практикасы олардың функционалды сауаттылығын дамытуға көмектеседі.

Жаңа Мәселе Жасау: Оқушыларға математикалық есептердің аспаптарына сәйкес мәселе жасау үрдістерін ұсынамыз. Олардың өзінде математикалық мәдениетті анықтау, сондай-ақ функционалды сауаттылығын жетілдіру мақсатында оқушыларды мақсатты әдістемелер жасауға қатыстыратын боламыз.

Бекітілген Жағдайларға Сәйкес Өзгерістер Жасау: Оқушылардың өзінің біліміне сәйкес өзгерістер жасауға қатыстыратын жағдайларға сәйкес функционалды сауаттылығын арттыру.


Математикалық контекстік есептерді
сабақта қолдану үшін кейбір адамдардың күнделікті өміріне қатысты мәселелерді математикалық түсіндірулерге айналдыру үшін келесі қадамдарды орындауға мүмкіндік беріледі:

  1. Мәселенің Түрін Түсіну: Бірінші етапта, оқушыларға мәселенің қандай түрінен барысында байланыстығын анықтау керек. Мысалы, теңгенің барлық қаржылық сатылған соң қаланы табу мәселесі.

  2. Мәселені Түсіндіру: Мәселе туралы күтімді суреттер мен сөздіктің қолданылуы арқылы оқушыларға мәселе туралы толық түсінік берілуі керек.

  3. Математикалық Модельдеме: Мәселе бойынша өнімділікті, математикалық қоғамдықты, табиғи процестерді мәліметтермен санала отырып түсіндіру керек.

  4. Жазбалы Түсіндіру: Мәселе шешімін түсіндірудің алғашқы қадамы шығарушылардың дұрыс шешімін қалыптастыру және оның қалыптасуын санала отырып жазбалар арқылы айқындап түсіндіру.

  5. Шешімді Табу: Оқушылардың мәселені шешу үмітін тексеру үшін мәселенің шешімін табу және оның қандайды қандай нәтижеге жол ашырғанын анықтау.

  6. Мәселең Нәтижесін Тексеру: Мәселе шешімін тексеру үшін оқушылардың шешімді түсіну және шешімді толықтай анықтау керек.

Математикалық контекстік есептерді шешу бойынша оқушыларға мәселенің кейбір мүмкін нәтижелеріне жетуге көмек көрсетеді. Бұл есептер арқылы олар математикалық түсіндіруді және шешімді дамыту үмітін арттыруға мүмкіндік береді



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!