Сабақтың тақырыбы:Координаталары бойынша жазықтықта нүктелерді кескіндеуОқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Білімділік:Оқушылардың тік бұрышты координаталар жүйесінде нүктелерді сала білу,центрлік және осьтік симметрияға қатысты фигураларды кескіндей білу білім-білік, дағдыларын жетілдіру. Алған білімдерін бекіту.Дамытушылық: Оқушылардың симметрияның сұлулық пен әсемдікке деген қатысы туралы түсінігін қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.Әдіс-тәсілдері:Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, деңгейлік тапсырмаларды орындауОқып-үйренуден күтілетін нәтиже:- координатасы бойынша нүктелерді кескіндей алады;-түзуге қатысты симметриялы фигураларды сала біледі;-нүктеге қатысты симметриялы фигураларды сала біледіСабақтың түрі:Бекіту сабағыСабақтың кезеңдері:1. Сабақтың басталуын ұйымдастыруМұғалімнің іс-әрекеті-Сәлеметсіңдер ме, оқушылар.Өткен сабақтарда қандай тақырыптарды өтіп, нені үйренгендігімізді есімізге түсірейік.-Бүгін сабақта координаталық жазықтықта әр түрлі фигураларды кескіндеуді үйренеміз.Сендерге шығармашылық табыс тілеймін.Сабақты топқа бөлім өткіземіз.Топ жетекшілерін анықтайық.Бағалау әдісін айтып өтейік.Оқушының іс-әрекетіОқушылар симметрия түрлерін атайды.Сабақта күтілетін нәтижені анықтайды. Бағалау әдісін айтады."5" "4" "3"2. Оқушылардың алған білімдерін еске түсіру"Үшбұрыштар" әдісі бойынша топтар бір-біріне сұрақтар қояды.Әр топтан бір оқушы қойылған сұраққа жауап береді.2.Практикалық кезең (Игерген білімді қолдану)"Кім жылдам"Кестеде координаталары бойынша әріптер жазылған. Әріптерді ретімен орналастырғанда француз математигінің аты-жөні шығады.Д(-8;6) Е(-6;4)Н (0;3) Е(-3; 7)Р(0;11) А(-4;10)Т(5;12) Р (6;1)Е(8;2) К(7;9)Жауабы: Рене ДекартЕсептер шығаруӘр топқа жеке-жеке тапсырма беру.1-топ.Есеп. Мына нүктелерді координаталық жазықтыққа орналастыр:А (-4;2), В(2;2), С(2;-3) , D(х;у).а) D(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос,А мен D-ні түзумен қос.б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданын тап.2-топМына нүктелерді координаттық жазықтыққа орналастыр:A(-4;2), B(х;у), C(2,-3), D(-4;-3).а) В(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос,А мен D-ні түзумен қос.б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданын тап.3-топКоординаталық жазықтықта төбелері А(- 2;-1), В(-2;3), С(4;3) нүктелері болатын АВС үшбұрышын салып, оның ауданын табыңдар. Бірлік кесінді1см-ге тең.4-топ.Координаталық жазықтықта төбелері А(0;-2), В(6;-2), С(6;4) нүктелері болатын АВС үшбұрышын салып, оның ауданын табыңдар.Бірлік кесінді 1см-ге тең.Зерттеу-есебіЕкі топқа ортақ тапсырма беріледі, олар бір-бірін тексереді.1-тапсырма. Берілген фигураға координата басына қатысты симметриялы фигураны салып беріңдер.2-тапсырма. Фигураларды салыстырыңдар.Қорытынды жасаңдар. Ордината осіне қарағанда симметриялы фигураны кескіндеңдер.Сергіту сәті. Слайд көрсету.Слайдта симметриялы фигуралар көрсетілген.Оқушылар симметрияның қандай түрі көрсетілгенін анықтайды.Шығармашылық жұмыс.Нүктелерді тізбектей қоса отырып фигураны салыңдар.1-топ1) (-4;1) , (-6;1), (-6;2), (-3;5), (3;7), (1;5), (2;4),(4;3),(5;2), (6;2), (8;4), (8;-1), (6;0), (0;-3),(2;-6), (-2;-3), (-4;-2), (-5;-1), (-6;1)2) (-4;-2) (-2;0), (-2;2), (-3;5)3) (-3;3)Балықтың суреті2-топ1) (-8;1), (-6;2), (-2;0), (1;2), (5;1), (7;-4), (9;-3)2) (-2;6), (0;8), (3;7), (5;5), (7;7)3) (1;2), (3;9), (4;8), (5;8), (6;9), (6;10), (5;11), (4;11), (3;10), (3;9)Адамның суреті3-топ(-3;12), (2;11), (5;18), (9;16), (6;16),(6;10),(7;5),(6;2), (2;2), (0;-8),(2;-10),(-2;-10), (-2;2), (-4;1), (-9;-5), (-8;7),(-9;7), (-10;11), (-9;11), (-3;12).Түйеқұстың суреті4-топ(6;5), (7;4), (8;3), (8;2), (8,5; 1),(6,5; 0),(5,5; 0,5), (5;0), (9;-7), (10;-7), (10;-8),(8;-8), (3;-3), (1;-4), (-4;-4), (-6;-3), (-7;-5),(-8:-6), (-8;-7), (-7;-7), (-7;-8), (-9;-8), (-10;-6),(-10;-2), (-12;-5),(-13;-5), (-13;-4), (-13;-3), (-13;-4),(-12; -4), (-10;2), (-1;2), (1;3), (4;3), (6;5)Жолбарыс суретіҚорытынды. Сонымен біз бүгін әр түрлі фигуралардың суретін салып, алған білімімізді шыңдадық.Координаталық жазықтықта әр түрлі фигураларды кескіндеу арқылы математиканың кереметтілігіне көздеріңді жеткізген шығарсыңдар.Бағалау: Жинаған фигуралар бойынша бағаланады.Оқушылар жинаған ұпайларын санайды.20-25 ұпай «5»16-20 ұпай «4»13-15 ұпай «3»Қорытынды баға қою.Рефлекция.Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу.Үйге тапсырма:Кез-келген фигураны жазықтықта салу, координаталарын жазу.