Материалдар / Координаталары бойынша жазықтықта нүктелерді кескіндеу

Координаталары бойынша жазықтықта нүктелерді кескіндеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың тік бұрышты координаталар жүйесінде нүктелерді сала білу,центрлік және осьтік симметрияға қатысты фигураларды кескіндей білу білім-білік, дағдыларын жетілдіру. Алған білімдерін бекіту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
872
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Координаталары бойынша жазықтықта нүктелерді кескіндеуОқып-үйренудің негізгі мақсаттары:Білімділік:Оқушылардың тік бұрышты координаталар жүйесінде нүктелерді сала білу,центрлік және осьтік симметрияға қатысты фигураларды кескіндей білу білім-білік, дағдыларын жетілдіру. Алған білімдерін бекіту.Дамытушылық: Оқушылардың симметрияның сұлулық пен әсемдікке деген қатысы туралы түсінігін қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.Әдіс-тәсілдері:Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, деңгейлік тапсырмаларды орындауОқып-үйренуден күтілетін нәтиже:- координатасы бойынша нүктелерді кескіндей алады;-түзуге қатысты симметриялы фигураларды сала біледі;-нүктеге қатысты симметриялы фигураларды сала біледіСабақтың түрі:Бекіту сабағыСабақтың кезеңдері:1. Сабақтың басталуын ұйымдастыруМұғалімнің іс-әрекеті-Сәлеметсіңдер ме, оқушылар.Өткен сабақтарда қандай тақырыптарды өтіп, нені үйренгендігімізді есімізге түсірейік.-Бүгін сабақта координаталық жазықтықта әр түрлі фигураларды кескіндеуді үйренеміз.Сендерге шығармашылық табыс тілеймін.Сабақты топқа бөлім өткіземіз.Топ жетекшілерін анықтайық.Бағалау әдісін айтып өтейік.Оқушының іс-әрекетіОқушылар симметрия түрлерін атайды.Сабақта күтілетін нәтижені анықтайды. Бағалау әдісін айтады."5" "4" "3"2. Оқушылардың алған білімдерін еске түсіру"Үшбұрыштар" әдісі бойынша топтар бір-біріне сұрақтар қояды.Әр топтан бір оқушы қойылған сұраққа жауап береді.2.Практикалық кезең (Игерген білімді қолдану)"Кім жылдам"Кестеде координаталары бойынша әріптер жазылған. Әріптерді ретімен орналастырғанда француз математигінің аты-жөні шығады.Д(-8;6) Е(-6;4)Н (0;3) Е(-3; 7)Р(0;11) А(-4;10)Т(5;12) Р (6;1)Е(8;2) К(7;9)Жауабы: Рене ДекартЕсептер шығаруӘр топқа жеке-жеке тапсырма беру.1-топ.Есеп. Мына нүктелерді координаталық жазықтыққа орналастыр:А (-4;2), В(2;2), С(2;-3) , D(х;у).а) D(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос,А мен D-ні түзумен қос.б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданын тап.2-топМына нүктелерді координаттық жазықтыққа орналастыр:A(-4;2), B(х;у), C(2,-3), D(-4;-3).а) В(х;у) нүктесінің «х» пен «у»-ін мәндерін тап.ә) А мен В-ні түзумен қос, В мен С-ні түзумен қос, С мен D-ні түзумен қос,А мен D-ні түзумен қос.б) Пайда болған тіктөртбұрыштың ауданын тап.3-топКоординаталық жазықтықта төбелері А(- 2;-1), В(-2;3), С(4;3) нүктелері болатын АВС үшбұрышын салып, оның ауданын табыңдар. Бірлік кесінді1см-ге тең.4-топ.Координаталық жазықтықта төбелері А(0;-2), В(6;-2), С(6;4) нүктелері болатын АВС үшбұрышын салып, оның ауданын табыңдар.Бірлік кесінді 1см-ге тең.Зерттеу-есебіЕкі топқа ортақ тапсырма беріледі, олар бір-бірін тексереді.1-тапсырма. Берілген фигураға координата басына қатысты симметриялы фигураны салып беріңдер.2-тапсырма. Фигураларды салыстырыңдар.Қорытынды жасаңдар. Ордината осіне қарағанда симметриялы фигураны кескіндеңдер.Сергіту сәті. Слайд көрсету.Слайдта симметриялы фигуралар көрсетілген.Оқушылар симметрияның қандай түрі көрсетілгенін анықтайды.Шығармашылық жұмыс.Нүктелерді тізбектей қоса отырып фигураны салыңдар.1-топ1) (-4;1) , (-6;1), (-6;2), (-3;5), (3;7), (1;5), (2;4),(4;3),(5;2), (6;2), (8;4), (8;-1), (6;0), (0;-3),(2;-6), (-2;-3), (-4;-2), (-5;-1), (-6;1)2) (-4;-2) (-2;0), (-2;2), (-3;5)3) (-3;3)Балықтың суреті2-топ1) (-8;1), (-6;2), (-2;0), (1;2), (5;1), (7;-4), (9;-3)2) (-2;6), (0;8), (3;7), (5;5), (7;7)3) (1;2), (3;9), (4;8), (5;8), (6;9), (6;10), (5;11), (4;11), (3;10), (3;9)Адамның суреті3-топ(-3;12), (2;11), (5;18), (9;16), (6;16),(6;10),(7;5),(6;2), (2;2), (0;-8),(2;-10),(-2;-10), (-2;2), (-4;1), (-9;-5), (-8;7),(-9;7), (-10;11), (-9;11), (-3;12).Түйеқұстың суреті4-топ(6;5), (7;4), (8;3), (8;2), (8,5; 1),(6,5; 0),(5,5; 0,5), (5;0), (9;-7), (10;-7), (10;-8),(8;-8), (3;-3), (1;-4), (-4;-4), (-6;-3), (-7;-5),(-8:-6), (-8;-7), (-7;-7), (-7;-8), (-9;-8), (-10;-6),(-10;-2), (-12;-5),(-13;-5), (-13;-4), (-13;-3), (-13;-4),(-12; -4), (-10;2), (-1;2), (1;3), (4;3), (6;5)Жолбарыс суретіҚорытынды. Сонымен біз бүгін әр түрлі фигуралардың суретін салып, алған білімімізді шыңдадық.Координаталық жазықтықта әр түрлі фигураларды кескіндеу арқылы математиканың кереметтілігіне көздеріңді жеткізген шығарсыңдар.Бағалау: Жинаған фигуралар бойынша бағаланады.Оқушылар жинаған ұпайларын санайды.20-25 ұпай «5»16-20 ұпай «4»13-15 ұпай «3»Қорытынды баға қою.Рефлекция.Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу.Үйге тапсырма:Кез-келген фигураны жазықтықта салу, координаталарын жазу.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ