Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: 5.1А Натурал сандар және нөль |
Мектеп: «№1 жалпы білім беру орта мектебі»ММ |
||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажибенова |
||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік. |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.3.1.1 әртүрлі бірлік кесінді ұзындықтарын білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді ұғымын түсіну; 5.5.3.2 Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 5.5.3.6 Натурал сандарды салыстырудың нәтижесін >, <, = белгілері арқылы жазу; |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар орындай алады:Натуралсандарң жазылуын,реқатарын 1..Координаталық сәуледегі бірлік кесіндіні білу 2. Натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; 3. Натурал сандарды салыстырудың нәтижесін >, <, = белгілері арқылы жазуды меңгерту |
||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар жаңа лексиканы өздерінің оны түсінгенін көрсету үшін дұрыс пайдалануға қабілетті Пәнге қатысты лексика мен терминология : Координаталық сәуле, бірлік кесінді, ұзындық, натурал сан . Үш тілде терминдермен таныстыру
|
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа қалыптасады, сүйіспеншілік-пен қарауға үйренеді, өзіне және айналадағы адамдарға құрмет |
||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
- |
||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Натурал сандар. Жұп және тақ сандар. |
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин Білу |
I кезең. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен таныстыру.
«Миға шабуыл»
Сұрақ-жауап: 2. Натурал сан қатары дегеніміз не? 3. Тақ сандарға қандай сандар жатады? 4. Жұп сандарға қандай сандар жатады? Топқа бөлу: үлестірме қағаздар арқылы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну Қолдану 12 минут 10 минут 7 минут Талдау 8 минут Жинақтау |
II кезең Жаңа сабақты меңгерту ІІІ. Координаталық сәуле ұғымы бойынша жұмыс. а) Сәуле ұғымы бойынша түсінік беру. б) Сәуле бойында натурал сандарды орналастыру Тапсырма 1 а) Бірлік кесіндіні анықтап координаталық сәуле сызыңдар. Координаталық сәуледе А(8), В(2), С(9), D(5) нүктелерін көрсетіңіз. ә) Осы координаталық сәуледе D нүктесінен 2 бірлік кесінді қашықтықтағы нүктелерді белгілеңіз. Осы нүктенің координатын жазыңыз. Дескриптор:
1. Натурал сандарды санауы бойынша салыстыру. 2. Натурал сандарды жазылуы бойынша салыстыру. 3. Натурал сандардың координаталық сәуледе орналасуы бойынша салыстыру. Натурал сандарды әртүрілі тәсілдермен салыстыруға болады. Тапсырма 2 Координаталық сәулені қолданып
а) координатасы ең үлкен нүктені; ә) координатасы ең кіші нүктені; б) координатасы В нүктесінің координатасынан үлкен, бірақ D нүктесінің координатасынан кіші болатын нүктені; в) координаттары А нүктесінің координатасынан үлкен болатын нүктені анықтаңыз. Дескриптор:
Тапсырма 3 Шыққан сан 20891 санынан үлкен болуы үшін, жұлдызшаның орнына қандай цифр қою керек? а) 2*891 в) 2089* с) *0891 Дескриптор:
Тапсырма 4 Сандарды салыстырып нәтижесін >, <, = белгілері арқылы жазыңыз: а ) 189256 189356 ә ) 456112 456112 б ) 520520 520500 в ) алты жүз елу тоғыз 600+40+5 с ) 300+90+7 үш жүз тоқсан екі Дескриптор:
Тапсырма 5 Теңсіздікті қанағаттандыратын үш таңбалы санды жазыңыз: _______< 357 299<_______ _______>432 549>_______ Дескриптор:
Топтық жұмыс (тақтайша көтеру) І топ тапсырмасы 1. у-тің орнына қойғанда 1) 13<y<19 2) 3<y<12 қос тенсіздігі дұрыс болатындай барлық натурал сандарды атаңдар және жеке -жеке координаталық сәуледе кескіндеңдер. Шешімі: 1) 13<y<19 13< 14, 15,16,17,18< 19 O
0 1 13 14 15 16 17 18 19
Дескриптор:
ІІ топ тапсырмасы Төменде кескінделген координаталық сәулені қолданып, мүмкін болатын барлық қос теңсіздіктерді жазыңдар. О • • • • 0 a b c Шешімі: 1) 0 < a < b; 2) 0 < b< c; 3) a < b < c; 4) 0 < a < c Дескриптор:
ІІІ топ тапсырмасы Белгісіз цифрлары жұлдызшалармен ауыстырылған сандарды салыстырыңдар: 8** және 2** 45** және 43 *** 17 3** және 172 *** 1 362 *** және 13 61* *** Дескриптор:
Жеке жұмыс. Өтілген сабақ материалдары бойынша тесттік тексеру. 1. Ауаның таңертеңгі температурасы 170С болды, ал күндіз 140С –ға көтерілді, кешке 60С-қа төмендеді. Кешкі температураны анықтаңдар.. 240 С; 250 С; 260 С; Басқа жауап. 2. Берілген нүктелердің қайсысы қалғандарына қарағанда солға қарай орналасқан? А(7); В(10); С(11); D(4). 3. Координаталық сәуледе 19 және 43 сандарының арасында неше бірлік кесінді бар? 23; 24; 25; Басқа жауап. 4. Берілген нүктелердің қайсысы координаталық сәуледе екі нүктенің ортасында орналасқан? А(18); В(14); С(11); D(8) 5. Координаталық сәуледе 7-ден кем сандарды белгілеңдер.
0 х 6. Координаталық сәуледе 9-ден кем, 3-тен артық болатын сандарды белгілеңдер.
|
Жұмыс парақшалары Сызғыш, өшіргіш, қарындаш, маркер Презентация Таратпа материалдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма. №103, №105 Рефлексия/ – 2 минут/ стикерлер Стратегия «Блоб ағашы» |
стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз? Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Сілтемелер Денсаулық жағдайын тексеру АТ құндылықтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өткен материалды қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен және жекеше жұмыс түрлеріне сай ұсынылды. |
Қосымша №1 парағындағы бағалау критерийлері және дескрипторларына сай өздері бағалайды. Бақылау және комментарий жасау, ауызша немесе жазбаша сұрақтар арқылы бағалау жүреді. Жұппен, топпен жұмыста әрбір оқушының қатысымы жіті қадағаланады. |
Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалды. Оқушылардың зерттеушілік қасиеттерінің дамуына, өзара бірлесіп жұмыс атқаруына, бірін-бірі тыңдап, көмекке келу немесе сөз саптау, түсініктеме беру, сурет арқылы беруге баса назар аударылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бейнелеу Сабақ міндеттері/ Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Бүгін сыныпта қандай атмосфера болды? Менің дифференциалдау бойынша жұмысым жақсы өтті ме? Барлығы жоспарланған уақытқа сәйкес өтті ме? Мен жоспарға қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос орынды Сіздің сабағыңызды бағалау үшін пайдаланыңыз. Сол жақтағы кестедегі Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Қандай екі мезет бәрінен де ұнады (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1: 2: Қандай екі мезет сабақты жақсартар еді (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1: 2: Мен сабақтан топпен келесі сабақта менімен болатын жекелеген оқушылар туралы не білдім |