Материалдар / Координаталық түзу 5 сынып

Координаталық түзу 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал предназначен для учащихся 5 класса при изучении новой темы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
675
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 5Сабақтың тақырыбы: Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында сандарды кескіндеуСабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға координаталық түзудің анықтамасын түсіндіру, координаталық түзудегі оң бағыт пен теріс бағытты ажырата алуға, координаталық түзу шкаласын салуға үйрету, берілген санға координаталық түзуде бір ғана нүкте сәйкес келетінін ұғындыру, координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандардың кескінделуін көрсету.Дамытушылық: Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Әр оқушының өздігінен еңбектенуге, ұлтжандылыққа, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, диалогтық оқыту, сұрақ - жауап, көшбасшылықСабақтың көрнекілігі: проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырмапарақтары, үлестірме тапсырмаларСабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезең. Бағдаршам тренингі, музыка ойнап тұрадыЖасыл түсті қол (амандасады қол алысып) Сары түсті қол (иықтарынан қағады) Қызыл түсті қол (құшақтасады). Оқушылар соңғы қызыл түсті бағдаршам түсін көрсеткенде екеуден құшақтасып қалады, сол жұптар болады. Солайша 3 жұп құрамыз2. Жаңа сабақ. Жаңа тақырыпты өздері игеруге көмектесу. Алдымен интерактивті тақта көмегімен оқушыларға екі баланың қарама - қарсы жүріп бара жатқан суреті бойынша түсініктеме беріледі. Яғни Асан мен Үсен бір жерден бір - бірінен қарама - қарсы бағытта жүгірді. Асан 4м/с жылдамдықпен жүгірсе, Үсен 5м/с жылдамдықпен жүгірді. Балалардың әрқайсысының1 секундтан кейінгі орындарын табайық. Координаталық сәуле сызамыз.Координаталық сәуленің санақ басы болатын О нүктесі - балалардың жүгіруді бастайтын орны.Асанның жүгіру бағыты «оң бағыт» деп есептеп, оның 1с – та жеткен қашықтығына сәйкес нүктені табамыз.Үсеннің жүгіру бағыты Асанның жүгіру бағытына қарама - қарсы болғандықтан, координаталық сәулемен бір түзудің бойында жататын, басталу нүктесі ортақ сәулені сызамыз.Сызылған сәуленің бойынан Үсеннің 1 с - тағы жүгірген қашықтығына сәйкес нүктені тауып, сол нүктенің координатасын теріс санмен жазамыз. Сонда түзу бойындағы О нүктесінен оң бағытта оң санды, оған қарама - қарсы бағытта теріс санды кескіндеуді үйрендік. Түсіну Әр оқушыға үлестірме парақтар беріліп, оқушылар осыған сәйкес тапсырмаларды орындайды және әркім өз жауаптарымен алмасып бір - бірін тексереді. Талдау. Түзу сызамын, оның бойынан О нүктесін белгіле, осы нүктені санақ басы ретінде қабылдау керек. Бірлік кесіндіні (ОА) таңдап алу керек. Оң бағытты көрсету керек. Мұндай түзуді координаталық түзу деп атаймыз.Координаталық түзу дегеніміз санақ басы болатын О нүктесі және бірлік кесіндісі таңдап алынған, оң бағытты көрсетілген түзу. О нүктесі координаталық түзуді қарама - қарсы бағытталған екі сәулеге бөледі.Координаталық түзу бойында 0 саны О (санақ басы) нүктесімен кескінделеді. Координаталық түзудегі оң бағытты стрелкамен белгілеуКоординаталық түзудегі оң бағытты стрелкамен белгілеу қабылданған. Координаталық түзудің О нүктесінен оң бағытта оң сандар кескінделеді, сол бағытта теріс сандар кескінделеді. Берілген санға координаталық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келеді.Кезекті тапсырма жұпта мәтінмен жұмыс. Қажетті есте сақтайтын мағлұматтарды қайталап оқытып, оқушыларға кейбір әріптері жоғалған мәтінді тарату, деңгейлік тапсырмаларА деңгейінің есебі - ақ түстіВ деңгейінің есебі - сары түстіС деңгейінің есебі - көк түстіҚосымша тапсырма - күлгін түстіДарынды оқушының жұмысын тексеру.3. БекітуОқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет етуЖұптарға тапсырма.Қандай сандар оң сандар деп аталады?Жауабы:Оң сандар координаталық түзудің қай жағында орналасқан?Жауабы:Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?Жауабы:Оң сандарға мысал келтірЖауабы:Қандай сандар теріс сандар деп аталады?Жауабы:Теріс сандар координаталық түзудің қай жағында орналасады?Жауабы:Теріс сандарға мысал келтір.Жауабы:5, 8, 9, 10, 12 сандарының қарама - қарсы бағыттағы сандарын атап берЖауабы:Координаталық түзу дегеніміз не?Жауабы:Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?Жауабы:Координаталық түзудің оң бағыты қай жақта орналасқан?Жауабы:Координаталық түзудің теріс бағыты дегеніміз не?Жауабы:4. Қорытынды. Үйге тапсырма беріліп, бағаланады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ