Көпбұрыштардың аксонометриялық проекциялары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көпбұрыштардың аксонометриялық проекциялары

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарының үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сызу пәні бойынша сабақ жоспары 9-сынып

Сабақ: №16

Мектеп: К.Әзірбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

Күні: 24.10.2018 жыл

Мұғалімнің есімі: Б.Тогысбаев.

Сынып: 9 сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Көпбұрыштардың аксонометриялық проекциялары.

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Мақсаты: Көпбұрыштардың аксонометриялық проекциясын сызу ережесін түсіндіру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Табыс

критерийлері

Барлық оқушылар :

Нүктенің және жазық фигураның аксонометриялық проекциясын орындай алады.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Ережелерді пайдаланып жазық фигуралардың проекциясын сыза алады.

Кейбір оқушылар:

Жазық фигуралардың үш жазықтықтағы проекцияларын координаттар арқылы сыза алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Проекциялаудың ережелерін түсінеді және ойларын жеткізе алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Жазықтық, фигуралар, эпюр, сызба, кешенді, координат.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер/

Талқылауға арналған тармақтар:

Көпжақтардың проекциясының қасиеттерін біледі және сызбасын орындай алады.

Сіз неліктен ....екенін айта аласыз ба?

Жазық фигуралардың аксонометриялық проекцияларын орындай алады.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Проекциялаудың ережелерін пайдаланыпнүк мен жазық фигуралардың жазықтықтағы проекциясын салу.

Алдыңы оқу

Практикалық жұмыс:

Шаршымен призманың тікбұрышты изометриялық проекциясымен қиғашбұрышты фронталь диметриялық проекциясын орындаңдар.

Жоспар

Сабақ кезеңдері Жоспарланған уақыт 45 мин.

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)



Оқыту ресурстар


Мұғалімнің әрекеті

1-кезең

Басталуы

(10 мин)


Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру.

Сабақты бастамас бұрын сыныптың атмосферасын бақылауға алу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында оқушылар бір-бірін мадақтап комплименттер айтадыжәне 5, 6, 8 бұрыштарарқылы оқушыларды топтарға бөлу.

Практикалық тапсырма бойынша оқушылардың деңгейін анықтау.Үй тапсырмасын сұрау арқылы, алған білімдерін еске түсіру, оқушылардың белсенділігін арттыру.

1. Аксонометриялық проекциялау әдісінің мәні неде?

2. Аксонометриялық проекцияның түрлерін атаңдар?

3. Изометрияның координат осьтері қалай орналасады?

Ой қозғау

Пирамиданың, призманың , шаршының және үшбұрыштың бүйірлері мен табандары неше бұрыштан тұрады?


Слайд, оқулық

2-кезең

Ортасы 25 мин


Оқулық мәтіні бойынша топтық жұмыс2.27, 28, 29, 30, 31- суреттерді пайдаланып, көпбұрыштардың аксонометриялық проекциясын салу жолдарын түсіндіру.

Практикалық жұмыс.

1.Тапсырма. А, В нүктелердіңизометриялық проекциясын орындаңдар.

2. Тапсырма. А, В нүктелердің тікбұрышты проекциясын орындаңдар.

3. Тапсырма. Дұрыс көпбұрыштың изометриялық проекциясын үш жазықтықта орындаңдар.


3-кезең Аяқталуы10 мин


Практикалық жұмыстарының дұрыстығын тексеріп, қате сызған оқушыларға сұрақ қойып тексеру.

1. Жазық фигураның қосарланған проекциясы деп нені атайды?

2. Тік бұрышты диметрияның координат осьтері қалай орналасады?


Келесі оқуға арналған тапсырмалар

(үй тапсырмасы)

Практикалық жұмыс:

Бесінші кестені пайдаланып, дәптерлеріңе шаршының, үшбұрыштың, трапецияның және алтыбұрыштың изометриялық, диметриялық проекцияларын сызыңдар.

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыректілік.









Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңызыдың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.








Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.02.2019
1127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі