Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көпбұрыштардың, қоршаған ортадағы заттар бетінің қабырғаларын өлшеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№70 сабақ. Бас әріптен басталып жазылатын сөздер. Бурабай |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтау; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мұғалімнің қолдауымен мәтіннің мазмұнын болжайды және сұрақтар қояды, сұраққа жауап береді. Бас әріптен басталатын Жер-су атауларының неге бас әріптен жазылатындығынын біледі |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут Қосымша тапсырма 2минут Сабақты қорыту 6мин Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Шуақ сыйла» әдісі Шашы алтын, көзі от Шыға ғой күн тезірек Жылу берші, шуақ берші Маған, оған,досыма Тағы, тағы, тағы да Өткенді пысықтау «Спиннер» ойыны Жұлдыздай аққан із қалды, Ерлігін жау да қызғанды. Әлия, Мәншүк, Хиуаз- Қазақтың батыр қыздары. Әділғазы Қайырбеков 1.Жұлдыздай деген не? 2.Жау нені қызғанды? 3. Қазақтың батыр қыздары кімдер? Бас әріппен басталып жазылған сөздерді тап. Неліктен бас әріппен жазылғанын айт. Тақырыпты ашу «Ұяшық» әдісі а) Қазақстанның бас қаласы (Астана). ә) Қазақтың батыр қыздары (Алия, Мәншүк). б) Көкшедегі аңызға айналған жер (Жұмбақтас). –Балалар, жер-су атаулары қандай әріппен жазылады? Жаңа тақырып Фс тапсырмасы. Ұжымдық жұмыс 1-жаттығу Оқушыларға өлеңді мәнерлеп оқытады. -Өлең неліктен «Бурабай» деп аталған? –Өлеңде не туралы айтылған? –Жер-су атаулары қандай әріппен жазылады? –Бас әріппен қандай сөздерді жазамыз. Өлеңдегі бас әріппен жазылған сөздерді тап. Ереже құрастыру Ереже дайын түрде берілмейді. Ережені шығаруға оқушыларды жетелейді. Балалардың ойын қорытындылайды. Ереже Жер-су аттары бас әріппен басталып жазылады: Алатау, Тараз, Жетісу, Семей, Іле ЕБҚ-тапсырма Сыныптағы бас әріппен жазылатын Жер- су, адам аттарын ата және оларға сұрақ қой. Мысалы: Көкшетау-не?, Асқар-кім? ЕҚБ-тапсырма Бас әріппен басталып жазылатын Жер- су, Адам аттарының тізбегін жаса Мысалы: Асқар Бурабай Астана Мөлдір Кәусар Дәптермен жұмыс 2-жаттығу. Жеке оқушыларға оқытады. Тыныс белгісіне назар аудартады. Көркем етіп көшіріп жазғызады. Жұпта мағынасын қалай түсінгені туралы айтқызады
ҚЖ. Топтық жұмыс «Доп лақтыру» ойыны Допта жасырынған сөздерді тап. Сол сөздерді қатыстырып, сөйлем құра. Алматы, Жұмбақтас, Арал, Оқжетпес, Балқаш, Көкшетау Мысалы: Алматы әсем қала. Топтық жұмыс. «Серігін тап» әдісі. 3-жаттығу. Берілген буындардан өзен, көл аттарын құрастырып айт. тіс, Бал, да, сан, ша, І, Сыр, ле, ғай, рия, Қап, Зай, Ер, қаш. Тағы қандай өзен, көл аттарын білетінін айтады Кері байланыс |
Өлеңді хормен оқып, бір-біріне күн шуағын сыйлайды Спиннерді айналдырып, түскен сұраққа жауап береді Ұяшықта жазылған сөздерді алып, атауларын айтады. Сұрақтарға жылдам жауап береді Сұрақтарға жауап береді Хормен ережені жаттайды Жаңа ұғымды игеруге тырысады Жеке жұмыс жасайды Дәптермен жұмыс жасайды Ойын ережесі бойынша қимылдар жасайды Тапсырманы орындайды Тапсырмалар ды орындайды 3 топ үш допты алып, сөздерді оқиды. Сол сөздерге сөйлем құрайды. Топпен берілген буындардан өзен, көл атауларын құрастырады. |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Медаль» әдісі арқылы мадақтау
Дескриптор: Сөздердің мағынасын түсінеді Неліктен бас әріппен жазылғанын біледі Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Жер-су атауларының үлкен әріппен жазылатынын түсінеді Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды Сұрақтарға жауап береді Жаңа ережені құрастырады Тамаша! ҚБ: Мен сенімен мақтанамын! Дескриптор: Жер-су аттарын атайды Оларға сұрақ қояды Тізімін жасайды Дескриптор: Көркем жазу емлесін сақтап жазады Тыныс белгілерін ажырата алады
Тамаша!
Дескриптор: Допта жасырынған сөздерді табады Сол сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды. Дескриптор: Буындардан өзен, көл атауларын құрастырады Тағы басқа білетін атауларын айтады «Тик ток» әдісі |
Суреттер Шеңбер Суреттер
Спиннер Суреттер Оқулық Суреттер Ереже жазылған плакат Сынып бөлмесіндегі заттар Суреттер Заттар Жұмыс дәптері
Қимылдар
Суреттер Топтастыру ға арналған суреттер, парақтар Кері байланыс парағы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№71 сабақ. Бас әріптен басталып жазылатын сөздер. Нұр-Сұлтан мен Алматы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтау; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есту, есте сақтау арқылы жазады. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтайды. |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Өткенді пысықтау «Буыннан сөз құра» ойыны Берілген буындардан сөз құрау БУ, РА, БАЙ, КӨК, ШЕ, ТАУ, ЖҰМ, БАҚ, ТАС, ОҚ, ЖЕТ, ПЕС. Тақырыпты ашу «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы тақырыпты ашу. Мұғалім жаңа сабаққа кіріспе ретінде оқушыларға интербелсенді тақтадан Алматыдағы және Нұр-Сұлтан қаласындағы зәулім ғимараттардың, көрікті жерлердің суретін көрсетеді. («Медеу» мұзайдыны, «Шымбұлақ» демалыс орны, метро, «Бәйтерек» монументі, «Думан» ойын-сауық орталығы, Конгресс холл т.б.). Жаңа тақырып 1-жаттығу Автор туралы мәлімет. Серікбай Оспанұлы 1945 жылы Торғай облысын- дағы (қазіргі Қостанай) Жангелдин ауданының Шилі ауылында туған. Алғашқы топтама өлеңі 1967 жылы «Жер жүрегі», 1969 жылы «Жас керуен» атты ұжымдық жинақтарға енген. Оқулықтағы «Нұр-Сұлтан мен Алматы» өлеңін мәнерлеп оқиды. Сөздік жұмысын жүргізеді. Өлеңде аталған қалалар туралы білетіндерін сұрайды. Өлеңді хормен оқытады. Жеке оқушыларға оқытады. ФС тапсырмасы 2-жаттығу. Сөйлемдерді оқытады. Жер-су аттарын айтқызады. Теріп жазғызады. Жәнібек,Нұр-Сұлтан, Есіл, Атырау, Жайық. ЕБҚ-тапсырма Мына сөздерді қатесіз жаз Алматы, Астана. ЕҚБ-тапсырма Өзің білетін қала, жер-су аттарын жазып шық Өзің тұратын жеріңнің атауын жаз. Артикуляциялық жаттығу. «Саңырауқұлақ» Жұптық жұмыс 3-жаттығу. Берілген сөздердің ішінен қала аттарын теріп айтқызады. Олардың неліктен бас әріппен жазылғанын сұрайды. Қарағанды, Тараз, Семей, Ақтау ҚЖ: «Таза тақта». Әдісі (Тақтаға сұрақтар ілу және жауап берген сұрақтарды алып тастау арқылы тақтаны тазарту) 1.Алматы қаласы қай аймақта орналасқан? 2.Таулы аймақта орналасқан қай қала? (Алматы) 3.«Өмір ағашы» қай қалада орналасқан? (Нұр- Сұлтанда) 4.Алматының табиғаты Нұр-Сұлтанға қарағанда қандай болады? (жылырақ) 5.Алматының жазы Нұр-Сұлтанға қарағанда ... (ыстығырақ). 6.Нұр-Сұлтан қаласы Қазақстанның қай жерінде орналасқан? (орталығында) 7.Қалаға қарағанда ауылда жеміс-жидектер ... (көбірек). Кері байланыс |
Өлеңді мәнерлеп хормен оқиды Буыннан сөз құрайды Тақырыпты ашады Автормен танысады Өлеңді мәнерлеп оқиды Тапсырманы орындайды Жеке жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Сұрақтарға жауап береді Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Медаль» әдісі арқылы мадақтап отыру
Дескриптор: Алматыдағы және Нұр-Сұлтан қаласындағы зәулім ғимараттардың, көрікті жерлерді біледі Олар туралы өз ойларын жеткізе алады Дескриптор: Автор туралы мәліметтермен танысады Өлеңді мәнерлеп оқиды Қалалар туралы өз мәліметтерін ортаға салады
Дескриптор: Сөйлемдерді оқиды Жер-су аттарын айтады, оларды теріп жазады Тамаша! Өте жақсы жұмыс!
Дескриптор: Берілген сөздердің ішінен қала аттарын теріп айтады Олардың неліктен бас әріппен жазылғанын біледі Дескриптор: Сұрақтарғаж ауап береді Өтілген тақырыпты меңгерген «Білім гүлі» әдісі |
Суреттер Кеспе буындар
Суреттер
Автор суреті Оқулық Суреттер Оқушы жұмыстары Қимылдар
Суреттер
Суреттер Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№72 сабақ. Бас әріптен басталып жазылатын сөздер. Бәсіре |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу 1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтау; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мұғалімнің қалауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап береді. Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Бас әріптен басталып жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтайды. |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Өткенді пысықтау «Гүл құрау» ойыны 1-топ. Гүл күлтесіне Ай-дан басталатын кісі аттарын жаз. 2-топ. Гүл күлтесіне Гүл-ден басталатын кісі аттарын жаз. 3-топ. Қала аттарын жаз. Тақырыпты ашу Қазақтың салт-дәстүрлерімен таныстыру Бесікке салу Тұсау кесу Бәсіре Сүндет той Тілашар Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-жаттығу. «Бәсіре» мәтіні Автор туралы. Әдібай Табылды 1926 жылы Жамбыл облысы Т. Рысқұлов ауданы Жаңатұрмыс ауылында дүниеге келген. Еңбек жолын мұғалім болудан бастаған. Балаларға арнап 31 кітап шығарған. Мәтін не туралы деп ойлайсыңдар? 1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады. 2.Мәтінді өзі оқиды. 3.Жеке оқушыларға оқытады. 4.Мазмұнына байланысты тапсырмалар орындайды. –Мәтін не туралы? –«Бәсіре» дегенді қалай түсінесіңдер? Мәтіннен сөйлем ішінде бас әріптен басталып жазылған сөздерді табады. Олар неліктен бас әріптен басталып жазылған Ереже Үй хайуанаттары мен үй жануарларына қойылған аттар бас әріптен басталып жазылады: Ақтөс, Мойнақ, Байшұбар. Бірлескен жұмыс ЕБҚ және ЕҚБ «Адасқан суреттер». Әдісі Екеуі қораптағы үлестірмені алып, кезекпен тақтаға шығады. Кім? сұрағына жауап беретін суреттерді көк қорапқа, не? сұрағына жауап беріп тұрған суреттерді қызыл қорапқа салады. Көркем жазу Құсбегі, бәсіре сөздерін көркем жазады. 2-жаттығу. Жаңылтпашты тыңдайды. Жазады. Айбар тай бақты Мойнақ қой бақты Артикуляциялық жаттығу. «Ашуланған мысық» 3-жаттығу Суретке қара. Жануарлардың аты қандай әріппен басталып жазылған? Бұл-Құлагер Бұл- Сырттан. Бұл-Аймүйіз ҚЖ: Тест тапсырмасын орындау: 1.Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б) суық 2.Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б) әнші 3.Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам 4.Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер? 5.Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер? |
Өлеңді хормен, мәнерлеп оқиды Гүл күлтешелері не аттарды жазады Салт-дәстүрлерімізбен танысады Автормен танысады Мәтінді оқиды Сұраққа жауап береді Ережені жаттайды Жеке жұмыс орындайды Дәптермен жұмыс істейді Ашуланған мысықты салады Бұл сөздердің бас әріптен басталып жазылатынын айтады Тест тапсырмала рын орындайды Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! Смайликтер беру арқылы мадақтап отыру
Дескриптор: Қазақтың салт-дәстүрлерімен танысады Дәстүрлер туралы өз білімін қоса алады
Дескриптор: Мәтінді жүргізе оқиды Сұрақтарға жауап береді Бәсіре сөзінің мағынасын түсінеді Ережемен танысады
Өте тамаша жұмыс жасадыңдар! Дескриптор: Жаңылтпашты тыңдайды. Жазады,жаттайды. Үш реттен айтып жарысады. Күшті! Сөйлемдерді оқиды. Үй жануарлары- ның аттары бас әріппен жазылғанын айтады. Дескриптор: Тест тапсырмаларын орындайды Тапсырманы өз бетінше орындап, сұрақт жауабын белгілей алады «Киіз үй» әдісі арқылы сабақ туралы ойларын стикерге жазып, киіз үйдің өзі қалаған жеріне жапсырады |
Суреттер Қазақша смайликтер Гүлдер суреті Дәстүрлер туралы суреттер Автор суреті
Оқулық
Ереже жазылған плакат Суреттер Қорап
Қимылдар Суреттер Тест парақшала ры Қазақша ою стикерлері Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№73 сабақ. Заттың қимылын білдіретін сөздер. Табиғат құбылыстары |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Заттың қимылын білдіретін сөздермен танысады, сөздерді өз орнына дұрыс қоюды біледі Адамгершілік құндылығын түсінеді, біледі Табиғатты қорғау адамдық парыз екенін ұғынады |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Табиғатқа баламыз Табиғатты қорғаймыз Заттар сырын ұғынып Ажырата аламыз Байлығымыз табиғат Қорғағанды қалайды Осының бәрін меңгертер Ана тілі сабағы Өткенді пысықтау «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі Сұрақтар: 1.Бас әріппен қандай сөздер жазылады? 2. Қарағанды ненің атауы 3.Қараторғай қандай құс? 4. Бәсіре қандай дәстүр? 5. Өз атыңды жазып көрсетші 6.Ауыл сөзі бас әріппен жазыла ма? Тақырыпты ашу Табиғат құбылыстары туралы суреттермен жұмыс жасайды. Олар туралы өз ойларын айтады Жаңа тақырып 1-жаттығу Мәтінді түсініп оқы Табиғатта қандай өзгерістер болады? Табиғат құбылыстарына нелер жатады? Сөздік жұмыс найзағай, жаңбыр, қар, бұршақ, жел. Берілген сөздерді партаның үстінен алып, тақтадағы суретінің жанына іледі. 2-жаттығу Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жаз. Жазған сөздеріне сұрақ қойғызады. Ол сөздер нені білдіретінін сұрайды. Күн мен түн алмасады. Жаңбыр, қар жауады. Күн кіркірейді. Найзағай жарқылдайды. Ереже шығару Заттың қимылын білдіретін сөздерге не істеді? не қылды? қайтті? деген сұрақтар қойылады: ұшты, жүргізді, барды, оқыды. Бірлескен жұмыс ЕБҚ және ЕҚБ «Кемпірқосақ» ойыны Кемпірқосақтың жолақтарын парақ бетіне жапсырып. Оған табиғат құбылыстарының атауларын жазады «Біз қандаймыз?» әдісі арқылы жаттығу жасату Жұптық жұмыс 3-жаттығу Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырып айт. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұратынын түсіндіреді. Тиін жаңғақ жейді Піл тышқаннан қорқады Түлкі арыстаннан қорқады ҚЖ: Топтық жұмыс « Мозайка» ойыны Сурет бөліктерін плакатқа жапсырады. Соңында көктемгі табиғат бейнесі шығады 1-топ: Шөптердің , ағаштың суреттерін жапсырады 2-топ: Киіз үйдің суреттерін жапсырады 3-топ: Гүлдердің суреттерін жапсырады Кері байланыс |
Шеңбер болып тұрып өлеңді хормен оқиды Қолшатырда ғы тамшылар артындағы тапсырманы орындайды Сабақтың тақырыбын ашады Мәтінді оқиды Жеке оқушылар тақтаға орындайды. . Ережемен танысады Жеке жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Сәйкестенді ру жасайды Топтық жұмыс жасайды Табиғат картинасын құрастырады Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Гүл жинау» әдісі арқылы мадақтау
Дескриптор: Өткен тақырыпарды біледі Тапсырмаларды талапқа сай орындайды Дескриптор: Суреттермен танысады Табиғат құбылыстыры туралы түсініктері бар Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды Мазмұнымен жұмыс жасайды Сөздік жұмыс жүргізеді Дескриптор: Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады Жазған сөйлемдерін оқиды Жазған сөздеріне сұрақ қояды Ол сөздер нені білдіретінін айтады Дескриптор: Табиғат құбылыстарын біледі Өз білімін тапсырма орындағанда қолданады Тамаша! Дескриптор: Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырып айтады. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұратынын түсінеді Дескриптор: Сурет бөліктерін құрастырады, жапсырады Табиғатты қорғау керектігін түсінеді
«Тик ток» әдісі |
Суреттер Табиғат суреттері
Қолшатыр Тамшы парақшалар Суреттер Суреттер Жұмыс дәптері Табиғат құбылыста рының суреттері Ереже жазылған плакаттар Тапсырмаға байланысты суреттер Балалардың қимылы Сәйкестен діру парақтары Суреттер Плакат Суреттер Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Соз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№74 сабақ. Заттың қимылын білдіретін сөздер Тау |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.3.1* тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын болжайды. Заттың атын, қимылын білдіріп тұрған сөздерді сұрақ қою арқылы ажыратып, орынды қолданады. |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Күндей жадырап, Жұлдыздай жарқырап, Судай таза көңілмен, Таудай биік талаппен Бүгінгі сабағымызды бастайық! Өткенді пысықтау «Табиғат құбылыстары» мәтінімен жұмыс жасату Табиғат құбылыстарын атап, оларды сипаттайды Тақырыпты ашу – Тау дегенде көз алдымызға не елестейді? – Тауға шығып көрдіңдер ме? Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Бірлесіп мақсат қою. Жаңа тақырып ФС тапсырмасы Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу. Өлеңнің мазмұнына байланысты жүргізілетін жұмыстар: 1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады. 2.Өлеңді мәнерлеп оқып береді 3.Мәнерлеп оқуға қойылатын талаптарды балалармен бірге айтып шығады (слайд). 4.Оқушыларға жеке оқытады. «Ойлан, бірік, бөліс». «Түрткі сұрақтар» –Өлең неліктен «Тау» деп аталған? –Өлеңде тау қалай суреттелген? –Тауда нелер бар? ЕБҚ-тапсырма Мына өлеңді мәнерлеп оқы Міне биік тау Етегі бақша-бау Тауға шығып демалсаң Болар денің сау ЕҚБ-тапсырма Орны ауысқан сөздерден сөйлем, мәтін құра. Тауға, менің, барды, ағам. Тұрады, тауда, атам. Қой, атам, бағады.Әдемі, тауда, бар, қозылар. 2-жаттығу Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазғызады. Заттың атын білдіретін сөздер мен қимылын білдіретін сөздерді тауып, оларға сұрақ қойғызады. Не? Қандай? Тау іші әдемі. Сылдырап бұлақтар ағады. Таудың ауасы таза болады «Нейрожаттығу» әдісі 3-жаттығу Суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп айт Бұлбұл сайрайды. Арыстан ақырады. Қасқыр ұлиды. Бүркіт шаңқылдайды ҚЖ: Диктант Орманда Таң атты. Тоқылдақтың даусы естіледі. Тиін ағаш қуысына тығылды. Айнала тамаша боп тұр. Тапсырма: Заттың атын білдіретін сөздерді тауып астын бір рет сыз. Заттың қимылын білдіретін сөздердің астын екі рет сыз Кері байланыс |
Өлең жолдарын хормен оқиды Өткенді пысықтайды Сабақ тақырыбын ашады Жаңа тақырыппен танысады Өлеңді мәнерлеп оқиды Жеке жұмыс жасайды Сөйлем құрайды Сөйлем құрап жазады Жаттығу жасайды Сәйкестенді ру жасайды Диктант жазады Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Сағат» әдісі бойынша мадақтап отыру
Дескриптор: Тау сөзінің мағынасын түсінеді Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды Мазмұнына байланысты сұрақтарға жауап береді Тамаша! Керемет мәтін болды! Дескриптор: Орны ауысты- рылып берілген сөздерден сөйлем құрап жазады. Сөздерге талдау жасайды Тамаша! Дескриптор: Суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп айтады Жануарлардың дыбыстауын біледі Дескриптор: Есту бойынша сөздерді жазады Берілген тапсырмаларды орындайды «СМС» әдісі арқылы сабақ туралы ойларын жазады |
Суреттер Табиғат құбылыста ры туралы суреттер Тау суреттері
Оқулық Оқулық
Оқушы жұмысы Қима парақтар
Музыка Оқулық
Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№75 сабақ. Заттың қимылын білдіретін сөздер. Ағаштар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мұғалімнің қалауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап береді. Қимылды білдіріп тұрған сөздерді орынды қолданып, мазмұнын жүйелі жеткізеді. Сөйлемдегі айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді қатесіз көшіріп жазады. |
|||||
Құндылықтар |
ТАЛАП: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Біз қандаймыз?» әдісі -Біз қандаймыз? -Әдептісің, тәртіптісің -Біз қандаймыз -Талаптысың, сенімдісің -Біз бәріміз қандаймыз? -Тәп-тәттіміз, балдаймыз! Өткенді пысықтау «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі Табиғат құбылыстарын түсіндір
Тақырыпты ашу Тақтада ілулі тұрған ағаш түрлерінің суреттерімен танысады, олар туралы білімдерін ортаға салады Мысалы: Мынау алма ағашы. Алма жазда, күзде піседі. Ал мынау шие ағашы. Шие көктемде піседі. Бүгін біз ағаштар туралы сабақ өтеміз. Жаңа тақырып Ұжымдық жұмыс. ФС тапсырмасы Тыңдалым. Айтылым 1-жаттығу «Ағаштар» әңгімесі. Мәтінмен жүргізілетін жұмыстар: 1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады. 2.Мәтінді өзі оқиды. 3.Сөздік жұмысын жүргізеді. Қиын сөздердің мағынасын түсіндіреді. Мысалы: орманды алқап. 4. Мәтіннің мазмұнын айтады Сұрақ-жауап –Ағаштардың қандай пайдасы бар? –Шырша қандай ағаш? (Мұғалім оқушылардың жауабын толықтырады). Жазылым 2-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жаз Оқулықпен салыстырып тексертеді. Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын тапқызады. Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсетеді. Қайың тез өседі. ЕБҚ-тапсырма Өзің көріп жүрген ағаштарға сипаттама жаса. «Нейрожаттығу» әдісі арқылы саусақ жаттығуларын жасату Жұптық жұмыс 3-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып оқытады. Шыққан сөздер туралы не білетінін сұрайды. Шырша, қарағай, емен, қайың Сабақты қорыту «Жеміс жинау» ойыны Әр жемістің суретін кәрзеңкеге салады 1-топ: Бас әріппен басталып жазылатын сөздерді жаз 2-топ: Заттың атын білдіретін сөздерді жаз. 3-топ: Заттың қимылын білдіретін сөздерді жаз. Кері байланыс «Ноутбок» әдісі |
Шеңбер болып тұрып, бір-біріне сұраққа жауап ретінде жақсы мінездерді айтады Қолшатырда ілінген тамшыларды алып тапсырманы орындайды Ағаштарға сипаттама береді Мәтінмен жұмыс жасайды Тақтадан шарша ағашының суретін алып, ол туралы айтады Дәптерге көшіріп жазады Тақтаға бір сөйлемді жазып, сөздердің байланысын көрсетеді Жеке жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Араласып жатқан әріптерден тиістісін алып, көп нүктенің орнына қояды Әр жемістің суретін өз ағашына апарып жапсырады Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Шие тергенде» әдісі арқылы мадақтап отыру
Дескриптор: Табиғат құбылыстарын түсіндіреді Өтілген тақырыпты меңгерген Дескриптор: Ағаштардың түрлерімен танысады Жеміс ағаштары туралы айтады Дескриптор: Мәтінді тыңдайды, мазмұнын айтады Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Сөйлемдерді көшіріп жазады Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсетеді Тамаша! Дескриптор: Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып оқиды Шыққан сөздер туралы не білетінін айтады Дескриптор: 1-топ: Бас әріппен басталып жазылатын сөздерді жазады 2-топ: Заттың атын білдіретін сөздерді жазады. 3-топ:Заттың қимылын білдіретін сөздерді жазды. «Ноутбок» әдісі арқылы сабақ туралы бір ауыз сөз жазады |
Суреттер Табиғат туралы суреттер Қолшатыр Тамшылар Ағаш суреттері Суреттер Оқулық Жұмыс дәптері Музыка Кеспе әріптер
Жемістер суреті Тапсырманы орындауға арналаған суреттер Кері байланыс парағы |