Материалдар / Көпмүше және оларға амалдар қолдану

Көпмүше және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
441
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



7.1.В. Көпмүшелер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7 (алгебра)

Қатысқандар:-

Қатыспағандар:-

Сабақтың тақырыбы

Көпмүше және оларға амалдар қолдану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.12

алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу.

Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар орындай алады:

алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады, көпмүшені көбейткіштерге жіктей білу

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткішке жіктеуді тиімді пайдаланып, есептерді шығара алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Басқа көпмүшемен алмастыру арқылы көпмүшеге топтау тәсілін қолдану арқылы, көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің шығару жолдарын дәлелдей отырып, күрделі тапсырмаларды орындай алады.

Бағалау критерийі

. Ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады;

  • Ортақ көбейткішті жақша алдына шығару және топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді;

  • Алгебралық өрнектерді әртүрлі тәсілдермен көбейткіштерге жіктейді

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілінің таңдалуын айтады

  • көпмүшені көбeйткіштeргe жіктeудің орындaлуын түсіндiрeд

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • ортақ көбейткіш;

  • көбейткіштерге жіктеу;

  • ең үлкен ортақ көбейткіш;

  • топтау тәсілі,

  • алмастыру

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару үшін...

  • көпмүшені көбейткішке жіктеу үшін...

  • коэфициенттердің ең үлкен ортақ бөлгіші;

  • көпмүшенің ... бар мүшелерін бірге топтаймыз;

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Таритың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6 – құндылығы. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығына баулу

Пәнаралық байланыс

ағылшын тілі

Алдыңғы білім

көпмүшені көбейткішке жіктеу

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут
















1.Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Сәлеметсіз бе! Здравствуйте!

Good morning! Үштілде амандасу түрлерін шаңырақ астында айту.


2. Көпмүшелер жазылған карточкалар бойынша 3 топқа бөлу:

1-топ. Бірмүше. Monomial

2-топ. Екімүше. Binomial

3-топ. Үшмүше. Trinomial


Әр топқа «Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша оқушыны өз еркімен жауап беруге итермелеу үшін доп лақтыру арқылы өткен тақырыпқа шолу жасалады.

1.Көпмүшелерді қосу және азату кезінде қандай түрлендірулер қолданылады?

( 1-топ)

2. Бірмүшені көпмүшеге қалай көбейтеді?(2-топ)

3.Бірмүшені бірмүшеге бөлу кезінде қандай түрлендіру қолданылады? (3-топ)

Бағалануы: «Мадақтау» арқылы



Шаңырақ






карточкалар

ДГруппа 7 оп

Сабақтың ортасы

25 минут














































«Миға шабуыл» есепті шешу арқылы сабақтың тақырыбын оқушылармен бірге анықтайды.

« Бір жанұядағы адамдардың барлығының білетін тілдерінің қосындысы 12 –ге тең. Әкесі 6 тілде, анасы -4, баласы-2 тілде сөйлей алады. Олардың ортақ білетін тілдер саны нешеу?»

Белсенді оқыту.

(жаңа сабақты өз бетімен меңгерту.)

«Джиксо» әдісі бойынша

ойлан, жұптас, талқылайды

3 топқа тапсырманы бөліп беремін.

1-топ: Ортақ көбейткішті анықтайды, көпмүшені көбейткіштерге жіктейді.

(1,2 мысал)

2-топ: Ортақ көбейткішті тапқанда жағдайларда теңдігін қолданып, көпмүшені көбейткішке жіктеу(3,4 мысал)

3-топ: Көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктеу


Оқушылар берілген тапсырманы әуелі

жеке,содан кейін жұпта,топ арасында талқылайды.

Әр топ өздерінің берілген тапсырмаларын қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды.


Бағалануы: «Бағдаршам» арқылы.


Оқулықпен жұмыс.Оқушылардың қабі-

леттерін ескере отырып,іріктеу арқылы

деңгейлік тапсырмалар беремін.

А деңгейі

21.2 (1)

В деңгейі

21.7 (2)

С деңгейі

22.11 (3)

Оқушылар дәптерлерін алмастыра оты-рып ,интербелсенді тақтадағы жауап-тарымен тексереді .

Бағалануы: Смаиликтер арқылы.

(әр оқушыға дұрыс шығарылған есептерінің санына қарай смаиликтер таратылады.)

Оқушылардың әрқайсысына деңгейлеріне

қарап саралап , ментальді карта

үлестіремін.









+

+






+



+



Интербелсенді тақтадағы жауаптары арқылы бір-бірін тексереді.

Бағалануы:

«Бас бармақ» арқылы.

Интербелсенді тақта

а-қазақ тілі

b-орыс тілі

c-ағылшын тілі

d-неміс тілі

e-француз тілі

f-испан тілі





Маркерлер,

флипчарт
























Оқулық.









Ментальді

карта

Интербелсенді

тақта

Сабақтың соңы

10 минут

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:

Тапсырма

1-тапсырма: Көбейткіштерге жіктеңіз

Бағалау критерийі

Дескриптор

Алгебралық өрнектерді әртүрлі тәсілдермен көбейткіштерге жіктейді

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады

Ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады;

Топтастыру тәсілін қолданады

Ортақ мүшені жақша сыртына шығарады

Көбейткіштерге жіктейді

Группа 10 Бағалануы:

«өзін-өзі бағалау»

арқылы


Үйге тапсырма(деңгей бойынша)

Кері байланыс

«Білім теңізіне кемеңді жібер»

Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқу- шылар кемелерін (стикерлерін) теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағада қалады.

Өз ойларын нақты түйіндеп ,тақырып бойынша түсінгендерін зерделей алады.































Плакат






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!