Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көпмүше және оларға амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7.1.В. Көпмүшелер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 (алгебра) |
Қатысқандар:- |
Қатыспағандар:- |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Көпмүше және оларға амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.2.1.12 алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады, көпмүшені көбейткіштерге жіктей білу |
|||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтау тәсілі арқылы көпмүшелерді көбейткішке жіктеуді тиімді пайдаланып, есептерді шығара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Басқа көпмүшемен алмастыру арқылы көпмүшеге топтау тәсілін қолдану арқылы, көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің шығару жолдарын дәлелдей отырып, күрделі тапсырмаларды орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
. Ортақ көбейткішті жақша алдына шығару арқылы өрнектерді түрлендіре алады;
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Таритың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6 – құндылығы. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығына баулу |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
ағылшын тілі |
|||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
көпмүшені көбейткішке жіктеу |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
1.Жағымды психологиялық ахуал орнату. Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning! Үштілде амандасу түрлерін шаңырақ астында айту. 2. Көпмүшелер жазылған карточкалар бойынша 3 топқа бөлу: 1-топ. Бірмүше. Monomial 2-топ. Екімүше. Binomial 3-топ. Үшмүше. Trinomial Әр топқа «Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша оқушыны өз еркімен жауап беруге итермелеу үшін доп лақтыру арқылы өткен тақырыпқа шолу жасалады. 1.Көпмүшелерді қосу және азату кезінде қандай түрлендірулер қолданылады? ( 1-топ) 2. Бірмүшені көпмүшеге қалай көбейтеді?(2-топ) 3.Бірмүшені бірмүшеге бөлу кезінде қандай түрлендіру қолданылады? (3-топ) Бағалануы: «Мадақтау» арқылы |
Шаңырақ карточкалар Д оп |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
«Миға шабуыл» есепті шешу арқылы сабақтың тақырыбын оқушылармен бірге анықтайды. « Бір жанұядағы адамдардың барлығының білетін тілдерінің қосындысы 12 –ге тең. Әкесі 6 тілде, анасы -4, баласы-2 тілде сөйлей алады. Олардың ортақ білетін тілдер саны нешеу?» Белсенді оқыту. (жаңа сабақты өз бетімен меңгерту.) «Джиксо» әдісі бойынша ойлан, жұптас, талқылайды 3 топқа тапсырманы бөліп беремін. 1-топ: Ортақ көбейткішті анықтайды, көпмүшені көбейткіштерге жіктейді. (1,2 мысал) 2-топ: Ортақ көбейткішті тапқанда жағдайларда теңдігін қолданып, көпмүшені көбейткішке жіктеу(3,4 мысал) 3-топ: Көпмүшені топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктеу Оқушылар берілген тапсырманы әуелі жеке,содан кейін жұпта,топ арасында талқылайды. Әр топ өздерінің берілген тапсырмаларын қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды. Бағалануы: «Бағдаршам» арқылы. Оқулықпен жұмыс.Оқушылардың қабі- леттерін ескере отырып,іріктеу арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін. А деңгейі № 21.2 (1) В деңгейі № 21.7 (2) С деңгейі № 22.11 (3) Оқушылар дәптерлерін алмастыра оты-рып ,интербелсенді тақтадағы жауап-тарымен тексереді . Бағалануы: Смаиликтер арқылы. (әр оқушыға дұрыс шығарылған есептерінің санына қарай смаиликтер таратылады.) Оқушылардың әрқайсысына деңгейлеріне қарап саралап , ментальді карта үлестіремін.
Бағалануы: «Бас бармақ» арқылы. |
Интербелсенді тақта а-қазақ тілі b-орыс тілі c-ағылшын тілі d-неміс тілі e-француз тілі f-испан тілі Маркерлер, флипчарт Оқулық. Ментальді карта Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 минут |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:
Бағалануы: «өзін-өзі бағалау» арқылы Үйге тапсырма(деңгей бойынша) Кері байланыс «Білім теңізіне кемеңді жібер» Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқу- шылар кемелерін (стикерлерін) теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағада қалады. Өз ойларын нақты түйіндеп ,тақырып бойынша түсінгендерін зерделей алады.
|
Плакат |