Сабақ 25 | Мектеп Талапкер орта мектебі |
Күні 27.10.2016 | Мұғалім есімі Елеуова М.Д. |
Сынып 7 «А» | Қатысқандар саны | қатыспағандар саны |
Тақырыбы: Көпмүше және оның стандарт түрі.Көпмүшенің дәрежесі.Көпмүшелері қосу және азайту |
Сабақ негізделген оқу мақсаты
| Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, қорытындылау, көпмүшелер анықтамалары мен қасиеттерін қолданып есептер шығару |
Оқу нәтижелері | Барлық оқушыларКөпмүше және оның стандарт түрі,көпмүшенің дәрежесін анықтауды , көпмүшелері қосу және азайтуды біледі |
| Оқушылардың басым бөлігіКөпмүше және оның стандарт түрі,көпмүшенің дәрежесін, көпмүшелері қосу және азайтуға берілген қиындығы орта деңгейлі тапсырмаларды орындай алады. |
| Кейбір оқушыларІзденісті қажет ететін тапсырмаларды кеңесе отырып орындайды. |
Алдыңғы оқу | Бірмүше және оның стандарт түрі, бірмүшелері көбейту, бірмүшелерді дәрежеге шығару |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
|
Басталуы
| Топқа бөлу Санау арқылы топқа бөлінедіСыныптың психологиялық ахуалын көтеру(1 минут)Оқушылар тақтадағы сөзді дауыстап оқиды. (слайд)Әрбір адам? Досым сыныптасым.Әрбір сабақ? Үйрену, оқу, іздеу.Әрбір ісің? Тірлік, тірек, адамдықӘрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.Үй тапсырмасын тексеру ( 3 минут) ( слайд )№2468у+(3х+5у)=3х+13у(4а+2)+(- а-1) =3 а+1(т+ )+ (- т ) = - т0,4b+ (1,2 b-0,1) =1,6 b-0,1(15х+2у)+(4х-3у) =19х-у(4р2q-3pq2)+ (-р2q +2pq2) =3р2q-pq2№2473 а - (7+2 а) = а – 7(5b2- 9)- (4b2- b+5) = b2+b-14(4х+2)-(х+1) = 3х +1(3 т2+ т)- (1- т +3 т2) =2 т-1(2 а-3b)-(- b- а) = 3а-2b(а2+ а+1)- (а2- а+1) = 2 а Мақсаты: Сұрақтар қою арқылы өткен материалды еске түсіру. Кезекпен жауап береді. Ауызша есептер шығарылады.Жақшаны ашыңдар:а) х – (у + z); б) (а – b) – (c – d).Өрнекті ықшамдаңдар:(х – у) + (у + х).Өрнектің мәнін табыңдар: а)12,8 + (11 – 12,8); б) – 1,7 – (5 – 1,7).Жауаптары:1. а) х – у - z; б) а – b – c + d2х 3. а) 11 б) -5 | Топ бақылаушысы бағалайды
Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып, толықтырады.
|
Ортасы
| Математикалық диктант ( 5 минут)Математикалық диктант1.Бірмүшелердің қосындысы .......... деп аталады2.Егер екі мүшеден құралған болса, онда оны ........ деп атайды3.Бірдей немесе коэффициенттері ғана өзгеше бірмүшелерді .........деп атайды4.Ұқсас мүшелердің алгебралық қосындысын оған теңбе-тең бірмүшемен алмастыруды.................. деп атайды5.Құрамындағы бірмүше дәрежелерінің ең үлкенін .......... деп тайды6.Егер жақшаның алдына ...... таңбасы болса,онда көпмүше мүшелерін өз таңбасымен жазады7.Егер жақшаның алдында ........таңбасы болса,онда жақша ішіндегі мүшелерді қарам-қарсы таңбалармен жазадыЖауабы:1.көпмүше; 2. Екімүше; 3.Ұқсас мүшелер; 4.Ұқсас мүшелерді біріктіру; 5.Көпмүшенің дәрежесі; 6. Плюс; 7. МинусҚатені тап (топппен жұмыс) ( 8 минут) 21а2- (12а-5+ 21а2) = 12а + 5( х2+ х-1) – (х2- х-1) = 2-7х2+х + (х+6х2) = х2-2х( 12-5р2) + (р3+2р2-р+15) = р3+3р2-р -27Дұрыс жауабы: 1) 21а2- (12а-5+ 21а2) = - 12а + 52( х2+ х-1) – (х2- х-1) = 2х3-7х2+х + (х+6х2) = - х2+ 2х4( 12-5р2) + (р3+2р2-р+15) = р3- 3р2-р +27Кестені толтыру ( 7 минут)
Сергіту сәтіШығармашылық есеп 1-топ 1) (7х2 – 5х + 3) – (7х2 – 5) = 5х+8 2-топ 1) (3a2 + 7a – 5) – (3a2 + 1) ) = 7a 6 2) (3х + 1) + (–3х2 – 3х +1) = –3х2+2 2) (5a + 3) + (–2a2 -5 a +7) = –2a2 +10 3) (х + 3b) + (3х– 3b) = 4х 3) (а + 6у) + (3 – 6у) = а +3Өзіндік жұмысҰқсас бірмүшелерді табыңдар:3ху 2)3аb 3 ) -7ху 4) -7Қай өрнек көпмүшеге жатады?1) 5х+у3 2) 5ху3 3)5+х+у33.Өрнекті ықшамда: (а2а3)34.Өрнекті стандартты көпмүше түріне келтіріңдер:4ххх*2-6х5+х3х4Дұрыс жауап:1. 1мен3; 2.1мен 3; 3.а15; 4. 8х3-6х5+х | Топ бақылаушысы бағалайды
Оқушылар жұппен жұмыс істей отырып, әр жұп бір – бірінінің жұмысын тексереді. Қателерін дұрыстап топта бөліседі.
Жұлдызшалармен бағалау
Би қимылдары арқылы сергиді |
Аяқталуы
| ҚорытындыТұжырымды жалғастыруҮйге тапсырма: Ережелерді жаттау §2 3 есеп құрастыру( көпмүшелерді қосу мен азайтуға) | Стикерға жазады |
Қосымша ақпарат
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
| Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
Бақылау арқылы кеңес беру | Топ бақылаушысының бағалау парағы.Оқушылардың жұмысын бақылау арқылы жұлдызшалармен ынталандыру | Жаңа сабақты меңгеру кезінде интернет желісін қолдану |
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақтың мақсаты шынайы болды. Мақсатқа сүйене отырып өткізілді.
Оқушылар көпмүше және оның стандарт түрі,көпмүшенің дәрежесін анықтауды , көпмүшелері қосу және азайтуды бойынша білім-білік дағдылары кеңейді. Көңіл-күйлері көтеріңкі болды.Иә, тиімді болды.Иә, сабақ кездерін түгел қамтыдым. Барлық дайындалып келген тапсырмаларымды орындата алдым.
Сабақ бойы жасалынған жоспар бойынша сабақ өтілді. Жоспарға түзетулер енгізілмеді.
|
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Тапсырмаларды оқушылар өздігінен жақсы орындай білді.2.Шығармашылық тапсырма нәтижелі өтті.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. Математикалық диктант, «Қатені тап» өткен тақырып бойынша, оқушылардың білім-білік дағдылары тексеру олардың пәнге деген қызығушылығын арттырды. 2.Үйге берілген тапсырманы "Шеңбер" әдісі арқылы тексеру аз уақытта, көп материалдарды бірдей қайталауға мүмкіндіктер туды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.Келесі сабақта топ басшысын тағайындауда басқа тәсілді пайдалану және өзін-өзі бағалауда, оқушылардың бағалау параметрлерін нақтылау. |