Материалдар / Көпмүшелерді қосу және азайту

Көпмүшелерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қайталау – оқу айнасы» («Миға шабуыл» әдісі арқылы әр топқа бір сұрақтан беріледі, топ мүшесі сұраққа жауап береді) Сұрақ жауап 1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.) 2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады) 3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс) 4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз) 5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру) 6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек) 7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мү
Авторы:
19 Қаңтар 2024
247
6 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

Мектеп: «№38 ЖОББМЛ» КММ

Күні:18.10.23

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Д.О.

Сынып: 7Ә

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Көпмүшелерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.7 көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау;


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Көпмүшеге амалдар қолдану ережелерімен танысып, есептер шешу дағдысын қалыптастыру. 

Оқушылардың басым бөлігі:

Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және мәтінмен жұмыс істеу арқылы пәнге қызығушылығы артады

Кейбір оқушылар: Көпмүшеге амалдар қолданып есептер шығара алады. 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үйге тапсырмасын тексеру: №12.4 №12.5


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.


суреттері бейнеленген қима қағаздар

Негізгі бөлім

5 минут

«Қайталау – оқу айнасы» («Миға шабуыл» әдісі арқылы әр топқа бір сұрақтан беріледі, топ мүшесі сұраққа жауап береді)

Сұрақ жауап

1. Бірмүше дегеніміз не? (Санды және әріпті көбейткіштермен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.)

2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не? (Ортақ әріпті бөлігі бар және бір-бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентте болатын бірмүшелер ұқсас бірмүшелер деп аталады)

3. Бірмүшелерге мысалдар келтіріңдер (2ху; а5; 3х2; 3а2х3у; авс)

4. Көпмүше деп нені айтамыз? (Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз)

5. Көпмүшені біріктіру дегеніміз не? (Көпмүшелерді қосу арқылы оның барлық мүшелерін өз таңбаларымен тізбектеп жазып, ұқсас мүшелерді біріктіру)

6. Көпмүшені бірмүшеге көбейту дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге көбейту үшін бірмүшені көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосу керек)

7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту деген не? (Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бір көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне көбейтіп шыққан көбейтіндіні қосу керек)

8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не? (Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін көпмүшенің әрбір мүшесін берілген бірмүшеге бөліп шыққан нәтижелерді қосу керек)

Әр топ өз ойын помтер арқылы қорғау керек сол арқылы жаңа тақырыпқа қадам жасайды Осы мақсатта оқушыларға қосымша өткен материалды толық меңгеру мақсаты

Бағалау:

әрбір оқушы өзін-өзі тексеру арқылы бағалайды

Оқулықпен жұмыс №12.8


Оқулықпен жұмыс

25 минут

Гүлдер әдісі:

Топпен жұмыс

1. 2xy-3xz+px=x(2y-3z+p)

2. 12a-24b=12(a-2b)

3. 5mn2+4np=n(5mn+4p)

4. 10ab+5b-30bc=5b(2a+1-6c)

5. x(a-5)+(5-a)-a(5-a)=x(a-5)-(a-5)+a(a-5)=(a-5)(x-1+a)

6. 1) x2-2x=0 x(x-2)=0

x=0, x-2=0 x=2

Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

  1. (а+9)2+2а(а+9)=(a+9)(a+9)+2a(a+9)=(a+9)(a+9+2a)=(a+9)(3a+9)

  2. 30x80+80x30=2x30(15x50+40)

  3. x2(b-2)+y(2-b)=x2(b-2)-y(b-2)=(b-2)(x2-y)


Дескриптор:

а) берілген өрнектегі бірнеше тең көбейткіштерді топтастырады;

б) санды өрнектердің көбейтіндісін есептейді;

в) тең көбейткіштерді дәрежеге шығарады;

г) алынған бірмүшенің коэффициентін жазады;

д) алынған бірмүшенің дәрежесін көрсетеді.







Бағалау:

Оқушылар мұғалімнің берген жауаптары арқылы өздерін тексеріп, критерийлер бойынша +/- таңбаларын қойып, оқу мақсатына жеткен жетпегендерін анықтайды




Үлестірмелі қағаздар

Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы Банкомат әдісі арқылы алады.



Үйге тапсырма: №

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Рефлексия


Оқушыларға

«Банкомат әдісі» кері байланыс каспий карточка таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Банкомат әдісі»

Кері байланыс карточка



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ