Материалдар / Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолдану

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, топтау және көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу ұғымдарымен танысады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2018
965
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Тексердім:Мектеп директоры: Оқу ісі жөніндегіН.Орынбекова орынбасары: П.Ботабекова



Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қысқаша көбейту фрмулаларыМектеп: «Береке»
Күні: 02.03.2018жМұғалімнің аты-жөні: Г.Өтепова
Сынып: 7 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, топтау және көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу ұғымдарымен танысады

Сабақ мақсаттарыБарлығы: ортақ көбейткіші бірдей сандарды жақша сыртына шығара алады

Оқушылардың басым бөлігі:Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып көпмүшені көбейткішке жіктей алады

Кейбір оқушылар:көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолданып, есеп құрастыра біледі.
Бағалау критерийлері 1.Көпмүшенің көбейткіштерін жақша сыртына шығара алады2.Топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктей алады 3.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу
Тілдік мақсаттарКоэффициент, әріпті көрсеткіш, бүтін өрнек, бірмүше, көпмүше, ұқсас бірмүшелер, көбейткішке жіктеу,қысқаша көбейту формулалары

Құндылық-тарды дарыту



Жақсы қарым-қатынас орнату,ынтымақтастық,өзгелер-дің кәзқарастарына құрметпен қарау,шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өмір бойы оқуға дайын болу
Пәнаралық байланыстарМатематика,геометрия,биология
Бастапқы білім

1.Қысқаша көбейту фрмулалары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңіСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Жақсы сөз- жан шуағы, сабақты топтарға берілген жақсы сөздермен бастау, жақсы көңіл күй сыйлау.

Оқуілім-жанған шырақ ойласаң.Үйренерсің іздеп көрсең қоймасаңҚу білімді бу беліңді жігер салПайда таппасың білімге көңіл бөлмесең

Барлық достарыма сәттілік тілеймінОқушылар «Геометриялық фигуралар арқылы» үш топқа бөлемін. І топ. «Үшбұрыш» тобыІІ топ. «Төртбұрыш» тобыІІІ топ. «Шеңбер» тобы Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижені таныстырамын



















Түрлі түсті қағаз
Сабақтың ортасы Үй тапсырмасын тексеру №5.131

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. «Математикалық диктант»Топтарға қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру,пысықтау мақсатында: үлестірме қағаздар ұсынамын. 1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 29612- 2953∙2969 2. Бос орындарды толтырыңдар: (*+*)2=* +84x2y3+49y63.Көбейткіштерге жіктеңдер: 64a3-125b3



Оқушылар «ойлан – жұптас – бөліс – есепте» деген стратегия бойынша жұмыс жасайды. Өз ойымен топта бөліседі, тиімді жолмен есептейдіОрындайтын тапсырма №5.141 №5.142

«Кім жылдам» ойыны Жеке тапсырма 1.Көбейткішке жіктеңдер: (m+1)-m(m+1) 2.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: (х –1)(х+1)(х2+1)(х4+1)=х8-13. Көбейткішке жіктеңдер: x2 + 8x + 15Үйге тапсырма.
Үлестірме қағазА3





















Оқулық

























«Сарғалдақ» гүлі
Сабақтың соңы Рефлексия БББ стратегиясыКері байланыс..



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз













«Ойлан,жұптас, бөліс»-топтық бағалау ,бағалау критерилері бойынша критериалды бағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


























ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ МАҚТАРАЛ АУДАНЫ БІРЛІК АУЫЛ ӘКІМШІЛІГІ АСА ҚАУІПТІ АУРУЛАРҒА ҚАРСЫ ЕГУ ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЖӨНІНДЕГІ ЭПИЗОТИЯТІРКЕУ ЖУРНАЛЫ2018 ЖЫЛ

































ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ МАҚТАРАЛ АУДАНЫ БІРЛІК АУЫЛДЫҚ ОКРУГІНІҢ АУМУҒЫНДАҒЫ АЛҒАБАС, ЕРКІНАБАД ЕЛДІ МЕКЕН-ДЕРІНІҢ АМБЛОТОРИЯЛЫҚ ЖУРНАЛЫ2018 ЖЫЛ

































































Үй «Шеңбер»тапсырмасы тобы

«Төртбұрыш» тобы

«Үшбұрыш» тобы

Топаттары







«Үшбұрыш» тобы

Жиынтық баға















1. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 29612- 2953∙2969 =2.Бос орындарды толтырыңдар: (*+*)2=* +84x2y3+49 y6 3.Көбейткіштерге жіктеңдер: 64a3-125b3 =



























































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ