Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Шілде 2018
949
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1 С Көпмүшелер | Мектеп: №79Мұғалімнің аты-жөні: А. Берсүгірова |
Күні: | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сынып: 7 | |
Сабақтың тақырыбы | Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу |
Осы сабақта қол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме) | 7.2.1.12 Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: |
Оқушылардың басым бөлігі: | |
Кейбір оқушылар: | |
Бағалау критерийі | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: |
Көпмүше мен бірмүшенің анықтамасын айтады.Олардың айырмашылықтарын айтады.Тақырыпқа қатысты термин создерді еркін айта алады | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | |
Көбейткіштерге жіктеу,топтау тәсілі,ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару | |
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |
Көпмүшелерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктеу үшін,........ керек | |
Құндылықтарға баулу | Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.Сын тұрғысынан ойлау,өзара сыйластық,ынтымақтастық. |
Пəнаралық байланыс | Физика формулаларды жазуда |
Алдыңғы білім | Алгебралық өрнектерді түрлендіре біледі және дәрежелерге амалдар қолдана біледі |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтыңбасы 8мин | 1мин 3мин 4мин | 1)Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Сынып оқушыларын сабаққа дайындау.Топқа бөлу: 5-ке дейін ретпен саналу арқылы:1-I-ТОП ,2-II-ТОП ,3-III-ТОП ,4-IV-ТОП,5-V-ТОП 2) Үй тапсырмасын тексеру: 3.102- есепЖұптық жұмыс: Әр оқушы жанындағы жұбымен дәптер алмастырып,бір- бірінің үй тапсырмасын тақтадағы жауаптармен тексереді.Бағалау: « Мадақтау» әдісі арқылы бағалау | Жауап парақшалары |
Сабақтың ортасы 32 мин | Әріптестерәдісі:5 мин Топтық жұмыс 5мин 3 минЖұптық жұмыс 6 мин Топтық жұмыс 7мин 1 мин Жеке жұмыс 5 мин | Оқушылардың сабаққа назарын аудартып,қызығушылығын ояту мақсатында «Әріптестер» әдісі қолданылады.Әр оқушыға не жауабы бар,не сұрағы бар қағаз беріледі.Оқушылар сынып ішінде жүріп,сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,оқушылар үндемей орындай алады.Сұрақтар - Жауаптар: Бірмүшенің квадраты түрінде келтіріңдер: x6 = (x3)2, 16/9m4=(3/2m2)2, 225p2q2=(10pq)2, 9b4c8=(3b2c4)2, 81a6b18=(9a3b9)2, 49/25x4m12=7/5(x2m6)2 , 144p36q16=(1218q8)2 Бағалау: « Жалаушалар әдісі» арқылы бағалауТапсырма 1.Әр топқа тапсырмасы бар қағаз таратыладыӨрнектердің теңдігін тексеру:I-ТОП : ( х - у)( а - в) 4 (a+ 6)-3( а-2) ( х + 4 )( х - 5) 3( 5+b)-9(2+b) II-ТОП: ( х + у)( а - в) 5 (х - 3 )-4(x+3) ( а - 5)(a + 3) 4( х + 2) – 2 ( х - 2III-ТОП: (x- п)( х+п) 2( х - т)+3(x+m) (а - в)(c+в) а( х - 5)+b( х + 5) IV-ТОП: ( п + т)(п-т) с( а + 6)- р ( а - 6) ( р - 2q)( p + q) 2 (x-5)+2 ( x +2)V-ТОП: ( 4а + с)( 5 - в) 2( c - 3)- 3 ( c + 3) ( z + 11)( z + 3) 3 ( f - 4)+ 5 ( f +2) Бағалау: « Ауа райы» әдісімен бағалауТапсырма 2. (Оқулықпен жұмыс)3.103 –есеп: Теңбе теңдікті дәлелдеңдерРеттік номерлері тақ сандармен берілген тапсырмаларды орындау «Бағдаршам» әдісі арқылы жұптық бағалау.Жасыл және сары түсті қағаз қиындысы арқылы бағалау:жасыл түс -толық түсіндім, сары түс -жартылай ғана түсіндімТапсырма 3.(оқулықпен жұмыс) Әр топтан 2 оқушы шығып,тақтаға жауаптарын жазып,түсіндіредіБағалауға «бас бармақ» әдісі қолданылады Сергіту сәті: «Көңіл-күй неге ұқсас». Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жаңбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз. Тапсырма 4. Жылдам тест(оқулықтағы 3.106 есептен алынған тапсырмалар)1-a 2-ә 3-ә 4-б | Қағаз қиындылары Карточкалар Оқулықпен жұмыс Түрлі-түсті қағаз Тест парақшалары |
Сабақтың соңы 5мин | 4 мин 1 мин | Рефлексия: “Аяқталмаған сөйлемдер”* Бүгін мен........................................................... білдім*.............................................................................. қызықты болды.*................................................................................. қиын болды.*................................................................................. екенін түсіндімҮйге тапсырма. 3.103 есептің жұп тапсырмалары,3.105 есеп | Аяқталмаған сөйлемдер жазылған парақшалар Стикер тарату |
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы,диалог және оларға қолдау көрсету арқылыТоптық, жұптық жұмыстар арқылы, диалог және қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады. Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларды қорытынды жасауы арқылы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік беріледі. | 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында жеке тапсырмалар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара «бас бармақ »әдісі, «бағдаршам» әдісі арқылы, « мадақтау» әдісі , « ауа райы» әдісі, «жалаушалар» әдісі арқылы бағалау критерийі арқылы бағаладым.3. Кері байланыс -Аяқталмаған сойлемдер | Сергіту жаттығуын қимылмен көрсету, |
Рефлексия | ||
Сабақ мақсаттарынемесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатынаҚол жеткізді ме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |