Материалдар / Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу 7 сынып

Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Шілде 2018
949
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1 С КөпмүшелерМектеп: 79Мұғалімнің аты-жөні: А. Берсүгірова
Күні:Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сынып: 7



Сабақтың тақырыбы Көпмүшені топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу
Осы сабақта қол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)

7.2.1.12 Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:


  • Бірмүшені көпмүшеге,көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындай алады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктей алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Алгебралық өрнектерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктей алады
  • Бағалау критерийі

  • Көпмүшелерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару арқылы жіктейді
  • Алгебралық өрнектерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктейді
  • Тілдік мақсаттар Оқушылар:


    Көпмүше мен бірмүшенің анықтамасын айтады.Олардың айырмашылықтарын айтады.Тақырыпқа қатысты термин создерді еркін айта алады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Көбейткіштерге жіктеу,топтау тәсілі,ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару


    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Көпмүшелерді топтау тәсілі арқылы көбейткіштерге жіктеу үшін,........ керек
    Құндылықтарға баулу Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім.Сын тұрғысынан ойлау,өзара сыйластық,ынтымақтастық.
    Пəнаралық байланыс Физика формулаларды жазуда
    Алдыңғы білімАлгебралық өрнектерді түрлендіре біледі және дәрежелерге амалдар қолдана біледі
    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтыңбасы

    8мин
    1мин 3мин











    4мин
    1)Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Сынып оқушыларын сабаққа дайындау.Топқа бөлу: 5-ке дейін ретпен саналу арқылы:1-I-ТОП ,2-II-ТОП ,3-III-ТОП ,4-IV-ТОП,5-V-ТОП

    2) Үй тапсырмасын тексеру: 3.102- есепЖұптық жұмыс: Әр оқушы жанындағы жұбымен дәптер алмастырып,бір- бірінің үй тапсырмасын тақтадағы жауаптармен тексереді.Бағалау: « Мадақтау» әдісі арқылы бағалау


    Жауап парақшалары

    Сабақтың ортасы

    32 мин




    Әріптестерәдісі:5 мин



















    Топтық жұмыс

    5мин























    3 минЖұптық жұмыс

    6 мин









    Топтық жұмыс



    7мин

















    1 мин

    Жеке жұмыс 5 мин
    Оқушылардың сабаққа назарын аудартып,қызығушылығын ояту мақсатында «Әріптестер» әдісі қолданылады.Әр оқушыға не жауабы бар,не сұрағы бар қағаз беріледі.Оқушылар сынып ішінде жүріп,сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді.Күрделілік деңгейін арттыру үшін,оқушылар үндемей орындай алады.Сұрақтар - Жауаптар: Бірмүшенің квадраты түрінде келтіріңдер: x6 = (x3)2, 16/9m4=(3/2m2)2, 225p2q2=(10pq)2, 9b4c8=(3b2c4)2, 81a6b18=(9a3b9)2, 49/25x4m12=7/5(x2m6)2 , 144p36q16=(1218q8)2 Бағалау: « Жалаушалар әдісі» арқылы бағалауТапсырма 1.Әр топқа тапсырмасы бар қағаз таратыладыӨрнектердің теңдігін тексеру:I-ТОП : ( х - у)( а - в) 4 (a+ 6)-3( а-2) ( х + 4 )( х - 5) 3( 5+b)-9(2+b) II-ТОП: ( х + у)( а - в) 5 (х - 3 )-4(x+3) ( а - 5)(a + 3) 4( х + 2) – 2 ( х - 2III-ТОП: (x- п)( х+п) 2( х - т)+3(x+m) (а - в)(c+в) а( х - 5)+b( х + 5)

    IV-ТОП: ( п + т)(п-т) с( а + 6)- р ( а - 6) ( р - 2q)( p + q) 2 (x-5)+2 ( x +2)V-ТОП: ( 4а + с)( 5 - в) 2( c - 3)- 3 ( c + 3) ( z + 11)( z + 3) 3 ( f - 4)+ 5 ( f +2) Бағалау: « Ауа райы» әдісімен бағалауТапсырма 2. (Оқулықпен жұмыс)3.103 –есеп: Теңбе теңдікті дәлелдеңдерРеттік номерлері тақ сандармен берілген тапсырмаларды орындау «Бағдаршам» әдісі арқылы жұптық бағалау.Жасыл және сары түсті қағаз қиындысы арқылы бағалау:жасыл түс -толық түсіндім, сары түс -жартылай ғана түсіндімТапсырма 3.(оқулықпен жұмыс)
  • есеп




  • Әр топтан 2 оқушы шығып,тақтаға жауаптарын жазып,түсіндіредіБағалауға «бас бармақ» әдісі қолданылады Сергіту сәті: «Көңіл-күй неге ұқсас». Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жаңбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.

    Тапсырма 4. Жылдам тест(оқулықтағы 3.106 есептен алынған тапсырмалар)1-a 2-ә 3-ә 4-б













    Қағаз қиындылары































    Карточкалар























    Оқулықпен жұмыс











    Түрлі-түсті қағаз



































    Тест парақшалары
    Сабақтың соңы

    5мин
    4 мин















    1 мин





    Рефлексия: “Аяқталмаған сөйлемдер”* Бүгін мен........................................................... білдім*.............................................................................. қызықты болды.*................................................................................. қиын болды.*................................................................................. екенін түсіндімҮйге тапсырма. 3.103 есептің жұп тапсырмалары,3.105 есеп

    Аяқталмаған сөйлемдер жазылған парақшалар



    Стикер тарату





    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау

    Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы,диалог және оларға қолдау көрсету арқылыТоптық, жұптық жұмыстар арқылы, диалог және қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады. Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларды қорытынды жасауы арқылы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік беріледі.

    1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында жеке тапсырмалар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара «бас бармақ »әдісі, «бағдаршам» әдісі арқылы, « мадақтау» әдісі , « ауа райы» әдісі, «жалаушалар» әдісі арқылы бағалау критерийі арқылы бағаладым.3. Кері байланыс -Аяқталмаған сойлемдер



    Сергіту жаттығуын қимылмен көрсету,
    Рефлексия



    Сабақ мақсаттарынемесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатынаҚол жеткізді ме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпегенболса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ